Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 13:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F10 ir F11 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lie 2023, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2023.07.28
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E91
Sveiki,
Planuoju pirkti F11 nuo 2014m. LCI modelį, ieškau tik su 2.0D varikliu. Kokie šio variklio trūkumai, kuris variklio kodas patikimiausias jei tai turi reikšmės? Kas kiek laiko keičiasi grandinė? Kaip tarnauja purkštukai? Ką tikrinti prieš pirkimą? Taip pat kaip jų automatinės dėžės? Ir į ką dar atkreipti dėmesį?
Ačiū už atsakymus. =D>


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2023, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.19
Amžius:
41
Pranešimai:
47
Automobiliai:
EX:
BMW E36 1.8i [violet] sold
BMW 740i [E38] Black sold :(
BMW 530D [E39] Agean Blue
BMW 520D M-Sport [F10] Carbon black
Present:
BMW X6 4.0D [F16] Carbon Black
Sveikas,

Turejau 2013 f10 su N47 2.0 dyzeliu ir automatine greiciu deze. Tai mano atveju neturejau problemu nei su varikliu nei su greiciu deze. Manau del to kad mazai vazinejau. Is viso per 4 metus prasukau apie 30,000 myliu.(pirkau su 31,000 ir pardaviau su ~60,000).

Siaip jei ieskai LCI tai geriau ziuret nuo 2014 galo kazkur, nes nuo 2014 galo varikliai keitesi i B47, kurie yra siektiek galingesni nei n47. Taip pat maziau tiketina, kad grandines truks. Nors ja rekomenduoja keisti kas 120,000 myliu.

Is minusu kuriuos as bent turejau tai:
- ratai buvo 19" tai reikdavo persibalancuot mazdaug kas metus.
- multimedia sugedo po 2 metu (diskas numire). (brangus remontas buvo ~£1300)
- orginalius stabdziu diskus keiciau, nes autobane perkaitinau ir atsirado vibracija.

Patarimas butu:
- pirmenybe teik tiem kurie turi serviso istorija.
- Patikrinti ar visi recall'ai buvo padaryti (dazniausiai del EGR)
- jei istorijoj niekur nera kad greiciu deze buvo servisinta, tai recomenduojama daryti servisa kas 60,000 myliu.
- taip pat reik patikrinti ar varikliui buvo tepalai keiciami reguliarai.
- kai kuriem F10 kardano gumos susidevi, tai gali kelti vibracija.
- Stabdziu diskai megsta pasikraipyt jei seniai nekeisti arba perkaitinti, tai vibracija gali buti stabdant ar vaziuojant ~60 MPH (~100km/h)
- patikrinti vaziuokle visa, jei masina nuvaziavus daugiau nei 100,000myliu.

Daugiau turbut galetu pakomentuoti kiti klubo nariai, kurie turejo F10 su didesniu kilometrazu ar kurie vazinejo daugiau nei 4 metus.

Tai tiek. :)


StandartinėParašytas: 25 Kov 2024, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Labas biciuliai,

Ketinu isigyti bmw. Domina dyzelinis variklis. Konkreciai 50d.
Zinoma aktualiausia ju indeklu problema, bet panarses interneto platybes radau informacijos, kad n57s varikliu, su trimis turbinomis indeklu problema nekankina, del naudojamo stipresnio veleno. 280kw.
Ir indeklus reikia keisti i kazkokius "amzinuosius".

Jeigu yra zinanciu kaip yra is tikruju, lauksiu nuomoniu.

Dekoju

_________________
bmwfan


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery