Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Gru 2024, 07:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Normalios sanaudos cia pas tave, gal variklis cipuotas. 142 kw automatas be 12 l/100 nevaziuoja vasara, o ziema kaip ir pas tave 15. ieskai slieku manau. Koki softa ten perrasineja? manau mausto tave. Tikrink termostatus, nes 12 km per daug kad pasiltu, turi ~5km pasilti tiek.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
o ar abu keisti ar pagrindini? nes tas egr termostatas kaip ir neturetu itakot?

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
bullis rašė:
o ar abu keisti ar pagrindini? nes tas egr termostatas kaip ir neturetu itakot?


Itakoja ir dar kaip. Jeigu keisi, tai tik abu iškart.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Einoras R. rašė:

Itakoja ir dar kaip. Jeigu keisi, tai tik abu iškart.

Einorai vat tu cia esi protingas.Ryte nesildziau! ryte lakue +2 nuvaziuoju 12km temperatura bagal obc buvo 74-75C pgal skydeli vidurys!
tai cia gali but termostatai? ar cia kakip ir minejo kaip benzinui turi uzsilti per 5 km ?

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
bullis rašė:
Einorai vat tu cia esi protingas.Ryte nesildziau! ryte lakue +2 nuvaziuoju 12km temperatura bagal obc buvo 74-75C pgal skydeli vidurys!
tai cia gali but termostatai? ar cia kakip ir minejo kaip benzinui turi uzsilti per 5 km ?


Na, pas mane webasto veikianti-ryte nieko niekada nešildau,kuriu ir važiuoju, mašina dažniausiai lauke stovi. Pravažiavus apie 4-5 km su dviem šviesoforais (užmiestiniai) pagal skydelį temperatūra 86. Klima ties 20 laipsnių nustatyta.

Tau siūlau pasivažinėti iki darbinės, o tada nustatyk kokius 23 laispnius pečiuko ir trasoje spustelk 110. Jeigu pradės kristi iki 83-84, o paskui nepakils atgal iki darbinės, tai galei keisti temostatus. Jeigu kris žemiau 80, tai termostatams jau tikrai batai.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
ok bandysim!

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
grincas rašė:
Normalios sanaudos cia pas tave, gal variklis cipuotas. 142 kw automatas be 12 l/100 nevaziuoja vasara, o ziema kaip ir pas tave 15. ieskai slieku manau. Koki softa ten perrasineja? manau mausto tave. Tikrink termostatus, nes 12 km per daug kad pasiltu, turi ~5km pasilti tiek.

Mano webasta neveikia, mechanine deze - termostatas geras, kai buvo -10 tai kazkur 10km reikejo, kad rodekle pasiektu viduri, bet dar cia buvo 70c kazkur, tai dar 2km kol darbine pasieke.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
viduri laiko visuomet!.
taigi isbandziau kaip kad sake. man daugiau neuzsyla 85C ir vaziuojant nekrenta laikos visad 84-85C banziau ir 110kmh ir 130kmh. automobilis is italijos gal cia termostatai mazesni nei europniam.
tai koks verdiktas?

uzsisakiau jau abu termostatus. pakeites parasysiu ar kas pasikeite bent su temperatura :)

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Einoras R. rašė:

Itakoja ir dar kaip. Jeigu keisi, tai tik abu iškart.



Pakomentuok Einorai kodel reikia keisti abu? ar cia ta pati filosofija galioja kaip ir su pakaitinimo zvakemis? kad jei keist tai visas?

Bent jau EGR Termostata gali pasitikrinti o ne pulti keisti, nusiimi ir praputi jei puciasi tai keiti.

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
grincas rašė:


Pakomentuok Einorai kodel reikia keisti abu? ar cia ta pati filosofija galioja kaip ir su pakaitinimo zvakemis? kad jei keist tai visas?

Bent jau EGR Termostata gali pasitikrinti o ne pulti keisti, nusiimi ir praputi jei puciasi tai keiti.



Žvakes keisti yra būtina visas iškarto-pirmiausia dėl to, kad jų patikimai patikrinti neišsukus yra neįmanoma. Jų resursas yra maždaug vienodas, tad jeigu žinai, kad neveikia viena, greitai neveiks ir kitos. O jeigu jau nulupai kolektorių, tai keiti visas ir viskas (šiaip kolektoriaus tarpines irgi rekomenduojama pakeisti, nes nuo karščio jos praranda savybes ir vienakart atkabinus nuo metalo, vėl jos gerai nebeprisisiurbia).

EGR termostato tikrinimas pūtinėjant ir žiūrinėjant yra šarlatanizmas, tas pats kas tikrinti pagrindinį termostatą kišant į karštą vandenį ir žiūrėti kaip jis atsidaro. Neturint laboratorijos tai yra beprasmis laiko gaišimas. Termostatų resursai yra bemaž vienodi, o liaudyje paplitusi praktika, kad keičiamas tik pagrindinis pamirštant EGR termostatą, nors juos keisti reikia abu. Jie keičiami poromis.

Paskutinis aspektas-laikas visada yra brangesnis negu 200 lt už tą termostatą, ar šiaip kokią kitą detalę. Paskaičiuokite, kiek sugaištate keitinėdami, ardinėdami, važinėdami pirkti, bandytis ir t.t. Pasikeiti rekomenduojamas keisti dalis ir važiuoji be problemų. Šiuo atveju praktika sako-jeigu keiti pagrindinį, tuoj keisi ir EGR.

Dėl žvakių, tai išvis be komentarų-tik visas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
pasikeciau termostatus temperatura pakilo 90C :) nu ziuresim kiek sumazes :wink:

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
Einoras R. rašė:


Žvakes keisti yra būtina visas iškarto-pirmiausia dėl to, kad jų patikimai patikrinti neišsukus yra neįmanoma. Jų resursas yra maždaug vienodas, tad jeigu žinai, kad neveikia viena, greitai neveiks ir kitos. O jeigu jau nulupai kolektorių, tai keiti visas ir viskas (šiaip kolektoriaus tarpines irgi rekomenduojama pakeisti, nes nuo karščio jos praranda savybes ir vienakart atkabinus nuo metalo, vėl jos gerai nebeprisisiurbia).

EGR termostato tikrinimas pūtinėjant ir žiūrinėjant yra šarlatanizmas, tas pats kas tikrinti pagrindinį termostatą kišant į karštą vandenį ir žiūrėti kaip jis atsidaro. Neturint laboratorijos tai yra beprasmis laiko gaišimas. Termostatų resursai yra bemaž vienodi, o liaudyje paplitusi praktika, kad keičiamas tik pagrindinis pamirštant EGR termostatą, nors juos keisti reikia abu. Jie keičiami poromis.

Paskutinis aspektas-laikas visada yra brangesnis negu 200 lt už tą termostatą, ar šiaip kokią kitą detalę. Paskaičiuokite, kiek sugaištate keitinėdami, ardinėdami, važinėdami pirkti, bandytis ir t.t. Pasikeiti rekomenduojamas keisti dalis ir važiuoji be problemų. Šiuo atveju praktika sako-jeigu keiti pagrindinį, tuoj keisi ir EGR.

Dėl žvakių, tai išvis be komentarų-tik visas.

Na del laiko tai nesutinku, visa ziema as atostogauju tad laikas man nekainuoja :)


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Einoras R. rašė:


Žvakes keisti yra būtina visas iškarto-pirmiausia dėl to, kad jų patikimai patikrinti neišsukus yra neįmanoma. Jų resursas yra maždaug vienodas, tad jeigu žinai, kad neveikia viena, greitai neveiks ir kitos. O jeigu jau nulupai kolektorių, tai keiti visas ir viskas (šiaip kolektoriaus tarpines irgi rekomenduojama pakeisti, nes nuo karščio jos praranda savybes ir vienakart atkabinus nuo metalo, vėl jos gerai nebeprisisiurbia).

EGR termostato tikrinimas pūtinėjant ir žiūrinėjant yra šarlatanizmas, tas pats kas tikrinti pagrindinį termostatą kišant į karštą vandenį ir žiūrėti kaip jis atsidaro. Neturint laboratorijos tai yra beprasmis laiko gaišimas. Termostatų resursai yra bemaž vienodi, o liaudyje paplitusi praktika, kad keičiamas tik pagrindinis pamirštant EGR termostatą, nors juos keisti reikia abu. Jie keičiami poromis.

Paskutinis aspektas-laikas visada yra brangesnis negu 200 lt už tą termostatą, ar šiaip kokią kitą detalę. Paskaičiuokite, kiek sugaištate keitinėdami, ardinėdami, važinėdami pirkti, bandytis ir t.t. Pasikeiti rekomenduojamas keisti dalis ir važiuoji be problemų. Šiuo atveju praktika sako-jeigu keiti pagrindinį, tuoj keisi ir EGR.

Dėl žvakių, tai išvis be komentarų-tik visas.

galiu pasakyt del egr termostato kad ir naujas kaskiek prasipucia tad sis metodas niekam tikes

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2014, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
46
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Galiu pasakyt jog sanaudos tikrai sumazejo bet ne nuo termostatu. Arba nuo atsilusio oro arba kad padariau adaptation values. Taigi sqnaudos dabar 11,6 mieste. Ir obc rodo 11.5l =D>

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
bullis rašė:
Galiu pasakyt jog sanaudos tikrai sumazejo bet ne nuo termostatu. Arba nuo atsilusio oro arba kad padariau adaptation values. Taigi sqnaudos dabar 11,6 mieste. Ir obc rodo 11.5l =D>

salciai sumazejo ir man zymiai sumazejo sanaudos :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery