Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2025, 05:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 05:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
38
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
edvinb rašė:
Ernestai, su kokia programa nustate kad babinos kaltos? ten gyvai parametrus ziurejo su live data, ar kazkaip kitaip?



situ klausimu teks kreiptis pas Aruna B jis tave apsvies,nes per daug pas ji kompu,kad suprast ka su kuriuo daro ir koke programa daudoja.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 05:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
38
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
all in music rašė:
kad tokiom apsukom dugnas yra blogesnis variantas, nei vaziuoti ant 6k rpm. variklio kankinimas. traukos prie tokiu apsuku nera, variklis gauna maksimalia apkrova ir kuro sanaudos buna didesnes, nei prie aukstesniu apsuku. zodziu visuose atvejuose pralosi :) jei dugno norisi, geriau kalt zemesne, tada ir efektas greitesnis / geresnis ir sanaudos mazesnes :)



tokio vazevimo kaip apibudinau nepropoguoju zinau kas ir kaip ir ka tokios apsukos at aukstu begiu reiske,tiesiog buvo pastebetas gedimas ir teko truputi pakankinti kol neisiaiskinom kas ir kaip dabar vaziuoju kaip ir visada aukstesnes apsukos zemesis begis.variklis manau apsukom nesiskundze :lol:


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
41
Pranešimai:
81
Miestas:
ukm
Automobiliai:
E39 530d. 2000.09
O ziurekit kaip turetu atroditi plisusi kardano guma, kam taip buvo, ji trukus atrodo ar kaip? Buvau pas save palindes paziuret kardano gumu, nes vibruoja visa masina tuo metu kaip duodi gaza dazniausiai, tai viena guma atrodo lyg is varstu i sona pasisukusi, lyg gumos skiles pasitempusios, tai cia skaitosi trukus ji ar cia taip turi buti? Gal kas foto gali ideti? Ir gal keleivio puses variklio pagalve galetu nufotkint ir ideti kaip ji turetu sveika atrodyti?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.01
Pranešimai:
6
pukštukai, forsunkes ir dar kitas simtas problemu


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
35
Pranešimai:
28
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 535i
E38 735iL
sveiki kolegos.ieskojau panasiu temu,radau kazka panasaus,bet butent tokio warianto kaip pas mane yra neradau... todel ir noreciau jusu patarimu nuo ko man pradeti ieskoti bedos. pas mane E39 3,5l benzinas/dujos. yra beda tame , kad ryte uzvedus auto, ji visa purtosi,apsukos lyg ir nesviruoja,taciau is duslintuvo eina labai daug baltu dumu(p.s. tikrai ju per daug nors ir saltas oras lauke) ir dar kas pastebeta jog kas koki taip 1000km turiu dapilti po 1ltr tepalo. istraukus tepalo matuokle per ta vamzdeli girdisi lyg burbuliavimas lyg oro siurbimas,ar taip turi buti? trauka kaip ir gera. varikliui pasilus iki mazdaug 70 laipsniu viskas susitvarko,dingsta balti dumu kamuoliai ir variklis dirba be jokio purytmusi drebejimu. beje prie -20 masina uzsikurusi ir padirbusi uzgesdavo,tiesiog saudydavo net is duslintuvo... nezinau ko imtis,nes diagnostika buvo padaryta taciau ji nieko neparode. padekit kas buvot jau su tuo susidure,ar esat kazka apie tai girdeje. dekui is anksto kolegos.

_________________
Ar žinote, kad raktelis į moters širdį iš tiesų yra skirtas "BMW"?


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 01:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
litras "štukei" km nėra gerai, faktas. aušinimo skysčio lygis nedidėja, plėvelių riebalinių neplaukioja atsidarius kamštelį? ant matuoklės nėra baltos košės?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.02
Amžius:
34
Pranešimai:
8
Automobiliai:
ex: E39 525 TurboTraktor 97'.
atm: E39 528i 96'
Ernestas rašė:

pas mane jau ispresta,o visos kitos tavo isvardintos vietos irgi buvo apzetos ten viskas tvarkoj...
problema buvo su antra babina pradejau tikrint nuo pirmos ir sustojau ties antra bedos daugiau kaip nebuta :!: kompas rode 4ir2 tai linkom link 4 bet pasirodo buvo 2 .

klausyk, o pas tave ne ant dujų šitaip, ant benzo? nes pas mane panaši situaciją su dujom, o ant benzo viskas idealiai.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
paradoxazzz rašė:
sveiki kolegos.ieskojau panasiu temu,radau kazka panasaus,bet butent tokio warianto kaip pas mane yra neradau... todel ir noreciau jusu patarimu nuo ko man pradeti ieskoti bedos. pas mane E39 3,5l benzinas/dujos. yra beda tame , kad ryte uzvedus auto, ji visa purtosi,apsukos lyg ir nesviruoja,taciau is duslintuvo eina labai daug baltu dumu(p.s. tikrai ju per daug nors ir saltas oras lauke) ir dar kas pastebeta jog kas koki taip 1000km turiu dapilti po 1ltr tepalo. istraukus tepalo matuokle per ta vamzdeli girdisi lyg burbuliavimas lyg oro siurbimas,ar taip turi buti? trauka kaip ir gera. varikliui pasilus iki mazdaug 70 laipsniu viskas susitvarko,dingsta balti dumu kamuoliai ir variklis dirba be jokio purytmusi drebejimu. beje prie -20 masina uzsikurusi ir padirbusi uzgesdavo,tiesiog saudydavo net is duslintuvo... nezinau ko imtis,nes diagnostika buvo padaryta taciau ji nieko neparode. padekit kas buvot jau su tuo susidure,ar esat kazka apie tai girdeje. dekui is anksto kolegos.

purtes, krates, apsukos nesvyravo (buvo normoj), gazo nepriimdavo, ziaurus balti dumai is dusles - del temperaturinio daviklio buvo. megink, naudotas brangiai nekainuoja.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 11 Vas 2011, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
38
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
FreX rašė:
klausyk, o pas tave ne ant dujų šitaip, ant benzo? nes pas mane panaši situaciją su dujom, o ant benzo viskas idealiai.



dujos namie,o masinoj benzinas


StandartinėParašytas: 12 Vas 2011, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
34
Pranešimai:
119
Miestas:
Vilnius.
bangrabaz rašė:
Man panasios problemos buvo, kada papildomai uz oro srauto matuokles ora siurbe

O kaip suradai, kad už OSM papildomą orą siurbė? Prie įsiurbimo kolektoriaus kažkur siurbimas buvo?


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
35
Pranešimai:
28
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 535i
E38 735iL
na ausinimo skyscio lygis nedideja ir tepalo demiu jame nesimato, o del temp. daviklio tai gali buti, nes pamirsau pamineti jog uzeina, kad temperaturos rodyle pradeda rodyt pacia auksciausia temperatura po to vel susitvarko,rodo gerus parodymus, bet galu gale viskas viskas kaip ir susitvarko kai motoras uzsyla iki darbines temperaturos ir joje dar padirba kokias 10 minuciu tada nebera nei baltu dumu kamuoliu,nei masinos kratimosi.... nezinau nuo ko cia dar priklauso tai jog pasitaiko,jog pradejus vaziuoti ir spaudziant gaza masina dreba,atleidus gaza vel viskas gerai,vaziuojant 100km/h ir spaudziant gaza auto ji priima bet dreba,sokineja taip jog atrodo,kad padangose vieni guzai.. man tai jau varo depresija :?

_________________
Ar žinote, kad raktelis į moters širdį iš tiesų yra skirtas "BMW"?


StandartinėParašytas: 14 Vas 2011, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
35
Pranešimai:
28
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 535i
E38 735iL
perskaiciau beveik turbut visas pansias temas, bet taip ir nenusprendziu nuo kurio paprasciausio varianto pradeti ieskoti slieku... diagnostika kaip ir minejau dariau,joje buvo pamineta vieno katalizatoriaus pasikimsimas. butu gerai manau pakartoti diagnostika pas kita meistra bet nezinau daugiau tokiu zmoniu kas tuo uzsiima siauliuose ir nedaro "xalturkiu", nes bet kuriam meistru pasakius apie savo beda pasiulo nuvezt padaryt diagnostika. Kolegos Šiaulieciai pasiulykit kur tai galeciau atlikti :roll:

_________________
Ar žinote, kad raktelis į moters širdį iš tiesų yra skirtas "BMW"?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
del katalyzo salta masina uzsiveda ir dirba graziai, o truputi pavazinejus pradeda dust. bent taip bendradarbiui buvo. kai dusle uzsala panasiai buna, padirba, uzgesta ir nebesiveda.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
35
Pranešimai:
28
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 535i
E38 735iL
vienu zodziu siandien vel buvau pas kita meistra pasidaryt komp.diagnostikos, tai istryne visas klaidas ismestas, ir neisejo panaikint vieninteles: 139 Activation, map cooling. kiek suprantu cia kazkas susije su ausinimo sistema. jis patare pradet nuo termostato nes pries pora men. lygiai tokio pat modelio auto su tokiu pat motoru buvo tie patys pozymiai kol nepakeite termostato. galu gale vaziuojant namo, nutruko virsuje ant radiatoriaus esantis toks sriegis kur ausinimo slanga maunasi, ir ko pasekoje isbego visas antifrizas. dar pastebejau kad ir kazkas pradejo girgzeti baisiai prie pacio ventiliatoriaus, tai ar nebus kokia termomova ar kokie guoliai. manau laukia ilgas ir nuobodus remontas..... nezinau nuo ko bepradet..

_________________
Ar žinote, kad raktelis į moters širdį iš tiesų yra skirtas "BMW"?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
abejoju ar tokiais orais kam nors termoamova suveikia... kad ji neveikia pastebejau tik geguzes menesi stovint kamstyje.
termostatas gali buti, bet tada slanga siltu dar nepasiekus viduriuko ir visa tai matytis turi skydelyje.

papildymas
"That is saying that the DME controlled thermostat isn't working. And yes, if it fails the engine won't run at normal temperature. Your car doesn't have a conventional thermostat that's operated solely by coolant temp. Instead the operation of the thermostat is controlled by an electrical heater that the DME controls."
http://forums.bimmerforums.com/forum/ar ... 66893.html

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery