Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 21:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 125 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
DME - mikroschemos ir laideliai. tai kuo skirias E39 ir E30 DME tu man pasakyk? realiai tik programa. abiejuose tie patys laideliai ir mikroschemos. taip kad EWS kompui nieko nedaro, isskyrus blokavima. istrink is programos ta funkcija ir vaziuosi be EWS. o tai jau tokiu atveju tokio DME gedimai jau gali buti kaip E36 kompo? ar irgi tik nesivesti gali?
esu ne tik info internete, manualuose skaites, bet ne is vieno zmogaus girdejes (is zmoniu, kurie tiesiogiai susidure su kompu gedimais), kad DME budavo kalti del ivairiausiu problemu. zinoma dazniausiai nesivesdavo, bet cia nera vienintelis variantas kaip tu sakai... ir to EWS nekisk, jis cia ne prie ko.
o tu tvirtini kad negali taip buti del DME. tai argumentuok kodel ;) (be EWS)

cia ne tu vardini galimus variantus, o as.

zinoma gali sugest 2 solenoidai, tik mazai tiketina. duodi 12V ir matai ar veikia, ar ne. tikrint reik, o ne spelioti.

as klausiau, ar jis bande keist ir paskaityk tolimesnius postus, rasiau, kad sutinku, kad nebus lengva pakeist del EWS.

tu paklausk Romo, del ko gali buti, kad zmogui ismeta klaidas, jis pakeicia nurodytas dalis naujomis ir vis tiek jos kartojasi. cia isskyrus pravodke, rele ir kompa, nelabai yra kam. ir uzbegant ivykiams uz akiu, nes vis tiek prisikabinsi prie zodziu, pabreziu - NELABAI YRA KAM, o ne NERA KAM.
niekada negalima konkreciai teigti, nes visko buna.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Zodziu ka tik pasukau i servisa ,isvada tokia,kad vel parejes velenelio padeties daviklis. (pries pora savaiciu keistas nauju siemens) Ir kaip jum? Serviso isvada tokia kad jie nesuteikia garantinio elektrinem dalim. Uz davikli buvau 250 mokejes,antra karta tiek moket nesinori. Taigi klausimas butu toks ,del ko jis gali pareit? Ar gali buti ,kad kazkas varikly degina ta davikli? Nu ir siaip kokie butu pasamprotavimai.Ar gali buti kad tarkim vanosas pas mane grybauja ir tarkim degina ta davikli.Nors tu pozymiu kaip buvau sakes,kai jis buvo parejes pirmaji karta nera,tada ir masina netrauke visiskai ir purtesi ant laisvu.O dabar ant laisvu dirba gerai ir trauka atsigavusi.Kai dabar idejo is to E36 davikli i mano varikli,tai kompas nebemete daviklio klaidos. Dekui


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
all in music rašė:
DME - mikroschemos ir laideliai. tai kuo skirias E39 ir E30 DME tu man pasakyk? realiai tik programa. abiejuose tie patys laideliai ir mikroschemos. taip kad EWS kompui nieko nedaro, isskyrus blokavima. istrink is programos ta funkcija ir vaziuosi be EWS. o tai jau tokiu atveju tokio DME gedimai jau gali buti kaip E36 kompo? ar irgi tik nesivesti gali?
esu ne tik info internete, manualuose skaites, bet ne is vieno zmogaus girdejes (is zmoniu, kurie tiesiogiai susidure su kompu gedimais), kad DME budavo kalti del ivairiausiu problemu. zinoma dazniausiai nesivesdavo, bet cia nera vienintelis variantas kaip tu sakai... ir to EWS nekisk, jis cia ne prie ko.o tu tvirtini kad negali taip buti del DME. tai argumentuok kodel ;) (be EWS)

cia ne tu vardini galimus variantus, o as.

zinoma gali sugest 2 solenoidai, tik mazai tiketina. duodi 12V ir matai ar veikia, ar ne. tikrint reik, o ne spelioti.

as klausiau, ar jis bande keist ir paskaityk tolimesnius postus, rasiau, kad sutinku, kad nebus lengva pakeist del EWS.

tu paklausk Romo, del ko gali buti, kad zmogui ismeta klaidas, jis pakeicia nurodytas dalis naujomis ir vis tiek jos kartojasi. cia isskyrus pravodke, rele ir kompa, nelabai yra kam. ir uzbegant ivykiams uz akiu, nes vis tiek prisikabinsi prie zodziu, pabreziu - NELABAI YRA KAM, o ne NERA KAM.
niekada negalima konkreciai teigti, nes visko buna.



Be to EWS nelabai kas priris masina prie naujo dme,vat tame jis ir prie ko,kad keiciant dme,jis reikalingas,kaip ir imobilaizeris.Kaip ir minejau,galima ir be ju,tik labai daug darbo

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
nebus galo :mrgreen:


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
daimera rašė:
Zodziu ka tik pasukau i servisa ,isvada tokia,kad vel parejes velenelio padeties daviklis. (pries pora savaiciu keistas nauju siemens) Ir kaip jum? Serviso isvada tokia kad jie nesuteikia garantinio elektrinem dalim. Uz davikli buvau 250 mokejes,antra karta tiek moket nesinori. Taigi klausimas butu toks ,del ko jis gali pareit? Ar gali buti ,kad kazkas varikly degina ta davikli? Nu ir siaip kokie butu pasamprotavimai.Ar gali buti kad tarkim vanosas pas mane grybauja ir tarkim degina ta davikli.Nors tu pozymiu kaip buvau sakes,kai jis buvo parejes pirmaji karta nera,tada ir masina netrauke visiskai ir purtesi ant laisvu.O dabar ant laisvu dirba gerai ir trauka atsigavusi.Kai dabar idejo is to E36 davikli i mano varikli,tai kompas nebemete daviklio klaidos. Dekui



Tu dejai orginala is bmw davikli ar siaip atseit kazkoks siemens ale orginalus? As jau atsizaides su tai lievais davikliais nelaiko jie vieni savaite kiti menesi o kiti tris minutes. Dedi is bmw atstovybes ir pamirsti problema. Visi klijentai kiek pas mane yra buve su sita problema anksciau buvo pasikeite neaiskios kilmes daviklius ir visad jie neveikdavo kaip priklauso.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Arunas B rašė:
Tu dejai orginala is bmw davikli ar siaip atseit kazkoks siemens ale orginalus? As jau atsizaides su tai lievais davikliais nelaiko jie vieni savaite kiti menesi o kiti tris minutes. Dedi is bmw atstovybes ir pamirsti problema. Visi klijentai kiek pas mane yra buve su sita problema anksciau buvo pasikeite neaiskios kilmes daviklius ir visad jie neveikdavo kaip priklauso.

tas tiesa. holo davikliu neoriginaliu nepataria deti, ne vienas jau nudeges buvo. jei ir veikia, tai ne taip kaip turetu... jau geriau naudota originalu. naujas originalas ~400, tai speju cia nebus originalas...
na velenelio klaida gal ir del vanos ismestu, bet tada jau jis strigt turetu. arba kaip vienas forumietis rase, kad siemens sistemai padeda ismagnetinimas velenelio. isimagnetina grandine ir veleneliai ir negauna signalo gero. sake jau keliom auto su siemens sistema toks variantas issprende problema. yra tema forume.
ir pameginti reiktu pamatuoti omus daviklio. bent pas mane blogam davikliui omai sokinejo, nestovejo vietoj. (butent siemens ir tikrai sugedusio daviklio)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tenets rašė:
Be to EWS nelabai kas priris masina prie naujo dme,vat tame jis ir prie ko,kad keiciant dme,jis reikalingas,kaip ir imobilaizeris.Kaip ir minejau,galima ir be ju,tik labai daug darbo

kaip velenelio ir LZ klaidos susijusios su EWS?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tenets rašė:


Be to EWS nelabai kas priris masina prie naujo dme,vat tame jis ir prie ko,kad keiciant dme,jis reikalingas,kaip ir imobilaizeris.Kaip ir minejau,galima ir be ju,tik labai daug darbo


masina reikia priristi prie EWS, o ne WES prie masinos :) dar nepamirskite, kad yra toks dalykas, kaip sinchronizacija, tada padeitus DME uztenka susinchronizuoti EWS su DME, tada nereikia keisti EWS.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Nu siaip kai prikau ta davikli tai ju buvo visokiu ten ar 2 rusiu,vienas buvo ar tai po 100 lt panasiai (fuflo kazkoks ) o kitas siemens,ta kuri isidejau.Originalas taip pat buvo siemens,tai jei orgas buvo siemens,dabar irgi siemensa idejau,tai,manau,jis yra toks pat orginalus koks ejo bmw varikliuose is gamyklos? #-o Kuo jis gali skirtis tada?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Linius rašė:

masina reikia priristi prie EWS, o ne WES prie masinos :) dar nepamirskite, kad yra toks dalykas, kaip sinchronizacija, tada padeitus DME uztenka susinchronizuoti EWS su DME, tada nereikia keisti EWS.


Na taip taip.netaip parasiau,ka kur risti :lol: Bet bent jau man be ews buvo labai sunku rasti kas priristu :D Labai daug vargo apturejau :D

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
daimera rašė:
Nu siaip kai prikau ta davikli tai ju buvo visokiu ten ar 2 rusiu,vienas buvo ar tai po 100 lt panasiai (fuflo kazkoks ) o kitas siemens,ta kuri isidejau.Originalas taip pat buvo siemens,tai jei orgas buvo siemens,dabar irgi siemensa idejau,tai,manau,jis yra toks pat orginalus koks ejo bmw varikliuose is gamyklos? #-o Kuo jis gali skirtis tada?

na pirma, butinai turejo pagal koda eiti. idejus kitoki velenelio davikli, man net nesivesdavo. abu buvo siemens, abu M50 variklio, bet idejus kito kodo davikli nesivede.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ead_vanos/
va abu kodus rodo pagal VIN, bet realiai tik vienas daviklis is siu tiko :)
p.s. gal tureciau dar ta davikli, kuris netiko man, jis tavo auto gali tikti. jei nepardaviau dar.
http://bmwfans.info/parts/catalog/12141703221/
bet tavo vietoj pasidomeciau tuo ismagnetinimu :) ten sako uztenka su kempu taska i bloka deti, issimagnetina. (reikia stiprios elektros sroves ismagnetinimui). tik kompa atjunk pirma del visa ko :) na as nebandziau, bet kazkam padejo issprest pastoviai mirstanciu velenelio davikliu beda.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Nu matai su kempais as ten neekspermentuosiu tikrai.Skaitau reikia tureti tikslios info kaip jis issimagnetina..Kiek bent jau skaiciau ta tema apie ismagnetinima tai kaip supratau reikia turet atitinkama prietaisa,o taip zaist su kempu ar dar kazkuo,neturint tikslios info,tai tos problemos as metus neisspresiu turbut. O delto daviklio tai ziuresim tada,sake turi jie kazkoki deveta tai bandys ta idet,ziuresim kas bus.O siaip jei turesi laiko patikrink ar dar turi ta davikli,susieksim kazkaip tada.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
as sian i garaza derliaus vaziuosiu pasiimti, tai paziuresiu daviklio.
per metala reik srove paleisti, kad ismagnetinti. arba apvynioti storu laidu veleneli ir i rozete (vel stipri srove), bet cia zaidimo daug, ardymo ir t.t. ismegino sake su kempu, tai pasiteisino taip pat ir nieko ardyti nereikia :)
o tie davikliai greit nemirsta. arba per ilga laika nusilpsta, arba tiesiok brokas...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Nu reikia tiketis,kad cia pacio daviklio buvo brokas,nes baisu pagalvot jei kas savaite po davikli reiktu keist. :?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne, neturiu to daviklio...
matuok varza, kartais parodo, jei blogas yra.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 125 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery