Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 02:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
nu kad D varikliai tuo ir skirias nuo tds kad trauka yra nuo daug mazesniu apsuku ir nereik laukt kol bent 2k pasieks.Vaziuoja labai gerai ir su mazesnem apsukom


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.02
Amžius:
67
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525d
Buvau pavažiuot su 530d (bet be M paketo). Deja įspūdis dar prastesnis negu nuo 525-to. Ta prasme kontrastas tarp mažų ir didelių sūkių dar didesnis. Važiuoju normaliai, greitis 50, apsukos beveik 2000, ir nuspadžiu iki dugno. Ir... beveik nieko nepajuntu. Atsiranda tik nedidelė trauka ir mašina pamažu greitėja (dar kažkas sako, kad ne pensininkų mašina), ir tik kai pasukos pasiekia 3000, įpresuoja į sėdynę ir traukia tikrai atsakančiai. Bet tuoj pat pasiekiamos maksimalios apsukos ir reikia perjungti pavarą... Taigi malonumas trunka pakankamai trumpai, o prieš lenkiant autobusą reiks gerai pagalvot.

Aš žinoma žinau, kad su dyzeliu gerokai mažiau malonumo, negu su benzinu, bet naiviai tikėjausi, kad su BMW gali būti kitaip. Nors ramiai pagalvojus, galiu pasakyt, kad testuotas 525-tas mane pilnai tenkina, tik reiks priprast kiek flegmatiškiau važinėt. (dabar jei reik aplenkt jungiu antrą pavarą ir greitėju iki 100, o dyzelio apsukos, matau, jau prie 70 lipa į raudoną sritį... )

Mintis dėl čipavimo įdomi. Jei nusipirksiu bemsą, tikrai reikės pasidomėt.




PrInCo rašė:
nu po teisybei tai teko irgi vaziuot su 2004 metu berods avensis 2.0 ir su 525d 2002m (pats turiu 525 tds tai tikrai galiu palygint).Nzn kiek kw buvo avensis bet 525d jau nuo 1500 apsuku tikrai ZYMIAI geriau spaude prie sedynes nei toyota.Va manasis 525tds tai jau be 2000 apsuku nei krust,o jei tokia situacija su 525d tai jau labai keista,kadangi traukos atzvilgiu tai tds labai jau panasus i avensi 2l benza,o 2.5d nepridesi nei prie vieno.Taip kad sakyciau kad gal jau tai auto ne geriausi gyvenimo metai jei trauka tokia.


Naujesnis Avensis gerokai parasčiau traukia(važiavau). Lyginti su 525 tikrai nėra jokių šansų. Pas mane dabar senesnė versija, ji gan smagiai važiuoja.



PrInCo rašė:
nu kad D varikliai tuo ir skirias nuo tds kad trauka yra nuo daug mazesniu apsuku ir nereik laukt kol bent 2k pasieks.Vaziuoja labai gerai ir su mazesnem apsukom

Tai negi man abi mašinos pakliuvo su defektais?. Man taip nepasirodė, nes jei paimt visą įsibėgėjimą iki 100, bus normalus laikas. Mane tik stebina pradinė stadija. Gal todėl, kad važinėju ir lyginu tik su benzu (turėjau Primera GT 97m, Porsche 911 02m, Eclipse 03m, Avensis 2,0i 98m).


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Perkant bent koki BMW o ipac su dizeliu (kuriu reali rida nuo 300 000 km) reikia butinai daryti diagnostika su variklio realiu parametru skanavimu ir analizavimu :!:
B E T O 525D ir net gi 530D 39 kebule tikrai nera skirtos spurtavimui nuo sankrizos ;) Kad 5s. soktu is vietos jam reikia 8 cilindru ir bent 4 litru kubaturos su atitinkamom kuro sanaudom.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
E36Coupe rašė:
Perkant bent koki BMW o ipac su dizeliu (kuriu reali rida nuo 300 000 km) reikia butinai daryti diagnostika su variklio realiu parametru skanavimu ir analizavimu :!:
B E T O 525D ir net gi 530D 39 kebule tikrai nera skirtos spurtavimui nuo sankrizos ;) Kad 5s. soktu is vietos jam reikia 8 cilindru ir bent 4 litru kubaturos su atitinkamom kuro sanaudom.

Aš pasilinksminu, kol kolektorių neprapučia :D


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Pauliau tu "uzcipuotas' :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
[quote="StasysS"]Buvau pavažiuot su 530d (bet be M paketo). Deja įspūdis dar prastesnis negu nuo 525-to. Ta prasme kontrastas tarp mažų ir didelių sūkių dar didesnis. Važiuoju normaliai, greitis 50, apsukos beveik 2000, ir nuspadžiu iki dugno. Ir... beveik nieko nepajuntu. Atsiranda tik nedidelė trauka ir mašina pamažu greitėja (dar kažkas sako, kad ne pensininkų mašina), ir tik kai pasukos pasiekia 3000, įpresuoja į sėdynę ir traukia tikrai atsakančiai. Bet tuoj pat pasiekiamos maksimalios apsukos ir reikia perjungti pavarą... Taigi malonumas trunka pakankamai trumpai, o prieš lenkiant autobusą reiks gerai pagalvot.

o gal pravaziuok su dviem - trim bmw ir tada daryk isvadas traukia/netraukia... Labai tiketina kad kazkas su ta masina negerai.. Avensis tikrai neina geriau bmw


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
ANA333 rašė:
o gal pravaziuok su dviem - trim bmw ir tada daryk isvadas traukia/netraukia... Labai tiketina kad kazkas su ta masina negerai.. Avensis tikrai neina geriau bmw


avensis su 98kw siaip ar taip isvis neina, cia super masina kazkokia pavaizduota autoriaus

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
E36Coupe rašė:
Perkant bent koki BMW o ipac su dizeliu (kuriu reali rida nuo 300 000 km) reikia butinai daryti diagnostika su variklio realiu parametru skanavimu ir analizavimu :!:
B E T O 525D ir net gi 530D 39 kebule tikrai nera skirtos spurtavimui nuo sankrizos ;) Kad 5s. soktu is vietos jam reikia 8 cilindru ir bent 4 litru kubaturos su atitinkamom kuro sanaudom.



uztenka ir 3.0i tie dvieju vanusu varikliai visai neprastai vaziuoja ir veza ta E39 draugas neperseniausiai vare E39 3i i srota o pries tai 3d tai sake pinigu isleistu kelionei atzvilgiu skirtumas gavosi kapeikos,bet vazevimas su 3i buvo zymiai pranasesnis nei su 3d abu automatai ir abu tauringai... ir aplamai tie dyzeliai ... :lol:


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
38
Pranešimai:
173
Automobiliai:
E61 530d 170kw
StasysS rašė:
Buvau pavažiuot su 530d (bet be M paketo). Deja įspūdis dar prastesnis negu nuo 525-to. Ta prasme kontrastas tarp mažų ir didelių sūkių dar didesnis. Važiuoju normaliai, greitis 50, apsukos beveik 2000, ir nuspadžiu iki dugno. Ir... beveik nieko nepajuntu. Atsiranda tik nedidelė trauka ir mašina pamažu greitėja (dar kažkas sako, kad ne pensininkų mašina), ir tik kai pasukos pasiekia 3000, įpresuoja į sėdynę ir traukia tikrai atsakančiai. Bet tuoj pat pasiekiamos maksimalios apsukos ir reikia perjungti pavarą... Taigi malonumas trunka pakankamai trumpai, o prieš lenkiant autobusą reiks gerai pagalvot.



na Stasy gal tikrai butent abi bandytos masinos pakliuvo ne pacios geriausios bukles.. pats vairuoju 530d.. jau nuo 1500rpm jauciasi kad turi jegos, pagal gamintoja 410nm yra prie 1750rpm, tad kad netraukia prie 2000rpm yra nesamone - arba tas traukos suvokimas paties prasilenkia su realybe (as cia nepiktai). jei gerai pamenu tie 410nm laikosi iki pat 3000rpm.. maniskis parsiukas klijuoja prie sedynes iki pat raudonos ribos.. jei masina tvarkinga - ja vairuoti turetu buti vienas malonumas :wink: ir trasoje su 530d lenkiant autobusa tikrai nereikia apie nieka galvot, penkta pavara nuo ~100km/h spaudi dugna ir tik spek stabdyti, nes aplenkus greitis bus jau 140km/h :D p.s. jeigu atvaziuotumet iki kauno duociau pravaziuot-gal pasikeistu nuomone :wink:
va sitame video kaip tik 5pavara startuojama nuo ~2000rpm (ir cia dar su egr voztuvo problemomis, trauka siek tiek "pridususi") siai dienai pagreitis nuo 100 iki 200km/h su pilnu degalu baku lygiai 23s. taigi malonumas trunka pakankamai ilgai ir vazineji issisiepes nuo vienos ausies iki kitos :)
http://s1191.photobucket.com/albums/z472/mariux2/bmw%202011-06-04/?action=view&current=Vaizdoraas0006.mp4


StandartinėParašytas: 04 Bir 2011, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.02
Amžius:
67
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525d
E36Coupe rašė:
Perkant bent koki BMW o ipac su dizeliu (kuriu reali rida nuo 300 000 km) reikia butinai daryti diagnostika su variklio realiu parametru skanavimu ir analizavimu :!:
B E T O 525D ir net gi 530D 39 kebule tikrai nera skirtos spurtavimui nuo sankrizos ;) Kad 5s. soktu is vietos jam reikia 8 cilindru ir bent 4 litru kubaturos su atitinkamom kuro sanaudom.

Dėl diagnostikos mintis nebloga, dėkoju. Gal pas patį galima ir atvažiuot? Arba gal kas patartų pas ką kreiptis Vilniuje?

Įsibėgėjančią per 5s aš turėjau (Carrera 4), bet kad važinėt su ja po miestą per kamščius tikra kančia. O ir bagražinės ten nerasta – portfelis dar telpa, o čemodanas niekaip... Taigi sakyčiau 8-9s įsibėgėjimas man pakankamai optimalus. Ir 525 šiuo požiūriu man puikiai tinka. Ir kaip jau rašiau visumoj mašina patiko. O nervuoja tik maža smulkmena – lėta reakcija į pedalo paspaudimą. Bet gal priprasiu? Juk daugelis važinėja ir nesiskudža.

Aš visalaik važinėjau ant benzo, o dabar nutariau, kad laikas įsigyti dyzelį. BMW renkuosi nes tai vienas iš sportiškesnių mašinų gamintojų.



ANA333 rašė:
o gal pravaziuok su dviem - trim bmw ir tada daryk isvadas traukia/netraukia... Labai tiketina kad kazkas su ta masina negerai.. Avensis tikrai neina geriau bmw

Tai, kad aš jau dvi ir išbandžiau.
Kai jau įsijungia turbina, BMW eina labai gerai (man užtenka), bet tik paspaudus pedalą reakcija tiesiog apgailėtina.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2011, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
StasysS rašė:
Gal pas patį galima ir atvažiuot?

As Kaune.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Bir 2011, 12:24 
  
 
 
as stipriai regresavau kas liecia trauka pakeites masina, bet tikrai negaliu sakyt jog zmoniskas E39 530d netraukia [-X


StandartinėParašytas: 05 Bir 2011, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.02
Amžius:
67
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525d
=marius= rašė:
na Stasy gal tikrai butent abi bandytos masinos pakliuvo ne pacios geriausios bukles.. pats vairuoju 530d.. jau nuo 1500rpm jauciasi kad turi jegos, pagal gamintoja 410nm yra prie 1750rpm, tad kad netraukia prie 2000rpm yra nesamone - arba tas traukos suvokimas paties prasilenkia su realybe (as cia nepiktai). jei gerai pamenu tie 410nm laikosi iki pat 3000rpm.. maniskis parsiukas klijuoja prie sedynes iki pat raudonos ribos.. jei masina tvarkinga - ja vairuoti turetu buti vienas malonumas :wink: ir trasoje su 530d lenkiant autobusa tikrai nereikia apie nieka galvot, penkta pavara nuo ~100km/h spaudi dugna ir tik spek stabdyti, nes aplenkus greitis bus jau 140km/h :D p.s. jeigu atvaziuotumet iki kauno duociau pravaziuot-gal pasikeistu nuomone :wink:
va sitame video kaip tik 5pavara startuojama nuo ~2000rpm (ir cia dar su egr voztuvo problemomis, trauka siek tiek "pridususi") siai dienai pagreitis nuo 100 iki 200km/h su pilnu degalu baku lygiai 23s. taigi malonumas trunka pakankamai ilgai ir vazineji issisiepes nuo vienos ausies iki kitos :)
http://s1191.photobucket.com/albums/z472/mariux2/bmw%202011-06-04/?action=view&current=Vaizdoraas0006.mp4


Dėkoju už gerą žodį. Tai nuteikia optimistiškai. Ir už kvietimą ačiū, jei tik vyksiu į Kauną, būtinai bandysiu susisiekt.

Bandytas 530d išties buvo patrintas. Ir turbinos įsijungimas nuo 3000 man sukėlė abejonių. Bet savininkas sakė, kad taip ir turi būti (mašina nepaduodama, žmogus įsivaizduoja, kad viskas tvarkinga, bet man taip nepasirodė).
O 525d panašu, kad tvarkingas. http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... 589113?qt= Man kilo klausimų tik dėl pakabos (virš 100 atsiranda ūžesiukas –gal rate?) O variklio garsas man patiko, ir turbina jungiasi gerokai anksčiau. Atidžiai netyrinėjau, bet gal jau nuo 1500. Nuo maždaug 2000 apsukų jau tikrai pilnai dirba ir gerai traukia. Važiuojant paspaudus pedalą čia trauka buvo lyg ir normali. Vėlgi, labai atidžiai netyrinėjau, bet šita vieta neužkliuvo. (su 530d užkliuvo) Užkliuvo tik pajudėjimas iš vietos. Nerauna su prabuksavimu, o trauka atsiranda tik pavažiavus kelis metrus. Bet čia ne trūkumas ir prie to priprantama. (iš mano turėtų mašinų tik Carrera ir Avensis žvaliai pajuda iš vietos (čia kalba eina apie pirmus 5 metrus)).


StandartinėParašytas: 05 Bir 2011, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... 589113?qt=

is isvaizdos tas bmw tai 10balu =D>


StandartinėParašytas: 05 Bir 2011, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.02
Amžius:
67
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525d
vytas85 rašė:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/bmw-525/id-1589113?qt=

is isvaizdos tas bmw tai 10balu =D>


Yra dar vienas įdomus variantas: http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... 624284?qt=
Ir metų mažiau ir komplektacija geresnė, ir variklis stipresnis. Gaila, kad ne raudona... :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery