Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 06:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 91 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai:2001
Variklis:2.5d
Degalai:dyselis

Problema/klausimas:Sveiki turiu problema su variklio uzvedimu(525d -120kw).Siltas variklis nesikuria :( ,kaip maciau daug apie tai kalbeta buvo,pagal pozymius atrode kad alkuninio veleno davikliui amen,bet pakeitus nauja( original) problema nedingo.Pasilus varikliui pilnai ir ji uzgesinus uzsiveda be problemu jei bandai uzvesti ne veliau kaip po puses valandos,jei praeina daugiau laiko uzvesti nebeiseina.Starteris suka gerai bet nesiveda kaip nepaduotu kuro(visi siurbliukai keisti pries 1.5 metu),taciau ijungus degima girdisi kad kuras paduodamas i sistema,bet nesikuria :?: Kartais uzkabina ir uzsikuria tik kokiom 2 sekundem ir paskui gesta,toks vaizdas kaip kazkas blokuotu. Kai variklis atsala vedasi be problemu. Gal kam teko susidurti su tokia pat problema ?

sprendimas: viewtopic.php?p=684444#p684444


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tai gal tu pirma diagnostika normalia pasidaryk visko is eiles nekeitinejes.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Tai kad jau dariau tris kartus as ta dieagnostika BMW servise ,pirma karta buvo nemazai klaidu prie to pacio ir alkuninio veleno daviklio kjlaida,bet jie istryne ir pasiule atvykti dar karta kai ir vel nebeuzsives. Kol buvau lietuvoj dar pora kartu neuzsivede,bet jie nieko nemate nei vienos klaidos. Tai ir isvykau i Norvegija,o cia ir prasidejo pastoviai nebesiveda pasiles variklis,nors lietuvoj per penkes savaites tik trys kartus buvo sudurniavus. Cia Norvegijoj ir nusipirkau ta davikli,nes pozymiai rode kad cia jo kalte ir komentaruose kiek skaiciau visur sako kad alkuninio veleno daviklis,bet pasirodo ne :(


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 08:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.01
Amžius:
36
Pranešimai:
52
Miestas:
Silale
Automobiliai:
Ex E39 535i 1999
Ex E60 530d 2006
530d GT 2010
Skype:
Edzka21
cia tiket isvis pastebejau nebegalima ka sneka visi.. visiem kad tik rasyt o teisybes nei patys nezino.. cia tiek pievu gali prisiskaityt kad ka as zinau :) net kartais nuotaika pakelia :D ... o ypac pastebejau visose temose Linius rasi pasireiskusi ir daugiausia i pievas :D ...

o jaj prie temos gryztant tai va svogeriui dbr vyksta viskas tas pats ir nebesuprantam ka daryt ligu nerandam nks nieko nepasako ...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Tai tame ir reikalas kad niekas negali rasti problemos,kompai nerodo jokios klaidos ,bet vestis nesiveda :? . Didziausiia tikimybe buvo kad alkuninio veleno dacikas visdelto ,nes man ir BMW servise po diagnostikos sake kad gal jis kaltas,bet nedave simta procentu tai ir pabandziau laime :D , siaip jie dar sake kad gali buti kaltas spidometras,nes pas mane yra nuo kitos masinos idetas ir jis tipo nepriristas prie kompo ar prie kazko panasaus,as pats nelabai supratau,nes tipo klaidas man meta per skydeli ir cia gali buti viso to kalte,nes pas mane kur raso kilometrus nuvaziuotus( kur raso iki 1000km) po raidziu km stovi taskas ir paskui kilometrazas ir tai reiskia kad spidometras nesuristas su kompu( ar kazkuom panasiai) bent jau man taip bure.Problema tame kad man jo ir neina priristi,nes jis ar skiriasi ar kazkas netvarkoj tipo neprisirisa (nors bande BMW servise). Tai ir nezinau ar cia makaronai kabinami ar gali but is tikruju, o kaitalioti viska irgi nelabai norisi o ir skydelis ne kapeikas tekainuoja :roll: .As jau tu diagnostiku pridares belekiek ir nebesinori vel moketi pinigus ir nieko nesuzinoti,o cia truputi ir kainos kitos uz diagnostika :lol: . Todel ir klausiu gal kas turejo tokia problema ir visdelto atrado jos sprendima,butu malonu jei kas pasidalintu patirtim =D>


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.18
Amžius:
42
Pranešimai:
246
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525
Skype:
riegers1
O kuro siurblys negali buti? Labai jau panasus pozymiai. Sitos bedo tau kompas neparodys, jei klystu pataisykite


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
del skydelio, tai tavo jau bus su rimtu eepromu, kurio siaip neperprogramuosi, reikia ardyti skydeli ir su programatoriumi perprogramuoti, tik tada risti prie masinos, dabar tavo skydelis yra nuo kitos masinos neaisku nuo kokios ir su kokia konfiguracija, gali buti, kad tavo masina su juo ir nesusisneka, gal klaidingai mato kai kuriu davikliu parodymus, tame ir gali buti problema.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.01
Amžius:
36
Pranešimai:
52
Miestas:
Silale
Automobiliai:
Ex E39 535i 1999
Ex E60 530d 2006
530d GT 2010
Skype:
Edzka21
mes dbr tvarkom ta nesivedima ir priejom prie tos isvados kad yra kazkoks 20 sekundziu riele kuri duoda srove i siurbli kuris bake. ir padarem tokia isvada kad ta riele nukepusi nes issemem siurbli is bako tikrinom jis veikia patikrinom ar ateina srove i ta siurbli ogi testeris parode 0.0 . tai vsio reiskiasi pradejusi pulioti yra ta riele ji kartais sudirba kartyaijs ne kai nesudirba jaj masibna ilgiau pastovejusi viskas nebeuzkursi. tai dbr klausimas kur visa tai randasi kur tas valdymo kuro sistemos blokas kur ta riele randasi. kur ieskot ir akip mum ja patikrint.

nezinau akip jum bet pameginkit kai nesikuria patikrint ar i siurbli ateina srove pakankamai 12 voltu.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
rele buna virs akumuliatoriaus virsui sparno, ten kelios jos stovi, tegul kas nors ijungia degima, o tu uzdek ranka anti vienos is ju ir stebek kuri sudirba, ta ir bus.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Nžn ar Tau galiu padėt, bet mano tėvukas turi VW"polo" su tokia problema, aiškiai čia ne BMW. Tai Jis gana ilgai žaidė kol atrado, nes nei vieni meistrai nieko. Ėmė baką, plovė, rado bake skudurą, bet nepadėjo, atjunginėjo šlangas, statė stiklainius, žiūrėjo kaip kuras bėga. Poto po kiek laiko atrado, kad visa bėde šlangutėse kuro padavimo, ta kur kuras gryžta yra pasikimšus ir kažkoks darvožtuvas stovi, kuris kuro negražina į baką, o kai negražiną, susidaro kuro didelis slėgis siurblį tpdėl ir kuro nepaduoda, tokia jo nuomonė buvo.
Čia buvo mūsu bėda tokia, tik papasakojau ir nieko nesakau, kad imk ir ardyk, gal tiesog atrasi ką nors, nes jei nerodo jokie kompai ir nieks nžn, tai negali būt susija su mechanika.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Linius rašė:
rele buna virs akumuliatoriaus virsui sparno, ten kelios jos stovi, tegul kas nors ijungia degima, o tu uzdek ranka anti vienos is ju ir stebek kuri sudirba, ta ir bus.

Aisku dekui teks pabandyt,gal ka ir atrasiu :D . Esu turejes problema su 3 klases BMW(E30) tai ten buvo problema su rele ryte uzsivesdavo o paskui uzeidavo ir nebesivesdavo tai meistrai nustate kad uzvedimo rele,pozymiai panasus starteris sukdavo puikiai ,bet kaip nepaduotu kuro,bet cia buvo su benzu taip.Nezinau kaip del dyzelio,ar tas pats ar ne ar gali but irgi kokia uzvedimo rele ar ne.

riegers rašė:
O kuro siurblys negali buti? Labai jau panasus pozymiai. Sitos bedo tau kompas neparodys, jei klystu pataisykite

Bet kaip ir rasiau siurbliai buvo pakeisti visi pries 1.5 metu naujais BMW servise,as nekeiciau bet pries perkant BMW servisas pakeite,per juos pirkau.

Linius rašė:
del skydelio, tai tavo jau bus su rimtu eepromu, kurio siaip neperprogramuosi, reikia ardyti skydeli ir su programatoriumi perprogramuoti, tik tada risti prie masinos, dabar tavo skydelis yra nuo kitos masinos neaisku nuo kokios ir su kokia konfiguracija, gali buti, kad tavo masina su juo ir nesusisneka, gal klaidingai mato kai kuriu davikliu parodymus, tame ir gali buti problema.

Bet ar gali but kad tiek metu viskas buvo ok su skideliu ir dabar jis nebetinka :shock:


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.01
Amžius:
36
Pranešimai:
52
Miestas:
Silale
Automobiliai:
Ex E39 535i 1999
Ex E60 530d 2006
530d GT 2010
Skype:
Edzka21
na va pakeitem reile ir viskas ciki, pareina 12 voltu, vedasi kaip bitute.
mes beda issprendem tai pabandykit ir jus ta rele pasitikrint ir paziuret ar ateina i bako siurbli srove.
sekmes


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Ok dekui bandysiu paziuret,tik jus keitet nauja rele ir kiek kainavo jeigu keitet nauja?


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.01
Amžius:
36
Pranešimai:
52
Miestas:
Silale
Automobiliai:
Ex E39 535i 1999
Ex E60 530d 2006
530d GT 2010
Skype:
Edzka21
nauja krastot 30 lt sandelyje yra dar 2 vnt. mes i srotuka nulekem tris pasiemem devetas nei lito nepaeme. gryzom su testeriu patikrinam reles veikia puikiai. tai ir sudejom tai remontas nieko ir nekainavo :)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.10
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E39 525d, 2001
Aisku dekui uz info,bandysim #-o ,cia aisku Norgej srotuku ner ,bet jei cia tikrai pamatavus pamatysiu kad rele,tai reiks iki BMW nulekt,nes lyginant su alkuninio cveleno davikliu kiek sumokejau tai cia bus turbut kapeikos nors ir Norgej. Dekui dar karta gal pavyks isprest ta durna problema :P


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 91 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery