ryckak rašė:
Su senu i isskalausi visas metalo drozles ir kitas siuksles. O jei nezinai koks pries tai buvo, tai geriau nieko nedapilinet, ir siaip senojo tepalo struktura per apkrova ir laika pasikeitus.
Pats bent matei isardyta deze ir kas joje yra???
Jeigu su tepalu isbega metalo drozles ir kitos siuksles, tai kaip ir "amen" tai dezei ("smulkios siuksles" -sinchronizatoriu dilimo produktas, o metalo drozles ar gabalai -tai jau dantraciu palikimas).
Tepalai jau senai pilami aukstos kokybes ir jokios apkrovos ir temperaturos jo strukturos nekeicia,
nebent su tuscia deze vazineji, dezeje tepalas tik tepa ir ausina, jokio ten slegio nesusidaro (tam yra alsuoklis).
Automatai laiko daugiau kaip 300k, tai mechanas turetu buti amzinas, na yra isimciu, ziurint kokia
tarpine tarp sedynes ir vairo minko sankaba ir jungineja pavaras...
Buvo tokie auto GAZ 24-01 taxi, tai mieste pravaziuodavo po 500k be variklio ir dezes remonto ir su sovietiniu laiku tepalais...labai gerai atsimenu tuos laikus, nes pats dirbau....
E39R rašė:
Sveiki.Noreciau pasidometi ismanaciuju,kokie simptomai mechaninei pavaru dezei jeigu pavizdziui truksta tepalo ar jis seniai nekeistas?Tik begiai sunkiau jungiasi ir tiek?Ar yra kazkokie musimai ir panasiai?:)
Jei truksta tepalo, tai palindus po auto bus slapia nuo tepalo deze, ir jei jau pradejo varyti per tarpine ar rieboksli, tai dapilimas tik laikinai pades, reikia salinti priezasti (keisti tarpine, rieboksli), pavaros sunkiai jungiasi del sudilusiu sinchronizatoriu ir pavaru perjungimo mechanizmo detaliu isdilimo ar issireguliavimo na ir del sankabos amziaus pabaigos tokie simptomai aktualus...