Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 11:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Kov 2010, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Jason rašė:
Tai gali kas pasakyti is kur man gauti dalis tokiai vaziuoklei ?


Viskas ten tas pats, isskyrus amortizatorius ir spyruokles

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 13 Kov 2010, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
all set rašė:

traukes tos pacios


[-X


StandartinėParašytas: 13 Kov 2010, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Linius rašė:
[-X

Nu bet realoem'e parodyk? Nes man keite, tai stock nupirkau. Ir viskas ok. Kas ten gudriau pas jas gali buti?

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
Skiriasi, bent jau M - sport, tai tik stabilizatorium, stabilizatoriaus gumom, amortizatoriais ir spyruoklem (nors spyruokles visada parenkamos buvo pagal asies apkrova konkreciai kiekvienam modeliui).

Tai cia kaip ir viskas aisku, bet ka daryt kai siandien radau kodel pas mane piestu priekis masinos pasitojes, o vaziuokle is gamyklos M - sport ale buvo. Taigi palindau pasiziuret po apacia, nes tikrai jau galvojau kazkas cia negerai su pakeistais priekiniais amurtikais ir radau stai ka, prisegu foto abieju pusiu:

Kaire
Kaip matot sukiso belenkaip, per viduri tarp L ir R raidziu, ir kas blogiausia nepilnai sukistas iki reikiamo tasko, butent kairej pusej truksta 1.8cm
Paveikslėlis



Desine
Cia irgi sukiso belenkaip, per viduri tarp L ir R raidziu, cia truksta 2cm, briauna kur amurtikas plonet pradeda ties suverzimo varztu, kazkur per viduri amurtiko laikiklio, pagooglinus nusprendziau kad tep neturetu but
Paveikslėlis

Aisku amurtikai skirti paprastai pakabai sukisti, bet cia gal nieko, ilgis nesikiria. Taigi idomu ar visko pilnai neisardzius, namu garazo salygom, eitu pasukt amurtika per ~1cm kad kairej atsitotu ties L o desinej ties R ir dar nuleist iki reikiamos tvirtinimo padeties? Ar butina keist i m-sport skirtus amortizatorius?


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
manau tavo sitai minciai bent nuleisti amortika trugdys stabilizatoriai-neaisku kokio jie ilgio, gi jis sukasi prie amortiko....gal ir nuleisi per prievarta,bet stabilizatorius nuspaus i pacia apacia...neaisku,kokioj jie padeti turi buti.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
egiuxxxxx rašė:
manau tavo sitai minciai bent nuleisti amortika trugdys stabilizatoriai-neaisku kokio jie ilgio, gi jis sukasi prie amortiko....gal ir nuleisi per prievarta,bet stabilizatorius nuspaus i pacia apacia...neaisku,kokioj jie padeti turi buti.


Siaip tai stabilizatoriaus traukes sukasi ne prie pacio amurtiko o prie jo tvirtinimo vietos, kiek apziurejau tai niekas ten nemaisys, teoriskai iseitu issiverst ir be spyruokles suspaudimo atlikt amurtiko pakreipimo operacija bet cia jau sekmes reikalas, tai ir laukiu patarimo is tu kas pats amurtikus arba spyruokles keite ir ardes ten

cia vizualiai matosi ant kiek daugiau nuleistas amurtikas nei pas mane, jo galas prie pat apatines traukes cia:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.19
Amžius:
39
Pranešimai:
126
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
MKI 1.8GTI 83'
Audi Alroad 2.7T 01'
E60 530D 04'
ex E39 530i-sport 02'
ex E39 525 TDS 97'touring
ex E30 smaugtas ant zemes
romasito rašė:
Skiriasi, bent jau M - sport, tai tik stabilizatorium, stabilizatoriaus gumom, amortizatoriais ir spyruoklem (nors spyruokles visada parenkamos buvo pagal asies apkrova konkreciai kiekvienam modeliui).

Tai cia kaip ir viskas aisku, bet ka daryt kai siandien radau kodel pas mane piestu priekis masinos pasitojes, o vaziuokle is gamyklos M - sport ale buvo. Taigi palindau pasiziuret po apacia, nes tikrai jau galvojau kazkas cia negerai su pakeistais priekiniais amurtikais ir radau stai ka, prisegu foto abieju pusiu:

Kaire
Kaip matot sukiso belenkaip, per viduri tarp L ir R raidziu, ir kas blogiausia nepilnai sukistas iki reikiamo tasko, butent kairej pusej truksta 1.8cm
Paveikslėlis



Desine
Cia irgi sukiso belenkaip, per viduri tarp L ir R raidziu, cia truksta 2cm, briauna kur amurtikas plonet pradeda ties suverzimo varztu, kazkur per viduri amurtiko laikiklio, pagooglinus nusprendziau kad tep neturetu but
Paveikslėlis

Aisku amurtikai skirti paprastai pakabai sukisti, bet cia gal nieko, ilgis nesikiria. Taigi idomu ar visko pilnai neisardzius, namu garazo salygom, eitu pasukt amurtika per ~1cm kad kairej atsitotu ties L o desinej ties R ir dar nuleist iki reikiamos tvirtinimo padeties? Ar butina keist i m-sport skirtus amortizatorius?


rimti meistrai =D> :D o amortika tai pats gali pasisukti

_________________
RESTEPA


StandartinėParašytas: 27 Kov 2010, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
nusiimi rata, atleidi suverzimo varzta ir pasuki, kartais reikia praplesti, tikrai nera sunku.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2010, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
Linius rašė:
nusiimi rata, atleidi suverzimo varzta ir pasuki, kartais reikia praplesti, tikrai nera sunku.


pora valandu ir viskas sutvarkyta, tikrai lengvai ten viskas ejosi, lengvai pavyko nuleist amurtika, tik pasukant reikejo panaudot spec rakta nes net izpletimas negelbejo, rankeles persilpnos:o). Dabar visai kitas vaizdas , priekis vietoj pazemejo ~2cm, butent tokio aukscio ir reikejo, ta proga ratus vasarinius susimeciau


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery