Taip man irgi teko susidurti su sita problemele. Variklis nesikurdavo kai temperatura budavo intervale tarp melynos atzymos virsaus ir pirmo bruksniuko. Saltas ir pasiekes darbine temperatura kurdavosi kuo puikiausiai. Aisku pirmiausiai paieskojau ka zmones apie sita anomalija sneka. Radau kazkur parasyta, kad greiciausiai tai paskirstymo velenelio daviklis. Ir radau galima patikrinima jo su slapia kempine.
Beje dar buvau girdejes is pazistamu, kad vienas eidamas i parduotuve issimdavo ta davikli ir nesdavos ji kartu. Kol vaiksciodavo atvesdavo ir iskart uzsikurdavo. As nebuciau as jei nepatikrinciau.
Taigi pasiekus reikiama temperatura gesinam varikli, imam labai salto vandens stikline, dar karta patikrinam ar tikrai nesikuria ir merkiam davikli i stikline. Atsalde 5min., gerai nuvalom ir dedam atgal i vieta. Kuriam ir is puse abaroto uzkuriam!
Pokstas neblogas. Pries tai buvau nuvezes diegnostika daryt, tai su nesiojamais kompais kur daro, tai kazkodel to daviklio klaidos neaptinka. Po to eksperimento dar iki pilnos laimes nuveziau pasidaryt diagnostika su tuo diagnostiniu kompu, kur blokeli jungia prie masinos kompo, o monitorius be jokiu laidu. Tai nors ir variklis uzsikurdavo bet to daviklio klaida is kart mesdavo.
P.s.: daviklis lengvai keiciasi, tereikia nuimti dvi apsaugas ir atsukti viena varztuka (zvaigzde). Beje davikliai yra vienodi visiem M57 tipo varikliam.