Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 14:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 193 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 20:51 
  
 
 
gal kas dare toki dalyka?
siaip statistikos, kurias pateikia chipu gamintojai gan neblogai atrodo, taciau kaip ten yra is tikruju? :roll:

Kaip su degalu suvartojimu, trauka, ir pan? (labiau domina automatams, bet gali buti ir E38 su palka :) )


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Amžius:
48
Pranešimai:
152
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d
As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.

Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau.

Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e?

_________________
530d. Geriau uz BMW tik brangesnis BMW.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 21:03 
  
 
 
M rašė:
As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.

Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau.

Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e?


na pazystu viena, kuris modernoj berods dejo chipa kaip tik i 530d, tai ant dynotesto uzvarius pasirode, kad ~35 AG dasidejo. Sake auto tapo kaip zveris, o valgo beveik tiek pat kaip ir anksciau.

tik vat idomu kaip situacija su tds varikliais, nors is VBS agenturos (Viena bobute sake) girdejau, kad pachipinus 525TDS eina kaip 530d standartas.

o BMW nededa situ i standarta del to, kad orientuojasi i vidutinius vartotojus, o seniem pensininkams gali buti per zostka tokia zveriska galia ir staigesne dinamika... :shock:


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 21:21 
  
 
 
tRuStNo1 rašė:
M rašė:
As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.

Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau.

Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e?


na pazystu viena, kuris modernoj berods dejo chipa kaip tik i 530d, tai ant dynotesto uzvarius pasirode, kad ~35 AG dasidejo. Sake auto tapo kaip zveris, o valgo beveik tiek pat kaip ir anksciau.

tik vat idomu kaip situacija su tds varikliais, nors is VBS agenturos (Viena bobute sake) girdejau, kad pachipinus 525TDS eina kaip 530d standartas.

o BMW nededa situ i standarta del to, kad orientuojasi i vidutinius vartotojus, o seniem pensininkams gali buti per zostka tokia zveriska galia ir staigesne dinamika... :shock:

pazystu viena 1935metu gimimo pensininka, kuris su M5 akula laksto, ir dar kaip, dzin jam staigios dinamikos, slaidina ant posukiu vienodai..."Gaila, sako, galingesnes neiperku" buves lenktynininkas ar kazkas tokio pagal VBS agentura...
pas pazystama yra BM ML dyzelis, tai cipas Brabuse detas, nieko panasaus is dyzeliu nemaciau , "eina" - salyginis dalykas, nu bet vaziuoja tikrai gerai, nuo panasaus benzo neatskirsi, aisku is akies, ka dinostendas rodys, tai neaisku...


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Amžius:
48
Pranešimai:
152
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d
Siaip butu idomu pajausti skirtuma. Bet as paprastai masinos nespaudziu. Ir taip uztenka..

_________________
530d. Geriau uz BMW tik brangesnis BMW.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 23:28 
  
 
 
M rašė:
As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.

Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau.

Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e?


Variklio nedrozia,kuro sanaudos sumazeja!Labai gerus cipus daro vimota.Man jie padare,tai dadejo apie 20ag,ir tai sake,kad jau daug.O 35ag tai truputi nesamone...


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2005, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
dyzeliams ir benzams yra skirtumas ka dadeda chipas. dyzeliuose stovi turbina, del to ir arkliu ir sukimo momento daugiau dadeda, o benzinai bmw gi be turbo tai ir tolko maziau. va ne i tema bet pvz audzi A4 1.8T chipinta apie 190AG, nes turbianka. Siaip kuro sanaudos kaip tik net sumazeja, siek tiek, bent jau pagal aprasymus...

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia :lol: tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau :twisted:

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Amžius:
40
Pranešimai:
112
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
kiek girdejau apie VIMOTA tik geri atsiliepimai. jie kazkaip daro kad pedala spaudziant iki puses sumazine galia buna tai ir kuro maziau srebia, o spaudziant gilyn permete ta galia cia, bet logiska kad ir kura tuomet spaudzia. ramiai vaziuojant tai realu kad jie sumazina degalu siurbima.

_________________
Nepakėlęs - nenuleisi.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
Ged@s rašė:
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia :lol: tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau :twisted:

o tu dabar pats pagalvok kur tau norint kad auto gerai eitu reikia gaza dugne laikyt o idejus chipa jau tiek spaust nereikia, tai ir taip kuro sanaudos tauposi. kodel 520 ir 525 labai panasiai ryja kuro nes 2.5 daug legviau patempia tokia auto


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 11:56 
  
 
 
studentas rašė:
Ged@s rašė:
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia :lol: tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau :twisted:

o tu dabar pats pagalvok kur tau norint kad auto gerai eitu reikia gaza dugne laikyt o idejus chipa jau tiek spaust nereikia, tai ir taip kuro sanaudos tauposi. kodel 520 ir 525 labai panasiai ryja kuro nes 2.5 daug legviau patempia tokia auto


chipas kiek zinau duoda tai, kad efektyviau isnaudojamas kuras - kai reik paduoda daugiau, kai nereik - maziau...


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 12:21 
  
 
 
Ged@s rašė:
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia :lol: tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau :twisted:


fizike tu fizike :D


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
tRuStNo1 rašė:

chipas kiek zinau duoda tai, kad efektyviau isnaudojamas kuras - kai reik paduoda daugiau, kai nereik - maziau...


nezinau, nezinau... visas variklis gamykloje konstruojamas ir derinamas siekiant tavo pamineto tikslo :D tai pradet lyginti profesionalu komandos darba bmw biure ir kokios tai tiuningines kontoreles pasiekimus, truputi juokinga...

zinau zmogu, kuris i savo bmw kischo super duper sport ismetima, sport filtra, poliravo isiurbimo kolektoriu - o kad pas ji tarska voztuvai kaip kokioj avdzi silkeje su parejusiais kompensatoriais - ir todel reikia keist sudrozta paskirstymo veleneli - demesio nekreipia :D gi paskutiniam avinui aisku, kad pirma reiktu susitvarkyt tai, kas priklauso, o tik paskui prasideda visokia xujnia

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
GTM rašė:
Ged@s rašė:
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia :lol: tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau :twisted:


fizike tu fizike :D


a su tavim atskiras bazaras :D

jei atvirai, nesuprantu, kaip galima sukisus i masina dar keturias tokias pat masinas iskart stumt ant pardavimo, bet, tarkime, nesigilinsim, kadangi ir as pats spejau daug masinu pasikeist, ir visos isejo su nuostoliu... :(

o apie fizika, nenoriu girtis, taciau tai buwo mano megstamiausia disciplina, tiek gimnazijoj, tiek univere, tad nematau ne vienos priezasties, del kurios tureciau klausytis dizainerio pasaipu :D

p.s. suprask teisingai - nieko asmenisko :wink:

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2005, 13:51 
  
 
 
Ged@s rašė:
GTM rašė:

fizike tu fizike :D


a su tavim atskiras bazaras :D

jei atvirai, nesuprantu, kaip galima sukisus i masina dar keturias tokias pat masinas iskart stumt ant pardavimo, bet, tarkime, nesigilinsim, kadangi ir as pats spejau daug masinu pasikeist, ir visos isejo su nuostoliu... :(

o apie fizika, nenoriu girtis, taciau tai buwo mano megstamiausia disciplina, tiek gimnazijoj, tiek univere, tad nematau ne vienos priezasties, del kurios tureciau klausytis dizainerio pasaipu :D

p.s. suprask teisingai - nieko asmenisko :wink:


A va taip, uzhsimaniau i brolio gretas istot, po truputi norisi komforto is tikruju, atsibodo lakstymas :) aisku gaila parduot, bet kad kito pasirinkimo kaip ir nera :?

O kas apie cipus tai daugiausiai galios dadeda turbininiams ir turbodyzeliniams motoriukams jei neklystu... pagooglinkit pasizvalgykit i tuom uzhsiimaciu firmeliu statistikas (ne vien apie lietuviskas sneku) ;) beje kiekvienas gamintojas man atrodo ne viska is variklio isspaudzia o palieka rezerva kurio deka zmones po to ir bando zaist su cipais...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 193 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery