Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 01:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 125 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei vienas LZ stovi pries katalyza, kitas uz, tada turi buti skirtumas, o siaip gal neturi buti. kur yra isukti LZ? tam paciam vamzdy, ar skirtinguose ir kaip del katalyzo?
reikia laiko adaptuotis kompui, arba reikia nuresetint, kad is naujo mokintusi. kartais reikia istrinti klaidas, kad veiktu ok (ir nereiktu laukti ilgesni laika, kol jos issitrins pacios).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Linius rašė:
jei jam atjungus vanuusa trauka nepablogejo, tai visvien kazkas negerai su tuo vanusu.


Tegu susitvarko ta lz pirmoje vietoje o paskui vanosa ziuri, nes vien tik jo atjungimas ir traukos suprastejimas nelabai kartais jauciasi nebent zinai kurioje vietoje traukos suprastejimas turi jaustis.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Liambos pas mane stovi abiejuose ismetimo kolektoriuose,ta prasme kai viso sesi vamzdziai tai yra po 3 vamzdzius suskirstyta tai vienas sukasi i viena trejeta,o kitas i kita trejeta. (katalizatoriui pries ar po jo pas mane nera)


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Arunas B rašė:

Tegu susitvarko ta lz pirmoje vietoje o paskui vanosa ziuri, nes vien tik jo atjungimas ir traukos suprastejimas nelabai kartais jauciasi nebent zinai kurioje vietoje traukos suprastejimas turi jaustis.


Na nezinau koks turi buti pachmielingas,ar dar koks,kad nesuprast kada vanos dirba,o kada ne :D Nu as pavaziavau su savo,ir su veikianciu vanosu,tai skiriasi,kaip diena ir naktis...tai manau,ir bet kuriam kitam skirsis...O tarkim, pats Lz turi ytakos traukai,ar tik kuro sanaudom?

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
daimera rašė:
Liambos pas mane stovi abiejuose ismetimo kolektoriuose,ta prasme kai viso sesi vamzdziai tai yra po 3 vamzdzius suskirstyta tai vienas sukasi i viena trejeta,o kitas i kita trejeta. (katalizatoriui pries ar po jo pas mane nera)

na tada skirtinga info renka is skirtingu cilindru. negalima atmesti ir galimybes, kad kazkurie cilindrai nedirba kaip turetu. bet jei nera pasipurtymu ant laisvu ir trukciojimu, tada gal viskas ir ok.
bet tokiu atveju laidu kaitaliojimas turetu tureti itakos, nes misini pagal tam tikrus cilindrus paduoda. na del to nesu tikras...
tai gal anksciau buvo blogai pajungti LZ, o dabar gerai pajungei :) nzn kaip reik atskirt kokia fyske kokiam LZ reikalinga...
bet faktas, kad idejus nauja dali, reikia laiko adaptacijai.

tenets - del per riebaus misinio ir trauka labai kencia. uzpila zvakes, nesudega kuras. bet koks kuro misinio pasikeitimas turi itakos traukai, nebutinai del LZ, taip pat del visu kitu davikliu uz kuro padavima atsakingu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Man didziausias klausimas klya del to ,kodel sukeitus liambdu fyskes,variklis vel dirba tvakringai,o sukisus fyskes taip kaip turi buti nukrenta apsukos ir purtosi. :? buvau ir klemas palikes nakciai nuimtas ,vistiek tas pats. Fyskes paciu liambda zondu pirmo ir antro yra tokios pat,ir patys liambdai tokie patys,ju lizdau pirmo ir antro taip pat vienodi


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tenets rašė:

Na nezinau koks turi buti pachmielingas,ar dar koks,kad nesuprast kada vanos dirba,o kada ne :D Nu as pavaziavau su savo,ir su veikianciu vanosu,tai skiriasi,kaip diena ir naktis...tai manau,ir bet kuriam kitam skirsis...O tarkim, pats Lz turi ytakos traukai,ar tik kuro sanaudom?


Nu zinai kaip kam buna, kad vaziuoja tik su 5 cilindrais vietoj sesiu ir nieko nejaucia. O LZ turi ytakos ir traukai ir kuro sanaudoms ir apskritai variklio darbui.

O del fiskiu keitaliojimo tai gal kai variklis dirba gerai tai jos ir taip turi buti sujungtos kal anksciau jas kas buvo sumaises?


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Nu sakykim,kad kas nors tarkim buvo sumaises,o dabar sukisau gerai,bet jei tie LZ yra identiski,tai kodel pasikeicia tada variklio darbas juos sukeitus. ? :^o kaip buvau minejes kad pries tai taip par buvau isukes negyva zonda ir sukises fyskes taip kaip priklauso,tai vairklis dirbo tvarkingai su neveikianciu.


Paskutinį kartą redagavo daimera 03 Vas 2010, 14:21. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
daimera rašė:
Nu sakykim,kad kas nors tarkim buvo sumaises,o dabar sukisau gerai,bet jei tie LZ yra identiski,tai kodel pasikeicia tada variklio darbas juos sukeitus. ? :^o kaip buvau minejes kad pries tai taip par buvau isukes negyva zonda ir sukises fyskes taip kaip priklauso,tai vairklis dirbo tvarkingai su neveikianciu.

cia klausimas kodel variklis dirbo tvarkingai... jis pagal kita info is kitu davikliu gali adaptuotis, kad kompensuoti kazkurio negyvo daviklio klaidinga info, o pajungus gera davikli nauja info gaunama ir reik vel adaptacijos, bet...
matomai pagal tam tikra LZ paduoda kura i tam tikrus cilindrus, del to ir skirtumas sukeitus. jei pvz kompas mato is 1 LZ kad misinys per liesas, nori riebint, bet sukeistos fyskes, tai riebina misini ne tuose cilindruose, va ir gaunas vejai.
man rodos megink pajungt normaliai, kaip priklauso, atjungt akuma valandai, tada pavazinet ir ziureti.
bet va kaip buti tikram, kad tikrai gerai sujungei LZ, kaip turetu buti sujungta :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Dar kaip saket kad gal dabar sujungiau gerai,tai dar ka galiu pasakyt tai tarkim kai sujungiu kai minejau pirma su antru antra su pirmu tai variklis dirba tvakringai. Istraukus visiskai liamdas is lizdu,niekas nepasikeicia. tai manau kad kai sujungiu ta pirma su antru antra su pirmu tai jis dirba avariniu rezimu ir atrodo, kad vel viskas ok.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
daimera rašė:
Dar kaip saket kad gal dabar sujungiau gerai,tai dar ka galiu pasakyt tai tarkim kai sujungiu kai minejau pirma su antru antra su pirmu tai variklis dirba tvakringai. Istraukus visiskai liamdas is lizdu,niekas nepasikeicia. tai manau kad kai sujungiu ta pirma su antru antra su pirmu tai jis dirba avariniu rezimu ir atrodo, kad vel viskas ok.


nepamirsk, kad variklis turi pasilti ir LZ ikaisti, kad teisingai dirbtu.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ir uzmirsk avarini rezima, del LZ jo nebus tokiom auto, gal naujom, bet tikrai ne tokiom.
avariniu rezimu nebuna ok, buna variklio darbas priglusintas, kad nepastebeti to neimanoma. masina vos vaziuoja.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
O pas mane taip nera,atjungus abu liambdus darbas visiskai nepasikeicia,nei prislobsta nei kazkas keiciasi.
O sukisus teisingai fyskes ,pasikeicia totaliai,nukrenta stipriai apsukos bei visiskai netraukia.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tikiuosi ne veikianciam varikliui atjungineji... bosch sistema atjungus LZ ima standartine info salto variklio, gal cia panasiai. siemens truputi protingesne sistema ir LZ kompas kontroliuoja.
atjunk akuma, pajunk LZ kaip priklauso ir pavazinek, tada bus matyt reali situacija.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.03
Pranešimai:
257
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Buvau pajunges taip padares,sujungiau kaip priklauso, ir palikau kaip sakiau per nakti klemas atjungtas ,bet siandien vistiek tas pats.Bandysiu nulekt dabar iki serviso,kad pratrintu klaidas,gal tada susitvarkys darbas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 125 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery