Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Variklio keitimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=76529
Puslapis 45

Autorius:  edvinb [ 02 Bal 2013, 17:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

kamanis rašė:
viskas operacija ivykdyta, vaziavimas smagus :wink:

tai ka kur pakeitei?

Autorius:  ArunasSt [ 10 Bal 2013, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

vietoj 2.2 125kw idejau 2.5 141kw

Autorius:  MYCIUS [ 10 Bal 2013, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

kamanis rašė:
vietoj 2.2 125kw idejau 2.5 141kw

pasijaute, jog geriau vaziuoja? :)
papasakok, kokios problemos iskilo keiciant, kas tiko, kas ne.. kad kitiem, norintiem atlikt tokia operacija, lengviau butu ;)

Autorius:  ArunasSt [ 21 Bal 2013, 11:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

problemu keiciant jokiu nebuvo, nes pirkau visa pilna varikli. vaziuoja smagiai, tik beda, tai jog neturiu su kuo sulygint, nes senasis 2.2ltr variklis buvo jau su defektu kai nupirkau. siauliuose kas is pazistamu vairuotu 2.5ltr 2 vanusu irgi neturiu, tai ir negaliu tiksliai issiaiskinti, ar jis traukia taip kaip turi buti. jungiant pavaras sioks toks pasitampymas vyksta, deze mechanine. gal visdelto reikejo softa perrasyti :roll: ? nes kompas nuo mano senojo 2.2ltr. sanaudos mieste iki 12ltr karts nuo karto paspaudziant

Autorius:  Xolen [ 21 Bal 2013, 12:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Pasitampymas jungent begius greiciau bus del pavargusio smagracio. O kompa tai gali paimt is to pacio kur pirkai varikli kartu su ews'u ir uzvedimo raktu, galesi isibandyt ar kompas ka nors keicia...

Autorius:  laykon [ 24 Geg 2013, 23:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

taigi pasikeiciau ir as is 2.5 125kw i 2.8 142kw, kol kas palikau senaji kompa, nes 2.8 kompo (viskas tinka), o ews visiskai skiriasi pajungimas. klausimas, ar pakeitus 2.8 kompa ir padarius sinchronizacija pasikeistu (kw?)

Autorius:  Arunas B [ 25 Geg 2013, 12:32 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

laykon rašė:
taigi pasikeiciau ir as is 2.5 125kw i 2.8 142kw, kol kas palikau senaji kompa, nes 2.8 kompo (viskas tinka), o ews visiskai skiriasi pajungimas. klausimas, ar pakeitus 2.8 kompa ir padarius sinchronizacija pasikeistu (kw?)


kad pakeist dme reik ir ews keisti kuris atitinka konkretu dme tuo paciu raktais ir spynom.

Autorius:  DONCIUCHA [ 04 Bir 2013, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

va va as irgi susiduriau su tapacia problema keiciau is 2,5 i 2,8 ir kompa su uzvedimo sistema norejau keist bet netinka tas ews blokelis siule softa perasyt bet pas ji orginalus 2,8 prasciau tipo eina uz mano tai net nezinau ka daryt.....

Autorius:  DONCIUCHA [ 04 Bir 2013, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

ir klausiau tas senasis ews tipo is dvieju blokeliu vienas po vairu kiras ten prie bardacioko kaskur zodziu daug reikalu manu geriau uz 50 lt softa perasyt tik nezinau ar verta....

Autorius:  laykon [ 21 Spa 2013, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Prikeliu tema. Zodziu pakeista 2.5 i 2.8 , kompas senasis 2.5. Pakeitus kompa is 2.8 ir padarius ews sinchronizacija masina uzsiveda kuo puikiausiai taciau toks jausmas, kad nedirbtu keli cilindrai ir kompas meta 4-6 cilindro O2 sensoriaus klaida, LZ pakeisti abu, taciau beda nedingsta. Gal kas buvo susidure su tokia beda ir kaip ja issprendet? Buciau labai dekingas.

Autorius:  Arnoldikas [ 11 Bal 2016, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Sveiki.norejau suzinoti kiek reikalu keiciant is M57 2.5D i toki pat 3.0d?zinau kad tiepatys varikliai bet ar reikia kazka papildomai keisti dedant 3.0 motora?nes i manaji 2.5 tepaluose atsirado antifrizo.zodziu kose varikli ir galvoju gal geriau kita motora imest nei remontuot

Autorius:  ShypaZ [ 14 Bal 2016, 13:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Nereikia tu kompu keitaliot, visi jie nuo 2.2 iki 3.0 vienodi... Pas E39 softa nebent persipust galit i EURO2 kas su dujom vazinejat kad del o2 galiniu nemestu checko... As irgi keisiu E60 is 2.2 i 3.0, kompu detaliu nr identiski. Galia slypi ne kompuose, juose tas pats duomenu ir skaiciavimo algoritmas, visi kilowatai cilindru storyje, purkstukuose ir t.t.. net sensoriai visi tie patys pas tuos M54tus... Pas 2.2 stabdziu diskai priekyje mazesnis siek tiek, ir galinio reduktoriaus perdavimo santykis skiriasi... bet su tuo galima gyvent.. Beje kiek uz variklio keitimo palikot?

Autorius:  tautvydas1992 [ 24 Bal 2016, 19:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Kas dar užsiimti norėtų varikliu keitimais is m52b25 i b28 dėl tų 20kw tai ka galiu pasakyti imanoma isgauti tą patį iš b25. M50b25 turėjo 141kw, o kas ant jų skyrėsi? Ant m50 tik blokas spizinis, viskas kitas identiska isskyrus isiurbimo kolektorių, tiesa, nors m50b25 kolektorius gerai prisitaiko ir veikia ant m52, bet tada variklio galia persiduoda arčiau maksimalių sūkių, o m52 kolektorius duoda galią ties mažesniais sūkiais, tad mašina būna dinamiškesnė miesto važiavime. Oro srauto matuoklės ir visi kiti davikliai tokie patys m52b25 ir m52b28. Dėl įdomumo galiu pasakyti kad m52b28 yra tik kiek modifikuotas b25, nes viduriai skiriasi tik velenu ir stūmokliai su švaistikliais, nes šiuo atveju kubutūra kyla per cilindro aukštį. Prie gero noro galima išgauti ir 3,0l kubutūrą iš m52 variklio, tik reikia m54b30 vidurių.
Bmw ypač m52 turi daug modifikacijų, nepatingėkit pasinaudot paieška ir galima susikomplektuoti variklį pagal savo poreikius ir iš šrotinių dalių.

Autorius:  ShypaZ [ 30 Bal 2016, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

o jei ant savo m54b22 uzsideciau m54b30 kolektoriu pasikeistu kas nors? Zinau kad nuo 2.5 motoru ten viskas identiska bet pas 2.2 gali but mazesnes skyles manau...

Autorius:  Sraigamobilis [ 29 Kov 2017, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Variklio keitimas

Sveiki, gal forume neužmačiau atsakymo, bet ar tinka 3.0D variklis (plikas) vietoje 2.5D ?

Puslapis 45 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/