Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Bal 2025, 00:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Kov 2015, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Ananasas rašė:
Gal kas galit paprotint. E39 530d 02m. Šalta mėgsta pasipurtyt truputį sustojus sankryžoje ant laisvų, kol dar neįšilęs variklis.

Per diagnostiką pasijungus išsiskiria iš konteksto 4-as purkštukas. Iš tiesų kažkas su juo blogai, ar čia viskas normose?

Paveikslėlis

Dėkui už atsakymus.

jau nera gerai, reiktu tikrinti, nes vibruoti del jo tikrai gali


StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Cia nevibravo ir purkstukai nekeisti (pakeistos vasara pakaitinimo zvakes, kurios veikia, kol variklis pasyla iki~40*C ir numusta variklio adaptacija, sito pakako, kad purkstuku korekcija sumazetu zemiau 1).
Prikabintas failas:
05.jpg
05.jpg [ 51.19 KiB | Peržiūrėta 12807 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
02.jpg
02.jpg [ 54.28 KiB | Peržiūrėta 12807 kartus(ų) ]

4 testas atliekamas esant variklio darbinei temperaturai ir laisvai eigai (M57 ~750aps/min)


Prikabinti failai:
kompresija1.jpg
kompresija1.jpg [ 75.32 KiB | Peržiūrėta 12807 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
5 teste matoma stumokliu kampinio greicio israiska cilindruose, jo metu isjungia kompensacijas ir purkstukai visi purskia standartini vienoda kuro kieki ir jei bus idealus purkstukai, nebus jokiu vibraciju (pataise siomka)

Prikabintas failas:
5_testas.jpg
5_testas.jpg [ 57.34 KiB | Peržiūrėta 12783 kartus(ų) ]

Esant skirtingiems stumokliu kampiniams greiciams cilindruose, koreguojamas kuro kiekis (testas nr.4), kad suvienodinti stumokliu kampinius greicius cilindruose iki ~750aps/min, nuo to priklauso variklio darbo tolygumas dirbant tucia eiga.
Tuose cilindruose kur reiksme virsija 750, kuro kiekis sumazinamas, o tuose kur mazesnis-padidinamas (diagramoje testas nr.4 tas pavaizduota su neigama ir teigiama reiksme).

M57 ir M67 galima atlikti kompresijos testa.
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg
kompresija1.jpg [ 75.32 KiB | Peržiūrėta 12783 kartus(ų) ]

M57 max riba yra 10aps/min, bet tai dar nereiskia, kad variklio cilindrai turi mechaniniu pazeidimu, ta gali itakoti patys purkstukai ir ju veikimo valdymas, bei EGR sistema.
Prikabintas failas:
kompres.jpg
kompres.jpg [ 51.53 KiB | Peržiūrėta 12783 kartus(ų) ]


P.S. jei kas ne taip, pataisykite ir papildykite.


Paskutinį kartą redagavo kiesha 24 Kov 2015, 14:26. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 18 Kov 2015, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.20
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 530d 2002
Sveiki, E39 530d 2002m. štai tokias klaidas metė bmw scanner:
DDE
3505 [13573] Glow-plug system
Vienur skaičiau, rašo apie variklio temperatūros daviklį, kitur apie webasto, dar kitur apie pakaitinimo žvakes, gal kas žino tiksliai?
LCM
28 [040] Thermal oil-level sensor defect
Ar tiesa jog šita klaida didelės įtakos neturi ir beveik pas visus yra?
Mašina važiuoja ir kūriasi normaliai, tik darbinė temperatūra sunkiai kyla, bet yra šiltas oras salone.


StandartinėParašytas: 18 Kov 2015, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Deniukas rašė:
Sveiki, E39 530d 2002m. štai tokias klaidas metė bmw scanner:
DDE
3505 [13573] Glow-plug system
Vienur skaičiau, rašo apie variklio temperatūros daviklį, kitur apie webasto, dar kitur apie pakaitinimo žvakes, gal kas žino tiksliai?
LCM
28 [040] Thermal oil-level sensor defect
Ar tiesa jog šita klaida didelės įtakos neturi ir beveik pas visus yra?
Mašina važiuoja ir kūriasi normaliai, tik darbinė temperatūra sunkiai kyla, bet yra šiltas oras salone.


Žvakes ir/arba relę reikia keisti.

Pamiršk.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2015, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.28
Pranešimai:
6
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D 2002
E39 2002
AirBag
Delphi programa.
Istrynti klaidos nepavyksta.
________________________________

-Voltage supply control unit too low
-Intermittent


-Control unit; internal error
-Intermittent
___________________________________

Problema? Pagrindinio airbag'u kompo?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2015, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Dufenko rašė:
E39 2002
AirBag
Delphi programa.
Istrynti klaidos nepavyksta.

Pirmiausiai salini problema, paskui trini klaida ......


StandartinėParašytas: 23 Kov 2015, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.05
Pranešimai:
29
Sveiki, kas gali buti, E39 02m. neimanoma nuresetinti oil service, nei per skydeli nei su inpa, per metus laiko vazinejimo nemazeja serviso lemputes? IKE bloke atsiranda klaida , 191 IKE-EEPROM error, coding incorrect/incomplete, gal tai susije su tuo?


StandartinėParašytas: 23 Kov 2015, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kiesha rašė:
5 teste matoma stumokliu kampinio greicio israiska cilindruose (jo metu atjungiamas kuro padavimas i viena cilindra, todel jauciamas padidejes variklio darbo netolygumas).
Prikabintas failas:
5_testas.jpg

P.S. jei kas ne taip, pataisykite ir papildykite.

padidejes variklio darbo netolygumas jauciamas del blogu purkstuku, nes sitam teste niekas kuro neatjunge, o tiesiog isjungia kompensacijas ir purkstukai visi purskia standartini vienoda kuro kieki ir jei bus idealus purkstukai, nebus jokiu vibraciju


StandartinėParašytas: 24 Kov 2015, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
siomka rašė:
purkstukai visi purskia standartini vienoda kuro kieki ir jei bus idealus purkstukai, nebus jokiu vibraciju

ir kuro kiekis priklauso nuo purkstuku atidarymo laiko milisekundemis.....
gyveni ir kas kart ka nors naujo suzinai, dekui.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2015, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Labas kolegos , stai eilinis klausimeles kame cia bedos ir nuo ko pradeti ziureti ????

http://asg.lt?kxs1xv

mano galva cia problema su slegiu isiurbimo kolektoriuje kur per INPOje parodo daviklis 13

https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 27/0/0/0/0

tai dabar nuo ko pradeti ieskoti problemos nes kai istryniau klaida tai jos nebeliko nors buvau uzgesines varikli ir uzvedes bei pergazaves cia vaziuojant kazkada pagauna sia klaida (pries tai buvau jau viena karta istrynes sia klaida, bet ji vel atsirado) ir atsiranda toks variklio rarejimas kaiptik kaip rodo klaida prie 1,7-1,8k apsuku, sukelus ausciau virs 2k apsukas variklio rarejimas dingsta atsiranda tolygus garsas na aisku ir malonus ausei , tai laukiu pagalbos ir busiu dekingas uz pagalba ?!?!?!

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 27 Kov 2015, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
venegas 530d rašė:
Labas kolegos , stai eilinis klausimeles kame cia bedos ir nuo ko pradeti ziureti ????

http://asg.lt?kxs1xv

mano galva cia problema su slegiu isiurbimo kolektoriuje kur per INPOje parodo daviklis 13

https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 27/0/0/0/0

tai dabar nuo ko pradeti ieskoti problemos nes kai istryniau klaida tai jos nebeliko nors buvau uzgesines varikli ir uzvedes bei pergazaves cia vaziuojant kazkada pagauna sia klaida (pries tai buvau jau viena karta istrynes sia klaida, bet ji vel atsirado) ir atsiranda toks variklio rarejimas kaiptik kaip rodo klaida prie 1,7-1,8k apsuku, sukelus ausciau virs 2k apsukas variklio rarejimas dingsta atsiranda tolygus garsas na aisku ir malonus ausei , tai laukiu pagalbos ir busiu dekingas uz pagalba ?!?!?!


Turbinos valdymas neveikia, žiūrėk solenoidą.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2015, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Einoras R. rašė:

Turbinos valdymas neveikia, žiūrėk solenoidą.


Siandien buvau pasijunges kompa tai slegis kurie byvo ziureti prie metus(jie apibraugti) http://www.part.lt/perziura/d30f56da026 ... 3f2214.jpg buvo daug didesni , o dabar rodo tik 980 ant laisvu apsuku ir kai keli apsukas tolygiai (nevaziuojant) pradeda mazeti slegis ir krenta iki 920 - 940, prie 1,7-1,8k apsuku pradeda siektiek purtytis variklis, tai cia kaip sakai ir bus problema su solenoidu ir dar ,ar turi mazeti slegis didnant apsukas isiurbimo kolekturiuje ar turbina ji turi didinti????

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 27 Kov 2015, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Atmosferinis slegis kintamas dydis (priklauso nuo klimatiniu salygu, vietos, .....), bet momentinis jo dydis turi but pastovus, o kad pas tave jis krenta, gali but ir EGR voztuvas, jei jis praleidzia ar atidarytas del to atjungia turba, EGR ir veikia iki ~2000aps/min
Ta testa vaziuodamas pasidaryk, cia kaip pvz (oro tai ryskiai per daug man varo, reiks matuokle ziuret)
Prikabintas failas:
inpa.jpg
inpa.jpg [ 54.88 KiB | Peržiūrėta 11179 kartus(ų) ]

Jokiu klaidu nemeta DDE
Prikabintas failas:
inpa2.jpg
inpa2.jpg [ 54.96 KiB | Peržiūrėta 11179 kartus(ų) ]

Ta turbos elektrini valdymo voztuva gali pasiziureti per Rheingold (reiksmes 5-95%, 5%-pilnai atidarytas), bet jei slangutes kiauros, tai pats zinai, kad turbos geometrijos nepakeis kiek priklauso
Prikabintas failas:
rh.jpg
rh.jpg [ 63.29 KiB | Peržiūrėta 11173 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 29 Kov 2015, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Siandien pasiziurejau ir pamaciau, kad turbinos geomerijas isvis nejudina kaip parodyta siame klipe https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4 (cia suprantu parodyta kaip turi sudirbineti turbinos geometrijos) tiek uzvedus stovi vietoje tiek keliant apsukas vienu zodsiu nejuda isvis ar negali buti problema su vakumu, o ne solenoidu nes dar numoviau slanga nuo EGR voztuvo tai uzvedus ir pagazavus yra visada uzdarytas, nepradaro nei truputeli

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery