Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 02:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E53 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 283 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Kov 2015, 21:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
tu matai,detales veza is vokieciu i usa,ten surenka,tada plukdo atgal i europa,kur biznis,ar usa pigesne darbo jega :)


StandartinėParašytas: 15 Geg 2015, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
automobilis negabaritinis krovinys, detales pigiau plukdyti
tiketina amerikoje parduodama daugiau x5 nei europoje


StandartinėParašytas: 03 Lie 2015, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Ar E53 (ne xdrive) su sportine pakaba kietesne lyginant su standartine? ir aplamai kas ten kitaip negu pas ne sport?


StandartinėParašytas: 26 Spa 2015, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
August rašė:
Ar E53 (ne xdrive) su sportine pakaba kietesne lyginant su standartine? ir aplamai kas ten kitaip negu pas ne sport?


Aišku, gerokai pavėlavau su atsakymu, o bet tačiau. Sportinė pakaba nuo standartinės bent jau man labai niekuo nesiskiria - iksas yra ganėtinai kieta ir šokčiojanti mašina. Su sportine pakaba ji mažiau svyruoja posūkiuose bei manevruojant ir truputį geriau laiko kelią. Tam, kad kelyje stovėtų puikiai, reikalingas pakabos sužeminimas, sureguliavimas ir platūs ratlankiai su žemo profilio padangomis. Štai tada ji ant kelio stovi be priekaištų (jeigu padangos geros). Jeigu pakaba nežeminta, automobilis posūkiuose šiek tiek svyruoja ir sukuria nestabilumo įspūdį. Aišku, tai nėra taip blogai kaip VW Touareg arba Jeep Grand Cherokee - ten kur kas blogiau.

Bet kokiu atveju, pasikartojant, iksas tikrai yra kietas kaip taburetė (ypač sėdint gale), skirtas pagrinde maltis mieste ir netolimu atstumu aplink, ilgose kelionėse jis komforto nesuteikia - kadangi yra aukštas, greičiau važiuojant aplink švilpia vėjas, garso izoliacija nepakankama ir išorės triukšmas ilgainiui įgrįsta, vairą reikia laikyti įsikabinus, nes dėl plačių ratų dažnai svaido po provėžas. Malonumą teikia face-lift agresyvi išvaizda, vairavimo sportiškumas, didelis pagreitis (4.4 benzinas arba čipuotas 3.0 dyzelis), ganėtinai suvokiamos kuro sąnaudos (mieste 3.0 čipuotas dyzelis ima 11-13 litrų netaupant), važiavimas mieste žiemą. Tik reikia prisiminti, kad bėgėjasi iksai labai gerai, o dėl nemažo svorio žiemą stoja ne taip gerai, kaip startuoja. Automobilis tikrai saugus, sėdėsena aukšta, neilgose kelionėse smagu ir patogu.

Jaunimas su tokiu gali vaidinti gangsterius prieš tiolkas, draugus ir kaimynus. Iki pirmo rimto remonto. Tuomet pritrūkus pinigų, teks parduoti ir pirkti kokį passatą. Tai jei ruošiatės pirkti iksą FL už paskutinius pinigus, kurie sudaro 5000-9000 Eur, tai jums tokios mašinos tikrai nereikia, nes užsiknisit parduot, kai reikės VISKĄ remontuoti. O viską remontuoti už tokią kainą pirktuose iksuose tikrai reikės.

Perkant BŪTINA ATLIKTI IŠSAMŲ PATIKRINIMĄ. Ilgai ieškojau būtent FL modelio, tuo metu sutikau krūvą visokio plauko "pedantų-savininkų-perekupų". Parduodami dažniausiai lavonai surūdijusiom apačiom ir važiuoklės elementais, dažnas turi problemų su nepasidarančiu suvedimu, suveltom pakabom ir važiuoklėm. Užmušti pusašiai, razdatkės, reduktoriai, automatai, sulaužyti salonai, barškantys, varvantys ir vandenį leidžiantys panoraminiai liukai bei galiniai dangčiai (kurie dar ir klaikiai barška), paskandinti ir neveikiantys radio blokai bagažinėje, mirę dvd skaitytuvai ir cd changer'iai, pulsuojantys ir drebantys motorai. Variklių, automatų, razdatkių pilnas remontas (keitimas) kainuos tiek pat, kiek automobilis, todėl rinktis reikia atidžiai.

Visų perekupų pasakos "čia mielačius, remontas 100 litų" baigiasi, kai padarai normalią kompiuterinę diagnostiką.
Tada prasideda "ko tu nori iš senos mašinos".

Svarbiausia žiūrėti, kad būtų geri varikliai, turbinos, automatai, razdatkės, pusašiai, pasidarytų suvedimas.

Tikriausiai daug ką nuliūdinsiu, bet praktika rodo, kad padoraus stovio iksų kainos prasideda nuo 10000 Eur. Ir tai su jais dar būtų ką veikti.
Be to, už tuos pinigus jūs negaunate liukso klasės limuzino. Ikso durys užsidarinėja kaip skarbonkės. Tai tik naglesnis ir aukštesnis E39.

Tuomet automobilį galima pirkti ir su laiku susitvarkyti pilnai, nes neišvengiamai bus ir daugiau visokių niuansų, smulkmenų, norint tvarkos turbūt reikės restauruoti salono plastikus, koreguoti išorę, gali būti bėdų su webastom, media blokais (labai dažna bėda), salono barškesiais. Viskas koreguojama, bet reikalauja laiko, noro ir investicijų. Remontas ikso kainuoja ne taip ir pigiai, atsižvelgiant į amžių.

Be didelės baimės galima žiūrėti automobilius, kainuojančius 12000-13000 Eur. Tie dažnai būna tikrai prižiūrėti ir nereikalauja didelių investicijų.

Apskritai, naudoto BMW pirkimas ir eksploatavimas yra gyvenimo būdas, kuris neleidžia apkerpėti, nuolat įlieja šviežio kraujo į venas, pateikia įvairių staigmenų, ugdo kantrybę ir skatina sėkmingą karjerą (nes dažnai prašo plačiai atverti piniginę).

Todėl jei tavo gyvenimas nuobodus, neturi iššūkių darbe ir asmeniniame gyvenime, turi nemažai laisvo laiko ir mėgsti rasti draugų autoservisuose - naudotas BMW yra tavo geriausias pasirinkimas :D


StandartinėParašytas: 26 Spa 2015, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Simon rašė:

Aišku, gerokai pavėlavau su atsakymu, o bet tačiau. Sportinė pakaba nuo standartinės bent jau man labai niekuo nesiskiria - iksas yra ganėtinai kieta ir šokčiojanti mašina. Su sportine pakaba ji mažiau svyruoja posūkiuose bei manevruojant ir truputį geriau laiko kelią. Tam, kad kelyje stovėtų puikiai, reikalingas pakabos sužeminimas, sureguliavimas ir platūs ratlankiai su žemo profilio padangomis. Štai tada ji ant kelio stovi be priekaištų (jeigu padangos geros). Jeigu pakaba nežeminta, automobilis posūkiuose šiek tiek svyruoja ir sukuria nestabilumo įspūdį. Aišku, tai nėra taip blogai kaip VW Touareg arba Jeep Grand Cherokee - ten kur kas blogiau.

Bet kokiu atveju, pasikartojant, iksas tikrai yra kietas kaip taburetė (ypač sėdint gale), skirtas pagrinde maltis mieste ir netolimu atstumu aplink, ilgose kelionėse jis komforto nesuteikia - kadangi yra aukštas, greičiau važiuojant aplink švilpia vėjas, garso izoliacija nepakankama ir išorės triukšmas ilgainiui įgrįsta, vairą reikia laikyti įsikabinus, nes dėl plačių ratų dažnai svaido po provėžas. Malonumą teikia face-lift agresyvi išvaizda, vairavimo sportiškumas, didelis pagreitis (4.4 benzinas arba čipuotas 3.0 dyzelis), ganėtinai suvokiamos kuro sąnaudos (mieste 3.0 čipuotas dyzelis ima 11-13 litrų netaupant), važiavimas mieste žiemą. Tik reikia prisiminti, kad bėgėjasi iksai labai gerai, o dėl nemažo svorio žiemą stoja ne taip gerai, kaip startuoja. Automobilis tikrai saugus, sėdėsena aukšta, neilgose kelionėse smagu ir patogu.

Jaunimas su tokiu gali vaidinti gangsterius prieš tiolkas, draugus ir kaimynus. Iki pirmo rimto remonto. Tuomet pritrūkus pinigų, teks parduoti ir pirkti kokį passatą. Tai jei ruošiatės pirkti iksą FL už paskutinius pinigus, kurie sudaro 5000-9000 Eur, tai jums tokios mašinos tikrai nereikia, nes užsiknisit parduot, kai reikės VISKĄ remontuoti. O viską remontuoti už tokią kainą pirktuose iksuose tikrai reikės.

Perkant BŪTINA ATLIKTI IŠSAMŲ PATIKRINIMĄ. Ilgai ieškojau būtent FL modelio, tuo metu sutikau krūvą visokio plauko "pedantų-savininkų-perekupų". Parduodami dažniausiai lavonai surūdijusiom apačiom ir važiuoklės elementais, dažnas turi problemų su nepasidarančiu suvedimu, suveltom pakabom ir važiuoklėm. Užmušti pusašiai, razdatkės, reduktoriai, automatai, sulaužyti salonai, barškantys, varvantys ir vandenį leidžiantys panoraminiai liukai bei galiniai dangčiai (kurie dar ir klaikiai barška), paskandinti ir neveikiantys radio blokai bagažinėje, mirę dvd skaitytuvai ir cd changer'iai, pulsuojantys ir drebantys motorai. Variklių, automatų, razdatkių pilnas remontas (keitimas) kainuos tiek pat, kiek automobilis, todėl rinktis reikia atidžiai.

Visų perekupų pasakos "čia mielačius, remontas 100 litų" baigiasi, kai padarai normalią kompiuterinę diagnostiką.
Tada prasideda "ko tu nori iš senos mašinos".

Svarbiausia žiūrėti, kad būtų geri varikliai, turbinos, automatai, razdatkės, pusašiai, pasidarytų suvedimas.

Tikriausiai daug ką nuliūdinsiu, bet praktika rodo, kad padoraus stovio iksų kainos prasideda nuo 10000 Eur. Ir tai su jais dar būtų ką veikti.
Be to, už tuos pinigus jūs negaunate liukso klasės limuzino. Ikso durys užsidarinėja kaip skarbonkės. Tai tik naglesnis ir aukštesnis E39.

Tuomet automobilį galima pirkti ir su laiku susitvarkyti pilnai, nes neišvengiamai bus ir daugiau visokių niuansų, smulkmenų, norint tvarkos turbūt reikės restauruoti salono plastikus, koreguoti išorę, gali būti bėdų su webastom, media blokais (labai dažna bėda), salono barškesiais. Viskas koreguojama, bet reikalauja laiko, noro ir investicijų. Remontas ikso kainuoja ne taip ir pigiai, atsižvelgiant į amžių.

Be didelės baimės galima žiūrėti automobilius, kainuojančius 12000-13000 Eur. Tie dažnai būna tikrai prižiūrėti ir nereikalauja didelių investicijų.

Apskritai, naudoto BMW pirkimas ir eksploatavimas yra gyvenimo būdas, kuris neleidžia apkerpėti, nuolat įlieja šviežio kraujo į venas, pateikia įvairių staigmenų, ugdo kantrybę ir skatina sėkmingą karjerą (nes dažnai prašo plačiai atverti piniginę).

Todėl jei tavo gyvenimas nuobodus, neturi iššūkių darbe ir asmeniniame gyvenime, turi nemažai laisvo laiko ir mėgsti rasti draugų autoservisuose - naudotas BMW yra tavo geriausias pasirinkimas :D

Puikus postas. Reiktų įkelt į pirmą puslapį. Reiktų tik apskritai apibendrinti, nes lygiai tas pats ir tarkim su visų išsvajotu e60. Tiek tik, kad anie nerūdyja, bet lavonų pilni skelbimai su aprašymu - nereikalauja investicijų, prižiūrėta. Lygu lygu.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2015, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.07.06
Amžius:
48
Pranešimai:
256
Automobiliai:
E36 318is ex
E39 523 ex
e60 530d ex
e61 525d ex
e70 3,0d
F650cs
//auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3-0-l-visureigis-2004-dyzelinas-4511807.html
Ka manot apie si varianta?


StandartinėParašytas: 27 Sau 2016, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.15
Pranešimai:
87
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
bmw x6
galvoju savo parduot jei tinka 2004 3d


StandartinėParašytas: 02 Vas 2016, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Simon dėkui už išsamų atsakymą-apžvalgą.


StandartinėParašytas: 07 Kov 2016, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.03
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E46 330XD touring 150kw 2004m
Sveiki. Ka manot apie sita varianta? gal kas buvot paziuret? http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 53153.html


StandartinėParašytas: 08 Kov 2016, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
sarensijus rašė:
Sveiki. Ka manot apie sita varianta? gal kas buvot paziuret? http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 53153.html

pardaejas turbut dazytoju dirba, viska ka galejo nudaze juodai :D


StandartinėParašytas: 08 Kov 2016, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
buvęs žalias, tai viską ir nutepė juodai, o gal plėvelė.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2016, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.20
Pranešimai:
9
Automobiliai:
ex. Jeep Grand Cherokee WJ
e53 2002 3,0D
Sveiki,
žiūriu neskubėdamas X5 iki 2004 3.0D. Pasidalinsiu trumpa apžvalga iks'ų parduodamu Vilniuje. Gal kam padės sutaupyti laiko ir pinigų.
Tik iškarto perspėju, kad viskas kas yra parašyta žemiau yra tik mano nuomonė, o kadangi nesu "specas" ji (nuomone) gali skirtis nuo "specų" nuomonės.

Pradedam....
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 00072.html - vidus ir išorė atrodo neblogai, važiojant irgi jokių pašaliniu garsų nepastebėjau. Prėkinis bamperis nubruzdintas ir kiek pasvires į šoną. Nepatiko tik tai, kad apatinė apsauga po varikliu buvo visa tepaluota.

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 26166.html - ...geriau jos nematyčiau... apsukos plaukioja, dešinis šonas turbūt visas perdažytas, visos padangos skirtingai nusitrinusios, važiuoti su ja net nebandžiau...

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 14544.html - salonas baisus, purvinas, vietomis suplišes, pakaba barška, parktronikas neveikia

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 62197.html - gražus salonas (šviesios odos sedinės ir juodos grindys), pareina vairo stiprintuvas, daug kur nusilupa lakas nuo kėbulo, labai daug išdegusiu pikselių, nestipriai įlenktas prekinis sparnas, subraižytas bagažinės dangtis.

http://www.autogidas.lt/bmw-x5-e53-visu ... 17268.html - purvinas salonas, daug visokiu nemaloniu smulkmenų (pvz. reikia keisti vienos durelės rankeną, neveikia sedinės atmintis ir t.t.)

http://www.autogidas.lt/bmw-x5-e53-visu ... 38592.html - Kažkaip nestabiliai važioja... panašu, kad visas perdažytas, kompo ekranas su didele dėme per pusė ekrano.

Trumpai išvados tokios - iki 6k EUR nieko padoraus rasti nepavyko. Įdomu kaip kituose miestuose reikalai, gal kas Kaune, ar Kedainiuose žiūrėjot "iksus"?

Ir dar prie to paties klausimas žinantiems. Ar pakeitus prietaisų skydelį kilometražas liks toks pats, ar jis bus rodomas jau nuo naujo skydelio? Tai yra, ar nuvažiuotu kilometru skaičius saugomas skydelyje ar kur nors kitur, pvz. kompe? Mačiau pora skelbimų, kur auto 2002/3 metu nuvažiavę apie 130K km ir juose stovi skydeliai nuo FL modelio.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2016, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Pranešimai:
216
Automobiliai:
E53
Alchazar rašė:
Sveiki,
žiūriu neskubėdamas X5 iki 2004 3.0D. Pasidalinsiu trumpa apžvalga iks'ų parduodamu Vilniuje. Gal kam padės sutaupyti laiko ir pinigų.
Tik iškarto perspėju, kad viskas kas yra parašyta žemiau yra tik mano nuomonė, o kadangi nesu "specas" ji (nuomone) gali skirtis nuo "specų" nuomonės.

Pradedam....
http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 00072.html - vidus ir išorė atrodo neblogai, važiojant irgi jokių pašaliniu garsų nepastebėjau. Prėkinis bamperis nubruzdintas ir kiek pasvires į šoną. Nepatiko tik tai, kad apatinė apsauga po varikliu buvo visa tepaluota.

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 26166.html - ...geriau jos nematyčiau... apsukos plaukioja, dešinis šonas turbūt visas perdažytas, visos padangos skirtingai nusitrinusios, važiuoti su ja net nebandžiau...

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 14544.html - salonas baisus, purvinas, vietomis suplišes, pakaba barška, parktronikas neveikia

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-x5-3 ... 62197.html - gražus salonas (šviesios odos sedinės ir juodos grindys), pareina vairo stiprintuvas, daug kur nusilupa lakas nuo kėbulo, labai daug išdegusiu pikselių, nestipriai įlenktas prekinis sparnas, subraižytas bagažinės dangtis.

http://www.autogidas.lt/bmw-x5-e53-visu ... 17268.html - purvinas salonas, daug visokiu nemaloniu smulkmenų (pvz. reikia keisti vienos durelės rankeną, neveikia sedinės atmintis ir t.t.)

http://www.autogidas.lt/bmw-x5-e53-visu ... 38592.html - Kažkaip nestabiliai važioja... panašu, kad visas perdažytas, kompo ekranas su didele dėme per pusė ekrano.

Trumpai išvados tokios - iki 6k EUR nieko padoraus rasti nepavyko. Įdomu kaip kituose miestuose reikalai, gal kas Kaune, ar Kedainiuose žiūrėjot "iksus"?

Ir dar prie to paties klausimas žinantiems. Ar pakeitus prietaisų skydelį kilometražas liks toks pats, ar jis bus rodomas jau nuo naujo skydelio? Tai yra, ar nuvažiuotu kilometru skaičius saugomas skydelyje ar kur nors kitur, pvz. kompe? Mačiau pora skelbimų, kur auto 2002/3 metu nuvažiavę apie 130K km ir juose stovi skydeliai nuo FL modelio.


Uz kiek nori pirkti? As savo planuoju pardavineti. Nes gavau valdiska tai daugiau stovi negu vaziuoja. Deze sutvarkyta (garantinis dar galioja) tvarkiau gruodzio men. Pilnai. Vaziuokle stabdziu diskai ir tt viskas sutvarkyta sumokejau 1100€. Db panasu, kad turbina baigiasi. Kita savaite kai darbus apsimetysiu reikes nuvaryti kad sutavrkytu. Ir nzn jauciu reikes atsisveikinti. (Bent jau bandyti)
Paveikslėlis
Vasariniai r20 zieminiai r19. Yra ziemines padangos naujos ziemines 20' ir normalios vasarines. Bei 19' ziemines. Dvd usb tv ir tt. Seip eilinis "viliukas" manau nereikalaujantis investiciju. Tvarkiausi sau, bet taip gavosi pakeiciau darba ir gavau "valdiska"


StandartinėParašytas: 20 Bal 2016, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.20
Pranešimai:
9
Automobiliai:
ex. Jeep Grand Cherokee WJ
e53 2002 3,0D
Pucenas - Dabar žiūriu tarp 5-6K, o už kiek pirksiu - sunku pasakyti. Kiek matau, mažiau kaip už 6K nelabai kas yra gyvo. Labiau norėtusi paimti už kokius 5k-5,5k ir dar kokius 0,5k -1k pačiam įdėti, kad žinoti jog padaryta bus normaliai, o ne pardavimui.
Bet kol kas neradau tokio varianto, į kuri apsimokėtu investuoti, arba bent jau kur matytusi apytikslė sumą, kuria investavus gausi padori mašiną.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2016, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Pranešimai:
216
Automobiliai:
E53
Alchazar rašė:
Pucenas - Dabar žiūriu tarp 5-6K, o už kiek pirksiu - sunku pasakyti. Kiek matau, mažiau kaip už 6K nelabai kas yra gyvo. Labiau norėtusi paimti už kokius 5k-5,5k ir dar kokius 0,5k -1k pačiam įdėti, kad žinoti jog padaryta bus normaliai, o ne pardavimui.
Bet kol kas neradau tokio varianto, į kuri apsimokėtu investuoti, arba bent jau kur matytusi apytikslė sumą, kuria investavus gausi padori mašiną.


Manau, kad rasi kazka uz tokia suma +- apie 6 manau galima senuka nupirkti padoru. Sekmes besirenkant. Gera automobili.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 283 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery