Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
DUK (Dažniausiai užduodami klausimai) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=17&t=1514 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 28 Sau 2010, 14:18 ] |
Pranešimo tema: | DUK (Dažniausiai užduodami klausimai) |
Šioje temoje bus talpinami dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai į juos arba nuorodos į temas, kuriose apie tai palčiau kalbėta. 1. OBC rodo -37 laipsnius. kame problema? dažniausiai pasitaikanti problema - kontaktų nebuvimas prie temperatūros daviklio. E30 šis teperatūros daviklis yra kairėje (vairuotojo) pusėje oro nukreipimo į stabdžių diskus angoj ir nutrūkęs laidas rodo -30°C, E36 po priekiniu bamperiu ir rodo -37. E46 lauko temperatura rodoma prietaisu skydelyje.Kraštinės reiksmes +50 -40 (trumpas/kiaura) (tiksliai dar nezinau, kuris kuri). Daviklis randasi kaireje puseje dugno apsaugoje. norint išspręsti šią OPIĄ problemą, pirmiausia patikrinkite kontaktus, po to temperatūros daviklį. 2. variklio kalenimas užvedus. kas gali būti? dažniausiai kalena hidrokompensatoriai. paprasčiausias problemos sprendimas - tepalo į kitą pakeitimas. palčiau apie tai: viewtopic.php?t=1261 3. pakeičiau tepalus. kaip nuresetinti Oilservice? geriausia keisti tepalus servise kur iškart atlieka nuresetinimo funkciją. bet jei jau nutarėt patys keisti teplus ir resetint šviesdiodžius, va linkas (c) Pablo su nuosekliu paaiškinimu ir paveiksliukais: http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/ 4. Šokinėja apsukos. kas gali būti? vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą sunku. Apsukų šokinėjimą gali sukelti daug veiksnių, tokių kaip lemda zondas, nesandarus oro paėmimo traktas, LEV, kompas, benusibaigiantis kuro siurblys ir t.t. todėl nustatyti tiktąją gedimo priežastį sunku. atsakyti į šį klausimą labai puikiai padeda kompiuterinė variklio diagnostika. nors pirmas dalykas, ką žiūrėčiau asmeniškai aš, tai būtų lemda, LEV ir ir ar negaudo kur oro. 5. Ar apsimoka keisti variklį iš mažesnės kubatūros į didesnę? Ką reiktų keisti? ne, neapsimoka. visokių gliuchų išgaudymas ir įvairių agregatų keitimas/pritaikymas kainuos daugiau, nei parduoti seną mašina ir nupirkti naują su galingesniu varikliu. 6. Nerodo skydelis, arba dingsta parodymai jo, išjungus degimą nusimuša mažasis kilometražas. kas gali būti? atsakymus rasi čia: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... teries.htm 7. Kaip sužinoti ar tinka viena ar kita detalė nuo kažkokio tai modelio maniškiam ir atvirkščiai? Tai sužinoti pakankamai lengva. paspaudę interneto naršyklės ikona, įvedate adresą http://www.realoem.com/bmw/ , atsidarius langui, paspaudžiate "click here", atsidarius naujam langui suvedate paskutinius savo VIN kodo skaitmenis ir jūsų mašina identifikuota. tada surandate jums reikalingą detalę spausdami search for part, radę detalę, nukopijuojate jos kodą, tada spaudžiate search part ir part vechicle search. pasirenkate EU ir ivedę kodą spaudžiate search. woulialia. gaunate sąrašą, nuo kokių modelių jums tinka detalė. Kaip alternatyva galima atsidaryti ir psl http://bmwfans.info/ čia dar viskas patogiau. 8. Pastoviai dega ABS lemputė ir todėl neveikia ABS. kas gali būti? ABS lemputė dega todėl, kad ABS yra atjungtas. ABS neveikimo priežastys gali būti kelios. pirmiausia ką tikrinčiau, tai ABS davikliai. labiausiai tikėtina, kad vienas ar keli jų yra numirę todėl ir neveikia ABS. tą sėkmingai gali diagnozuoti dignostika. antra ką tikrinčiau, ar nėra prie rato prisinešę dantukai. jei į juos pateko purvo, rudžių ar kažko panašaus, kompiuteris susibalamūtina. trečia ką žiūrėčiau, tai generatoriaus krovimą. jei krovimas nepakankamas, kaip pasekmę vėlgi turime neveikiantį ABS. 9. Kaip sužinoti tikrąjį E36 kilometražą? ką rodo skydelis, paspaudus kilometražo nunulinimo mygtuką ir pasukus degimą? tikrąjį kilometražą E36-am vargu bau ar pavyks sužinoti. tai galima padaryti tik naujiems (nuo 98m) modeliams. o skydelio testas tikrai neparodo tikrojo kilometražo. va ką jūs pamatysite, padarę skydelio testą: Numbers will be shown and here's what they mean: 1st display: BMW PART NUMBER (6 digits) 2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug # 3rd display: K NUMBER (4 digits) 4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN 5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits) 6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware # Plačiau apie tai buvo kalbėta čia: viewtopic.php?t=2237&highlight=tikrasis+kilometra%FEas 10. Kaip pakeisti aušinimo skystį? kaip teisingai nuorinti sistemą? labai puikus iur išsamus atsakymas pateiktas čia (rusų kalba): http://www.golgofa.ru/repair/ohl_zam.shtml NAUDINGI LINKAI: Stoglangio remontas: http://www.fastlanebmw.com/sunroof/tilt.htm Galia ir sukimo momentas: http://science.howstuffworks.com/fpte.htm LSD: http://www.terrano.spb.ru/lsd.html va chia net su judanchiais paveiksliukais http://4runner.sovintel.ru/differentials.htm ir paskutinis http://jeep.avtograd.ru/lockers/ |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |