Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Vas 2025, 11:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
42
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Linius rašė:
kai uzkaista freonas, slegis pakyla virs 42 baru berods ir tada elektronika atjungia kompresoriu, tai, kaip ir veikia slegio daviklis, reiskiasi problema bus su varikliu greiciausiai. ziurek ar keiciasi kokia itampa ar varza ant valdymo laido, jeigu kas nors kinta, reiskiasi varikliui ragai.

Su "-" (rudas) ziuret?


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
42
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Dar viena, tuo uzsiimanti firmele, mano, kad problema variklyje. Isemimas, remontas su garantija, idejimas - 600lt :/

Bet tai keista, kad is ziuretu 4-5 varikliu srote nei vienas neveike :(


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
42
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
edvinb rašė:
beje prie to pacio, varikliuka srote aptikau vienam 3ju laidu ventiliatoriui, 100Lt :)

kur cia matei? ;)


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
mr rašė:
kur cia matei? ;)

prie duotu savartynu kontaktu, visais numeriais praskambinau, kazkuriam tikrai pasake - 100Lt varikliukas, bet kadangi 3ju laidu tai man netiko. siulyciau tikrai tik paciam apsiimti. ok, nustate kad varikliukas - tai lupk savaji lauk ir tikrink nuo 12V tiesiai. nes 600Lt tai... gaila tiek

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
42
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
siti 3 kontaktu nuo 12 tiesiai nepasileidzia. Butinas trecias valdymo signalas.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
mr rašė:
siti 3 kontaktu nuo 12 tiesiai nepasileidzia. Butinas trecias valdymo signalas.

mm... ties 3 laidais mano zinios baigiasi :/ ka nusprendei, mokesi $?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
mr rašė:
siti 3 kontaktu nuo 12 tiesiai nepasileidzia. Butinas trecias valdymo signalas.


Kaune nebuni?


StandartinėParašytas: 19 Geg 2009, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
42
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Linius rašė:
Kaune nebuni?

Seip ne, bet reikalui esant savaitgali/pirmadienio ryta koki galeciau atsirast.


StandartinėParašytas: 25 Geg 2009, 21:06 
  
 
 
Atsiprasau , jeigu pasikartosiu , bet problema turiu tokia:
- variklis kaista pakliuvus i kamsti , jeigu oro temperatura ne maziau +22
- jeigu tuo metu veike kondicionierius, tai jis nustoja veikti (pradejus kaisti varikliui)
-dirbancio ventiliatoriaus(to kuris yra priekyje radiatoriaus) pastebeti neteko
-termomova uzgazavus lyg ir uzia kaip turetu

Tai kas gi cia dabar sugede? Ir koks Meistras Vilniuje galetu pagelbeti?
Kokiom salygom, jeigu veikiantis, turetu suktis ventiliatorius?


StandartinėParašytas: 25 Geg 2009, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
vytas99 rašė:
Atsiprasau , jeigu pasikartosiu , bet problema turiu tokia:
- variklis kaista pakliuvus i kamsti , jeigu oro temperatura ne maziau +22
- jeigu tuo metu veike kondicionierius, tai jis nustoja veikti (pradejus kaisti varikliui)
-dirbancio ventiliatoriaus(to kuris yra priekyje radiatoriaus) pastebeti neteko
-termomova uzgazavus lyg ir uzia kaip turetu

Tai kas gi cia dabar sugede? Ir koks Meistras Vilniuje galetu pagelbeti?
Kokiom salygom, jeigu veikiantis, turetu suktis ventiliatorius?

vaziuok i paprasta normalesni servisa, prie servisu kontaktu pilna. gali buti termostatas, vandens pompa, ventiliatorius pagrindinis, sitie mazgai pagrindiniai ausinimo (aisku neprosal ir antifrizo lygi patikrint). ir matyt jei ijungus A/C tau neprasisuka kondiskes ventiliatorius, ir tam sakes (arba varzom). pilna informacijos sitam forume, atsiraitok rankoves, uzsidek akinius ir skaityk, o tau pades PAIESKA :) sekmes

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 26 Geg 2009, 08:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
vytas99 rašė:
Atsiprasau , jeigu pasikartosiu , bet problema turiu tokia:
- variklis kaista pakliuvus i kamsti , jeigu oro temperatura ne maziau +22
- jeigu tuo metu veike kondicionierius, tai jis nustoja veikti (pradejus kaisti varikliui)
-dirbancio ventiliatoriaus(to kuris yra priekyje radiatoriaus) pastebeti neteko
-termomova uzgazavus lyg ir uzia kaip turetu

Tai kas gi cia dabar sugede? Ir koks Meistras Vilniuje galetu pagelbeti?
Kokiom salygom, jeigu veikiantis, turetu suktis ventiliatorius?



Ponas perskaityk visa tema is pradziu ir atsakysi sau i klausima kokiom salygom turi suktis ventiliatorius, vel rasineti ta pati simta kartu nesinori :!:

Patarciau atkreipti demesi i pompa, ziurek ar per kaitima buna kietos slangos! Ziurek ar netruksta antizrizo ar gerai nuorinta. Ir is vis tds`as labai lepus siuo atveju, ilgai nedelsk ir ieskok meistru, nes greitai keisi variklio galva!


StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
gal zinot ar skiriasi tie ventiliatoriai,3 kontaktu,nuo 4,4 ir 3,0d?Esu isidejes nuo 3,0d,tai sukasi ijungus kondicionieriu,o vazinejant su isjungtu kond.,nesisuka.Gal cia ir yra mano problemos esme,nes variklio apsukos,po ilgesnio pasivazinejimo,nukrenta iki 400 ant laisvo.O ijungus kondicionieriu dirba kaip turetu,apie 550?


StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
truputi pasitaisysiu,pasirodo ir pas mane kartais sukasi tas ventiliatorius,neijungus kondicionieriaus,bet apsukos vis tiek nepakyla.Kame cia galetu but problema?


StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Nelabai suprantu kame cia problema?

Tie varikliukai ventiliatoriaus yra vienodi. Pats ventiliatorius suveikia, kai ijungi AC arba, kai uzkaista variklio radiatorius, tada termomovai padeda ausinti.

Variklio apsukos pakyla, kai ijungi AC, todel, kad sukant kondicionieriaus kompresoriu reikia daugiau galios.

Nelabai suprantu prie ko tas ventiliatorius varikliukas ir variklio apsukos?!


StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
na dabar ir pats isitikinau,kad kond ventiliatorius neitakoja variklio darbo.Bet kai variklis dirba normaliom apsukom ir ijungiu kondicionieriu,apsukos ne kiek nepasikeicia,tik kai dirba ant per zemu apsuku ijungus AC pakyla apie 150-200 apsuku.Tai praktiskai visada turiu veziotis diagnostika,jei noriu vazinet automobiliu,kurio variklis dirba graziai.Kai tik apsukos krenta iki 400,jungiu diagnostika,praskanuoju visa sistema,skaneris klaidu neranda ir kuri laika vazineju su normaliai dirbanciu varikliu,kol vel apsukos nesumazeja ir tada vel ta procedura.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery