Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 10:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Vas 2012, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.26
Amžius:
42
Pranešimai:
194
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Bandziau ieskoti bet neradau konkreciai sitos bedos paieskoi.
Konkreciai variklis 3.0d 142kw
Beda ta kad ant laisvu apsuku variklis veikia idealiai o apsukas sukelus iki 2000-2500aps atrsiranda vibracija ir melsvas dumas tiek is duslintuvo tiek is po variklio ties ismetimo kolektorium.Apsukas pakelus iki 3000,vibracija dingsta bet variklio darbas nera idealus.Turbina ziurejau sausa,ne laso tepalo.Kokios jusu mintys? Purkstukas,siurblys?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2012, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
44
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
[E36] bmw 318tds
Skype:
pauliukas021
nesvarbu turbina svari ar nesvari :) pirmoje vietoje as itarciau kad turbina jau uzsilenkus ir tepalus degina :) del purkstuku turetu pagal mane mesti juoda duma :)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.26
Amžius:
42
Pranešimai:
194
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Svarbiausia ir keisciausia kad yra vibracija.Tada is kur ji atsiranda?


StandartinėParašytas: 16 Vas 2012, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Dėl vibracijos šitie variantai: kuro sistema (nuo aukšto slėgio siurblio iki įpurškimo), variklio pagalvės, škyvas, kompresija. Dar gali būti hidrotransformatoriaus bėdos (jei automatas), bet čia daug mažesnė tikimybė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2012, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.06
Amžius:
47
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E39 528i m52 98;E46 328i m52tu 98
Pirmoj eilej pasikeisk alsuoklio filtra. Patikrinimas atsuki tepalo uzpilimo kamsti ir ziuri ar dingo dumai. Jei ne tikrini forsunkes.

_________________
LPG POWER


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery