Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 01:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
neparodys diagnostika. na kiek dar galima apie ta pati. sedyne pakelei ir issiaiskinai. 20 minuciu reikalas, o jei neuzia tai 3 uzteks.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
issiemiau ta siurbliuka parkinge prekybos centro, nes uzgesau uz 30 km nuo namu, nustebau rades MUILO :)) gerai kad neisigijau naujo siurbliuko. isploviau ir viskas okey, veikia vel traktorius puikiai... Blin lietuviska ziemine saliarka....

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
na, ir koks ten misinis buvo? is kokios koloneles?
as tai vasarine su neste ziemine 50/50, jau seniai taip darau, kol kas panasiu pasekmiu nebuvo. kitaip nedaryciau.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.21
Amžius:
32
Pranešimai:
88
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 320d 03' tour
ex E39 525tds 99' tour
Kur cia pylei kura?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2013, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
---//---
Nikas:
Saulenas
Paskutinius kartus lukoile, jau berots nebe su pirma masina man tokie bajeriai ir kiek prisimenu didziaja dali is ten. Ta degaline kaimo seniunijoj, gal nespeja isparduot vasarini ar to priedo nespejo primaisyt, kiek pravaziuojant pastebiu tuscia ir tuscia.


StandartinėParašytas: 07 Geg 2013, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
530d 99m.
Siand vaziavau i darba ir vaziuojant uzgeso ir nebeuzsivede.
Pasijungiau kompa buvo pavieniu klaidu, istryniau, ir nauju klaidu nebeatsirado.
Siurbliukas bake veikia, girdisi kaip zysia. Po sedyne siurbliukas veikia - taip pat girdisi kaip zyzia.
Pajungus live data ant Inpos, matosi kad magistralinis siurblys sukelia 3.54. o rail pressure tik kuriant sukelia apie 10mbar.
Turejau kita gera, manau kad gera, davikli esanti ant siurblio galo auksto slegio davikli, idejus ir pasukus keleta kartu uzsikure, bet uzgeso. Ir neuzsivede.
Atsukus nuo purkstuku liniuotes viena vamzduka ir ijungus degima, tai salerka bega, bet nera labai didelio spaudimo, kuriant taip pat nera.
Klausimas ar vis delto blogas kurio slegio daviklis esantis ant siurblio galo, ar daviklis esantis liniuoteje jis tik kazka skaiciuoja ar ir sukelia slegi. Ar gali buti pagrindinis siurblys?
Kuro slanguteje salerka ateina, burbulu nepastebeta.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Toliau tesiu. Gavau dar viena slegio davikli esanti is galo siurblio, be kolektoriaus bandant, masina uzsikure. Jokiu drebejimu ar kazko nesimate. Surinkau viska, masina uzsikure truputi pasukus, atsirado lenva vibracija, pradejau judeti is vietos, ir uzgeso. Uzsikuriau pasukus, pradejo mesti melsva duma, pradejau gazuoti nes jautesi kad uzges, ir gazuojant mete melyna duma. Uzgeso ir nebeuzkuriau, nusedo akumuliatorius. Nebezinau kadaryti. Dabar kraunu akumuliatoriu. Kuro bake kaip ir minejau apie 20 litru, daugiau gal dar. Galvoju pripilti kuro dar i baka.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 15 Geg 2013, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Jeigu kam idomu tai toliau tesiu istorija, gal kam pades. Nes matau kad nelabai kam idomu ;]
Tai va keites tuos daviklius is galo siurblio nieko nepesiau.
Issiemiau purkstukus is 6 purkstuku 5 isemiau. Juos patikrino, pasake kad du blogi, vienas ant laisvu nepucia,kitas per gryztamaja per daug isleidzia.
Kodel nusprendziau lupti purkstukus, ogi atlikau bandyma, uzkisau saratukais nuo rampos vamzdukus visus. Tuomet meginau kurti, per kompiuteri pamaciau kad slegis kyla. Tuomet pajungiau atgal pirma ir antra purkstuka, vel meginau kurti slegis kyla. Variklis nori griebti, megina kurtis. tada pajungiau atgal penkta sesta purkstuka, slegis vis dar kyla. Masina uzsikure ant keturiu purkstuku. Tuomet pajungiau likusius purkstukus ir slegis pradejo kristi. Tada ir isemiau purkstukus ir juos patikrino. Nupirkau kitus, juos sudejau, uzkuriau masina ir po kiek laiko ji uzgeso.
Pasikalbejas su vienu forumieciu, priejome bendros nuomones kad bus numires pagrindinis siurblys.
Nusipirkau kita siurbli, pasikeiciau, sudeti visi purkstukai, masina uzsikure iskarto. Bet jauciasi drebejimas lengvas, keliant apsukas, drebejimas dideja, ir sukelus apsukas apie 1500rpm, jos pradeda plaukioti ir dar labiau jauciamas drebejimas, variklio darbo netolygumas.
Pasiziurejau per inpa parametrus purkstuku, tai kuomet tikrino ir pasake kurie geri, tai pasirodo tas "geras" ant kompo rodo nuo -1.75 iki -2.5, ir pakeistasis i kita purkstukas rodo nuo -1 iki -1.75. Visi kiti purkstukai rodo apie 0.4 0.6.
Pasikalbejas su forumieciu, nusprendziau isimti tuos du purkstukus ir pasiziureti ar nepastrigus adata. Tai gi rytoj ryte meginsiu issitraukti adatas ir pravalyti jas ir pasiziureti ar normaliai vaiksto.
Dar toks pastebejimas su vienu auksto slegio davikliu slegis rampoje buvo lyg ir tolygus apie 298-310, po keliu uzkurimu ir uzgesinimu pradejo diapazonas dideti. Veliau vel patikrinus parametrus pamaciau kad soliuoja nuo 200 iki 370 atmosferu. Tuomet idejau kita davikli kuris rode 290 280 atmosferu ir vos kito parametrai.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Toliau seku savo sapaliones.
Persirinkau du purkstukus, surinkau sudejau, per kompa rodo apie 0.4 - 0.9 visus purkstukus.
Uzkurus masina, ji dirba ant laisvu kaip ir gerai, bet kelianat apsukas pradeda drebeti variklis, ir pasalinis garsas atsiranda. numetus apsukas dar keleta akimirku pasipurot variklis ir lyg aprimsta. Arba jeigu neaprimsta, tai uzgesinus ir vel uzkurus buna gerai, kol nesukeliu apsuku iki dvieju tukstanciu, ir nelabai noriai kelia apsukas virs 2 tukst. toks jausmas kad sprogs variklis del nezinomu priezasciu.
Variklio darbas tragiskas.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Atjunk turbinos spaudimo davikli ir ziurek kas toliau darosi.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
o konkreciau kur jis yra?
tas kuris ant kolektoriaus? torbo boost pressure?
tai as ir be kolektoriaus buvau ja uzkures, tas pats.
ir man kilo klausimas kai keiciau siurbli, gal netycia degimas pasikeite, bet ant siurblio nera mietkiu, zvaigzde stovejo vietoje isemus siurbli, nelabai galejo pasikeisti kazkas

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Beje, nerandu Vilniuje serviso kas apsiimtu apziureti. Kalbejau su UAB Vikrus darbuotoju, tai papasakojau savo istorija, pasake kad net nenutuokia nuo ko pradeti ieskoti, pasakiau purkstuku korekcijas, sake idealios. Tai galiausiai pasiule gal keisti vel kuro surbli, arba nusipirkti kitus purkstukus ir taip po viena keitalioti ir ziureti kas bus, tai kazkaip nepatiko toks pasiulymas.
Kiti zmones su kuriais konsultavausi, tai irgi neturi ka pasakyti, liepia atvaziuoti pasiziureti, o rimto meistro kuris pasakytu kad zino beda, atvaryk sutvarkysiu, neradau.
Meistrai kuriuos rekomendavo vieni pazystami ar kiti, visi kaip susitaria sake kad siurblys tikrai bus geras, ir nera ko lysti, tai pakeiciau siurbli masina bent uzsivede...

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kai keitei siurbli turejai spec irank zvaigzdute uzfiksuoti?


StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 08:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Ne. Ji beveik nepajudejo kai isemiau siurbli. Forumietis patare taip daryti sake nebutina irankis.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Planavau ta iranki pirkti, jis nedaug kainuoja 57lt. Bet pasake, kad neverta, atsuki nuo zvaigzdes, atsuki is galo tris verzles ir isimi. Taip ir padariau.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery