Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 13:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Gru 2010, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Žinoma ant kompo su "live" diagnostika ...
Nes kai vieni siurblį nuėmė, kiti remontavo, treti po uždėjimo atgal "sureguliavo" iš akies ir klausos ... tai dyvai kaip ta mašina iš viso važiavo.
Tik pilnas perreguliavimas ant kompo sugrąžino "jaunystę" :D


StandartinėParašytas: 09 Gru 2010, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Pakeistas amortizatoriukas tas :) =P~ Tikrai dabar supratau, kad tas senasai jau buvo blogas, nes seniau uz dirzo patempi ir jis pervirsta lengvai, o dabar jau taip lengvai neperversi jo i kita puse :) Ir taip pat dingo tas sucypimas uzgesinant auto. Ir dirzas kazkaip graziau dabar sukasi, seniau atrodydavo lyg pilnai neitemptas :)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2010, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Ar negalėtumei paskelbti detalės ir darbo kainos bei atsakyti į savo paties anksčiau užduotą klausimą dėl to kas į tą amortizatoriuko komplektą įeina (tik amortizatoriukas ar ir svirtelė su kokiu guoliuku ar pan.?).
Ačiū


StandartinėParašytas: 11 Gru 2010, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Uz amortizatoriuka mokejau 120 lt, komplekte buna tik tas amortizatoriukas. Uz darba tai nezinau kiek kas ima, nes man draugelis pakeite, uztruko gal kokia valanda neskubant, reiks dar atsiskaityt :)


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.24
Amžius:
39
Pranešimai:
64
Miestas:
KAUNAS-PANEVEZYS
Automobiliai:
E39 525tds 96
dar vienas klausimas del tos vibracijos letai stabdant,sakot reikia siurbly reguliuot,o tai kaip jis galeji pats nusireguliuot jei anksciau taip nebuvo,pries sia ziema prasidejo tokie ciudai,kad letai stabdant dreba motoras ir ekonomaizeris pakyla iki 10l ir kiek tas reguliavimas kainuoja?


StandartinėParašytas: 10 Sau 2011, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
Na man jis pats nenusireguliavo (čia siurblių "meistrai" po jo remonto vėjus nustatė). Ar gali nusireguliuoti - galas žino (nors ko juk tik nebūna :)
Man vln kainavo 200 Lt (pilna gyva diagnostika, tikrinant kampą, CO, pažiūrint oro srauto matuoklę ...). Ir dar EGR žarnelę radau po reguliavimo specialiai atjungtą - meistro nuomonė matyt buvo tokia :D


StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 09:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Sveiki, mano mašinai 1998 E39 TDS`ui nulūžo detalė Nr. 1 https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... alternator
Tiesiog ramiai į kiemą sukant pastebėjau, kad užsidegė akumo lempa. Po kapotu radau perlūžusią per pusę ta alkūnę.
Klausimas - ar galėjo dėl amortizatoriuko taip nutikti? Jis (INA) lyg ir nesenas, bet guma kiek nusimovus buvo ir pavertus aukštyn kojom kapsi tepalas. įspausti jį įmanoma tik spaustuvų pagalba. :roll:


StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
34
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Manau, kad gali, ypac jei sakai dar, kad guma buvo nusimovusi ir dar apvertus tepalas kapsi. Nes neissivaizduoju nuo ko ta detale gali luzti.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2011, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Imontavau svirti ir amortizatoriuka nuo E34 TDS. viskas tiko, naujo amortiko kolkas nepirkau, kad jau dovanu situos dalykus gavau. Dirza itempia, amortizatoriukas minimaliai vaiksto ant laisvu, skaitau bus gerai.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2011, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Klausimėlis.
Auto šiek tiek vibruoja ant laisvų. Rytais pacypia diržas, sukantis generatorių, vairo stiprintuvą ir pompą. Užpurškus WD ant diržo išorinės dalies, cypimas dingsta. Įjungus kondicionierių, vibracija žymiai padidėja. Kondicionieriaus diržas ir įtempėjas su guoliuku nauji.
Gal kas sprendėt panašią problemą?

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2011, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Temos autoriui:
pakeisk dirza i tinkamo ilgio ir baigsis "persokimai" ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.19
Amžius:
40
Pranešimai:
20
Miestas:
kns
Automobiliai:
E39 525tds 96'
pas mane ir buvo taip nutke, pakeiciau itempeja ir vel tas pats, pasirodo buvo per trumpas dirzass, kaip pasirodojie buna dvieju ilgiu, pakeiciau i ilgesni ir viskas atsistojoi savo vietas,


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
O as apie ka? :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Spa 2011, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
E36Coupe rašė:
pakeisk dirza i tinkamo ilgio ir baigsis "persokimai" ;)

E36Coupe - TDS perverčia įtempėją, kai diržas per trumpas?

Vakar apturėjau įvykį, kai diržas pervertė įtempėją. Apžiūrėjau, pavažiavęs tik kelis km, nes diržas atsipalaidavo, bet kažkodėl ir generatorius sukosi ir visa kt. tik sustojęs išgirdau cypiant. Bandžiau kaip kažkas rašė atversti truktelint už ratuko, bet rankom be šansų, tik metalinio strypo pagalba. Atstačius į vietą, cypė pastoviai diržas. Pasiskaitęs tema nupirkau ilgesnį (2,5 TDS būna 1815 (95 A generatorius) ir 1850 (140A generatorius) diržai). Tai naujasis diržas užsidėjo kiek pasistengus, be įtempėjo pavertimo, kai pernai senąjį diržą kad uždėti, reikėjo beveik iki galo amortiką suspausti :roll: ant laisvų apsukų matosi, kad įtempėjas beveik nevibruoja, bet viršuj diržas kiek plakasi, pakėlus apsukas viskas ok.
Dar savaitgalį manau gausiu naują amortiką, žiūrėsiu kaip bus su juo..

Ir gal kas žino, ant kurios generatoriaus vietos parašytas jo amperažas? Kaip supratau grynai pagal tai ir parenkamas diržas...
Edit: vieną kabliuką radau, škyvo diametrai: 51,2 mm ir 58 mm...
Dar gal kur generatoriaus kodą užmatysiu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery