Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 11:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Saltas velkuosi kaip vezlys. Graudu ir geda kaip mane visokie opeliai/zopeliai nuo sviesoforo pajudant padaro :oops: Gerokai apsilus jau gali tiketis mindamas iki dugno ir virs 2500 rpm pajusti jog po kapotu yra kazkoks variklis.
Saltas ar siltas variklis neminant tapkes iki minimum 2300 rpm tik riaumoja, o masina nedemonstruoja adekvataus judesio. Zinau kas yra turbina ir dyzeliai, bet tokio kategorisko netraukimo prie zemesniu apsuku ir neelastingumo dar nebuvau sutikes. Cia ka - tokia BMW specifika? 8)

Idomu tai, kad kuro iseiga yra zemiau gamyklines normos. Uzmiestyje ant autopiloto vezlinant 90km/h sanaudos tesiekia 6ltr/100km. Mieste sliauziojant gaunasi apie 11 ltr. Bet dar idomiau, kad kai susinervines ties sankryzom minu iki dugno, tai ne tik greiciau isbegeja ir pavaras permetineja, bet ir vid. kuro sanaudos sumazeja iki 10.5 ltr/100 km :lol: Nonsensas kazkoks.
Sau bandau aiskinti sita kuro iseigos efekta taip: pereikvojima staigiau isibegejant atsveria gaunama ekonomija santykinai ilgesne atkarpa vaziuojant greiciau ir ekonomiskiau aukstesne pavara :?

Jei rimtai - tai gal galite kas rekomenduoti specus Vilniuje, kurie visapusiskai ivertintu mano auto pajeguma ir dinamika? Buciau dekingas uz rekomendacija, nes nesinori kreiptis bet kur su abstrakciais nusiskundimais. :lol:


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 06:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
man irgi pradzioi sunkiai begejas reik gazo daugiau spaust, gal delto kad svoris didelis ir reik isibeget, arba taip turi but ;) visus filtrus esu pakeites, beliko alsuoklio.. ir ziuresiu ar kas pasikeis jei ne gal pas koki dizelista uzsuksiu diagnostika pasidaryt

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 08:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.05
Amžius:
48
Pranešimai:
288
Miestas:
Vilnius
sanimda rašė:
man irgi pradzioi sunkiai begejas reik gazo daugiau spaust, gal delto kad svoris didelis ir reik isibeget, arba taip turi but ;) visus filtrus esu pakeites, beliko alsuoklio.. ir ziuresiu ar kas pasikeis jei ne gal pas koki dizelista uzsuksiu diagnostika pasidaryt
Alsuoklio filtras del traukos nieko bendro neturi,ko gero oro srauto matuokle ,o kolegai(vienu punktu auksciau) siulyciau pradziai filtrus visus pasikeisti.

_________________
BMW E34 525 M51 tds touring (ex). BMW E39 M57 525d (ex). BMW E39 M57 530d touring(ex) BMW E38 M67 740d (ex).BMW E39 M57 530d (ex) BMW E65 N62B48b 750i (ex) BMW E46 Coupe M47TU


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 09:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Tautietis rašė:
... ,o kolegai(vienu punktu auksciau) siulyciau pradziai filtrus visus pasikeisti.

Oro, kuro (na ir zinoma tepalo) pakeisti is karto. Skirtumo nepastebeta jokio.
Kokius dar rekomenduotumete filtrus keisti?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.05
Amžius:
48
Pranešimai:
288
Miestas:
Vilnius
Tada pabandyti atjungti oro srauto matuolkes jungti ir pravaziuoti,jei nepasikeis trauka,tikrinti turbo valdima ir veikima.

_________________
BMW E34 525 M51 tds touring (ex). BMW E39 M57 525d (ex). BMW E39 M57 530d touring(ex) BMW E38 M67 740d (ex).BMW E39 M57 530d (ex) BMW E65 N62B48b 750i (ex) BMW E46 Coupe M47TU


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 10:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
ačiū, uzsirasau patarima :)
Ziuriu pats vilnietis, tai gal dar patartum, kur tokius eksperimentus su mano auto galetu kvalifikuotai atlikti Vilniuje???, nes as pats paskutini karta krapsciausi prie VWGolf II, praejusiame amziuje :)

Beje kazkas siame forume [E34]-tam su automatu prie panasiu pozymiu rekomendavo keisti jo automato diskus, perpilti ten skystesni tepala ir pakeisti filtra. Kai taip "muilina" judant prie zemesniu apsuku (iki 2300) ir zemesnem pavarom, tai galima ir automata itarineti :roll:

Tikiuosi, kad pati mano turbina OK, nes virs 2500 rpm ji normaliai kvepuoja ir gerai spustelejus gali ir prie sedynes atloso prispausti. Sian ryte spaudziau tapke atsakanciai, bet sanaudos tik 10.3 ltr. TA duminguma rode tik puse normos, o dumai is vamzdzio galima sakyti nepasirodo :roll: Del to itariu (tiksliau turiu vilti), kad tai bus turbinos ar oro srauto valdymo problema. Ir tikiuosi, kad ne automatas.

O gal vis tik as ieskau ko nepametes, jei iki 2300 rpm turbina visai neturi veikti? Tai kas tada tame apsuku diapazone reguliuoja trauka?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.05
Amžius:
48
Pranešimai:
288
Miestas:
Vilnius
Turbo turi isijungti nuo 2000 aps.iki to masinai nera tokios traukos,bet jeigu po to pradeda vaziuoti tai su turbu viskas ok.Del greiciu dezes automat.tai jei ji prabuksuotu ,iskarto informuotu skydelyje kontroline lempute,nes naatitiktu variklio ir dezes apsisukimai,manau su deze viskas gerai .Dar reiktu patikrinti auksto kuro siurblio isstatyma,ar atitinka visi parametrai ,o patikrinti galetu servisiukas kuris randasi .Adresas :Specializuotas BMW servisas Vilniuje
> kompiuterine diagnostika;
> naujos, naudotos BMW atsargines dalys;
> prekyba naudotais bmw automobiliais;
Vilnius, Sietyno g. 8,
tel. 852450027, 868695047

_________________
BMW E34 525 M51 tds touring (ex). BMW E39 M57 525d (ex). BMW E39 M57 530d touring(ex) BMW E38 M67 740d (ex).BMW E39 M57 530d (ex) BMW E65 N62B48b 750i (ex) BMW E46 Coupe M47TU


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
ačiū


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.23
Amžius:
52
Pranešimai:
70
Miestas:
Tarp miestu
Automobiliai:
E38 m67
e39-ex
Nusipirkes savo TDs'a irgi buvau nemaloniai nustebintas trauka. Iki 2000aps/min buvo toks jausmas kad vaziuoji su priekaba. Pries tai buves japonas (66kW) tikrai geriau begejosi iki turbinos. Cia forume kazkas rase kad TDs'as tupas iki turbinos, reik cipuot. Susitaikiau su tuo :) . Po kazkiek laiko sugalvojau i saliarka pripilt priedo kur "valo purkstukus ir isstumia dregme is sistemos ir t.t. ". Suvazinejau du bakus su priedu. Blem, dabar nepazystu masinos :shock: : Iki turbinos begejasi tolygiai ir gan smagiai. O po to dar turbina pastveria 8) . Uz miesto vaziuojant 110 kuro jama 6,5-6,7 l.
Tikrai nesiulau visiems si buda. Paprasciausiai pamaniau kad jau blogiau nebus ir surizikavau. Kai kam gali ir pakenkti.
Na, cia seip, pamastymui :lol:


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
mjo, purkstukai pas mane kaip ir nestreikuoja, ir diagnostikos kompas bendrai nieko blogo nepasake. Bet matyt tai dar nereiskia, kad jie OK?

P.S. O palyginimas apie "traukiama priekaba iki 2000 aps/min" kaip i desimtuka :) . Sutapimas, bet as pries tai irgi vazinejau su 66kW japonu dyzeliu (2.0D Mitsubishi), tai tokio dalyko kaip turbinos isijungimas ten is viso nebuvo jauciama - variklis trauke tolygiai ir buvo elastingesnis. O cia blyn net su 105 kw i ta pati kalna kas ryt vaziuoju puskuodamas, kur su saltu Mitsubishi uzlekdavau su vejeliu. Todel ir negaliu patiketi paaiskinimais, kad tai normalu :?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
na tikrai keistas dalykas pas jus, pvz as megstu kol variklis saltas isvis iki 2000 apsuku vazinet, .t.y. iki to momentu kada turbina turi jungtis ir normaliai begejasi, pvz 3 begi jungiu kai greitis 30-40, 4 kai 50 ir apsukos kai 60 apie 1500. pas mane letai begejasi pvz jei as su 2 begiu bandyciau riedet is vietos :) o kai su pirma pakeli apsukas iki 2000 tai ir toliau lygiai tai pat begejasi, kai turbina jungiasi tai skirtumas neapsakomas, drauge juokiasi kai salia sedi sako kaip varle sokineja masina kai jungiasi turbo :D na pas mane cipas yra to nepasakiau pradzioj ir naujas siurblys, bet iki cipo irgi tokiu bedu nepastebedavau


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Ir mechanine deze pas tave - kas didelis skirtumas, kai neaisku kas darosi. Pries tai as su japonu mechanine deze taip ir vazinedavau, kaip pats rasai. Nereikejo nei turbinos, nei apsuku virs 2000 - variklis tiek elastingas buvo, kad ir 5 pavara mieste labai daznai vaziuodavau.
O su situo BMW viskas priesingai. Net ir isibegejus apsukas vis tiek privalai islaikyti 2000 - 2500 diapazone, antraip prasideda stabdymas varikliu :lol:


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
@bmw rašė:
Ir mechanine deze pas tave - kas didelis skirtumas, kai neaisku kas darosi. Pries tai as su japonu mechanine deze taip ir vazinedavau, kaip pats rasai. Nereikejo nei turbinos, nei apsuku virs 2000 - variklis tiek elastingas buvo, kad ir 5 pavara mieste labai daznai vaziuodavau.
O su situo BMW viskas priesingai. Net ir isibegejus apsukas vis tiek privalai islaikyti 2000 - 2500 diapazone, antraip prasideda stabdymas varikliu :lol:



siulyciau i dyzel servisa pasiskambint, vienas is rimciausiu manau vilniuje servisu, kai man buvo problemos su masina iskart nustate kame beda buvo (del to pries tai ir parasiau naujas siurblys dabar) nes turi rimta iranga ir patirtis jau 10 metu, o jei itarimas del turbinos tai fabijoniskese yra servisas visi pazistami vare tenai labai patenkinti ten irgi rimtas servisas ir lygtai patikrinimas 10 lt (tikrai labai mazai)


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Turejau as su japonu dyzeliu bedu, tai dyzelservise eiles taip ir nesulaukiau, bet nuvariau pas tuos turbininikus fabijoniskese, tai jie pakraipe galva, pasake kad turbina ok, bet sugedusi EGR. Atjunge viena slangute ir palinkejo gero kelio (jei ekologija manes nejaudina :lol: ). Turejau dar paprasyti, kad paimtu 20 lt.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2007, 20:30 
  
 
 
seip jiem siurbliai durniuoja ten kazka pareguliuoja atsuka kuro sanaudos padideja bet uztat trauka atsiranda normali zinau kas skundesi kad netraukia tai nuvaziavo i birzus pas meistrus kurie uzsiema pracipinimais ir tt... tai jam siurbly sureguliavo ir nebereikejo nieko daryt.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery