Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 01:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Gru 2007, 23:36 
  
 
 
bmw 540i 2000-10, M62B44.
jau 4men kankinuosi, vazineju po visokias diagnostikas ir nieko neranda.
ant laisvu pagazavus staigiai iki 1000 apsuku ir atleidus ant duju uzgesta iskart, ant benzo- krenta apsukos, variklis pasipurto ir vos neuzgesta. Be to, panasiai vyksta ir vaziuojant-pries sustojant, pristabdzius iki 1000 aps ir panasiai. zodziu kompai rodo tik tai, kad ne vienodai sumaisomas misinys abiejose variklio pusese (4.4l V8). istrynus klaidas, sureguliavus misini ir pavaziavus 10-20 km vel uzsidega geltona variklio check lempute. Diagnostika darau keliose vietose Panevezy vos ne kasdiena:)- visi jau purtosi nuo mano bmw :evil:
Siandien sumasciau atsjungti oro srauto matuokle: variklis buvo uzvestas, atjungus-uzgeso, bet uzvedus vel - dirba kaip ir iki to, traukia ir uzgesineja pries sustojant taip pat. KAIP TURETU BUTI ATJUNGUS MATUOKLE IS TIKRUJU?
ir dar, meistrai buvo apake, kaip BC nieko nerodo atjungus matuokle - nei kad variklis dirba avariniu rezimu, nei variklio lempute neuzsiedega :?: AR BC TURI ISKART TA PARODYTI?

ačiū uz ats is anksto....
jau sapnuoju ta bmw, nervai nelaiko :evil:


StandartinėParašytas: 13 Gru 2007, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
42
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330i m-sport
ex E34,E39,e53
o iki duju idejimo viskas gerai buvo?ir ka kompas raso kada varikliukas ussidega,tas geltonas,(klaidos nr ar zodziais tais kokiais raso.)


StandartinėParašytas: 14 Gru 2007, 04:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
gal kas galetu imesti foto is realoem ar is kitur apie ta oro srauto matuokle prireike man čia biskutuka irgi,bet nerandu :twisted:


StandartinėParašytas: 14 Gru 2007, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Nera duju - nera problemu. :twisted:

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2007, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
neimux rašė:
bmw 540i 2000-10, M62B44.
jau 4men kankinuosi, vazineju po visokias diagnostikas ir nieko neranda.
ant laisvu pagazavus staigiai iki 1000 apsuku ir atleidus ant duju uzgesta iskart, ant benzo- krenta apsukos, variklis pasipurto ir vos neuzgesta. Be to, panasiai vyksta ir vaziuojant-pries sustojant, pristabdzius iki 1000 aps ir panasiai. zodziu kompai rodo tik tai, kad ne vienodai sumaisomas misinys abiejose variklio pusese (4.4l V8). istrynus klaidas, sureguliavus misini ir pavaziavus 10-20 km vel uzsidega geltona variklio check lempute. Diagnostika darau keliose vietose Panevezy vos ne kasdiena:)- visi jau purtosi nuo mano bmw :evil:
Siandien sumasciau atsjungti oro srauto matuokle: variklis buvo uzvestas, atjungus-uzgeso, bet uzvedus vel - dirba kaip ir iki to, traukia ir uzgesineja pries sustojant taip pat. KAIP TURETU BUTI ATJUNGUS MATUOKLE IS TIKRUJU?
ir dar, meistrai buvo apake, kaip BC nieko nerodo atjungus matuokle - nei kad variklis dirba avariniu rezimu, nei variklio lempute neuzsiedega :?: AR BC TURI ISKART TA PARODYTI?

ačiū uz ats is anksto....
jau sapnuoju ta bmw, nervai nelaiko :evil:

paziurek ar sklende nestringa ir atsidarineja kaip priklauso ir ar nera sulankstyta.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 09:28 
  
 
 
pries duju idejima lyg ir nieko nebuvo blogo....na vazinejau tik kelias dienas be duju kai nusipirkau :) klaidas pastoviai ismeta, del kuro misinio - ne vienodas misinys abiejose pusese V8.
nu bandysiu sklende ardyt, ziuret...
ačiū uz ats :!:


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Oro matuokles gali neardyt, nes tikrai nieko ten nerasi. JOKIOS TEN SKLENDES NERA!
O dujos nebuvo sprogusios? Kokia dujine sistema idejo?
problema gali buti, kad arba purkstukai blogai veikia, arba ora kur nors pro sona kolektoriuje siurbia.
Kaip tau ta misini reguliuoja meistrai. Kokiais budais?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery