Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 05:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
nu jo keista gal dar kas pabandykit prie kiek apsukų suveikia ribotuvas?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
o del tu begiu,pas uosvi mersas darydavo taip: kai tik nusipirko truputi puliavo is 1 i 2 begi metant , tai nusieme karteri dezes -filtras buvo uzsikises, juodas visas,tepalas ir juodas. pakeite tepalus ir filtra, bet nepadejo (kur pades kai jau sudile viskas dezeje) . Paskui tai isvis pasidare, kad vaziuojant toks efektas budavo lyg su paprasta deze sankaba imynus ir paskui trukdeldavo kai begi imesdavo (man kiek vaziuoti teko, tai isvis pasirode, kad kartais 2 gebio nera, po pirmo trecia mesdavo su tokia pauze kai apsukos kildavo o masina negreitedavo). tai vazinejo paskui kaip su mechanine, kai jau pajausdavo kad begi turi permesti atleisdavo gaza ir kai deze padarydavo ka reikia vel spausdavo. Tiesa nesiaiskino kas ir kaip o pardave masina... Manau buvo sudile frikciniai ziedai ir tiesiog nepajegdavo sustabdyti dantraciu esant tam tikrai kombinacijai (antram begiui ) .

Neatgaminu, tepala dezes tikrinai ? Jei tepalas pakeites spalva ir smirda degesiais, tai bus sudile frikciniai ziedai. Diagnostika kai dare tai vien tik deze ziurejo ar viska patikrino? nes jei kazkas su varikliu negerai, tai ir deze gali prastai veikti. Man kazkaip itarimas de tu 4100...
P.S. siaip, tarp kitko, su turbinom palakscius negalima iskart gesinti, reikia leisti padirbti, kad tepalas atausintu turbo, kitaip prikepa po truputi tepalas prie ivoriu ir turbai tai ne i nauda...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
tai turbaka prieš kelias dienas man perrinko sudėjo remontini komplekta problemų turėtu dėl to nebūti.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
na dar karta patikrinau apsukas ,tai viskas praktiskai kaip sakiau , ribotuvas pries 5t, kazkur apie 4800 dirba. tiesiai ant tos vietos kur prasideda istisa raudona ant tachometroir jokiu pakilimu ir nukritimu. uzmynus gaza variklis staigiai isisuka,garsas nesikeicia, rodykle po keliu akimirku pakyla iki raudono ir sustoja be jokiu svyravymu.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
radau priežasti, o priežastis labai paprasta, pakeičiau kuro filtra ir problemos išnyko, pas mane dabar apsukos irgi iki 5000t kyla.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
=D> o kaip automatas?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
97
na bėgiai jungiasi visi, bet buksuoja. pvz. važiuoji, automatas įmetęs 5 bėgį ir lėtai didini apsukas, arba išeini ant lenkimo ir palengva spaudi gaza, tai pradeda buksuoti, o jai staigiai nuspaudi pedala iki dugno, tai kai aš suprantu ikiša žemesni bėgi ir tuomet dėžė sukimba ir nebuksuoja. ir beto buna kartais, kaip aš suprantu isijungia dėžės avarinis režimas, nors prietaisų skydelis nieko nerašo, žodžiu, kad pajudėti iš vietos reikia daug apsukų duoti ir nesijunginėja jokie bėgiai, tada mašina užgesini užvedi ir vėl gerai.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2010, 09:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
na del lenkimo tai manau normaliai, pas man tas pats..net nelenkiant, jei vaziuoji kokiu 100 5 begiu ir duodi gazo ta:
1-jei ne stipriai, tai kaip gumine, netraukia, apsukas kelia, o greiti labai letai, nesijaucia beveik,
2- jei duodi daugiau gazo, permeta begi.
manau cia deze tokia..sankabos sukibimai visokie.
aisku kolegos pataisys. jei manualu varant 5 begiu ta pati darau, tai biskeli sukelia apsukas kaip gumine..vos ne rangosi kaip nenori greiteti, bet kai pakelia apsukas pasujaucia ..toks tolygus zymus pagreitejimas.

jei del avarinio to, tai bedele...na jei neraso, tai gal nuo antro begio buna vaziuoja????pastebejau kad megsta, nes vos parieda atleidus stabdi, o manualu ikalus 1 begi gyviau..



Manfredas rašė:
na bėgiai jungiasi visi, bet buksuoja. pvz. važiuoji, automatas įmetęs 5 bėgį ir lėtai didini apsukas, arba išeini ant lenkimo ir palengva spaudi gaza, tai pradeda buksuoti, o jai staigiai nuspaudi pedala iki dugno, tai kai aš suprantu ikiša žemesni bėgi ir tuomet dėžė sukimba ir nebuksuoja. ir beto buna kartais, kaip aš suprantu isijungia dėžės avarinis režimas, nors prietaisų skydelis nieko nerašo, žodžiu, kad pajudėti iš vietos reikia daug apsukų duoti ir nesijunginėja jokie bėgiai, tada mašina užgesini užvedi ir vėl gerai.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery