Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Variklio galios sukilimas / cipavimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=9941 |
Puslapis 1 iš 4 |
Autorius: | magnatas [ 04 Geg 2006, 21:47 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Variklio galios sukilimas / cipavimas |
Gal kas daugiau girdejot apie cipus, kokia jusu nuomone, kas pasikeistu ji isidejus i geraja puse kas i bloga? girdejau kaina 250lt.... pakomentuokit mano bmw variklis 2.5 duotu koki zymu pasikeitima? yra forome bet as noriu patarimu o ne (pasiieskok forume..................) |
Autorius: | Karlitaz [ 04 Geg 2006, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: CIPAI |
magnatas rašė: Gal kas daugiau girdejot apie cipus,kokia jusu nuomone, kas pasikeistu ji isidejus i geraja puse kas i bloga? girdejau kaina 250lt.... pakomentuokit
Paieska Tikrai daug buvo kalbeta apie tai Net yra tema apie chipa i 325. Karlitaz |
Autorius: | elygaz [ 04 Geg 2006, 22:32 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek zinau jei benzinas pas tave tai dades kazkur apie 10ag jei dyzeline tai 30ag. kaina idomiai negirdejau kad 250kainuotu, zinau kad kazkur nuo 400lt beto cipai yra greiciu programuojami arba kuro taupumui, taupumui nevalins bet maziau rys greiciui valins bet daugiau rys |
Autorius: | welnias [ 04 Geg 2006, 23:00 ] |
Pranešimo tema: | |
http://www.groundzero.lt/ kainos ir ka daro |
Autorius: | Julius [ 05 Geg 2006, 16:38 ] |
Pranešimo tema: | |
elygaz rašė: kiek zinau jei benzinas pas tave tai dades kazkur apie 10ag jei dyzeline tai 30ag.
kaina idomiai negirdejau kad 250kainuotu, zinau kad kazkur nuo 400lt beto cipai yra greiciu programuojami arba kuro taupumui, taupumui nevalins bet maziau rys greiciui valins bet daugiau rys siek tiek klysti kolega.pacituosiu ka raso Vitoldas is http://www.vimota.lt : "Darant chipa, standartine variklio programa tobulinu taip, kad masina taptu galingesne tada kai to reikia ir ekonomishkesne kai to irgi reikia. Kaip suprantam kada ko reikia..., o gi paprastai, is gazo padeties... Gazo padetis programishkai yra sudalinta i procentus ir tie procentai i 7-16 grupiu, tai yra tai kad pvz golf 1.9TDI 115ag pumpe duse variklis turi 8 gazo apdetis. Kai vaziuoji su mashina normaliai tai paprastai nebespaudi gazo iki dugno nes JUK VAZIUOJI NORMALIAI!!! o spaudziama buna pvz iki 50% gazo, o kai jau norim, kad variklis isduotu ka jau gali minam gi dugna, tai darant chipa darau, kad kai tu vaziuoji miesto rezime iki 50% kad variklis naudotu maziau kuro, kad taptu ekonomishkesni, kad viskas vyktu, kad tu taupytum $ t.y. tai butent programishkai ir padarau, o kai jau "minam dugna" ten yra 50-100% gazo padetys ir ten yra kiti nustatymai nei kad iki 50% gazo, kaip kad jau kitas turbinos slegis, sukimo momento ribojimai, AF nustatyami ir dar daug daug kitu dalyku kurie programishkai valdo varikli. Vat taip ir ivyksta paradoksas kas daugumai netelpa galvoje, kaip taip gali buti, kad variklis tampa galingesnis ir ekonomishkesnis..." |
Autorius: | Karalaitis [ 05 Geg 2006, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | |
tai kiba gamintojai negali to padaryt? cia kazkoks vimota ar gz protingesni uz bmw mb ir kt gamintojus? jei nori daugiau ag, tai davesk varikli iki standarto, lembda, zvakes, degimas, tarpines visos. ir trauks geriau, ir ramus busi. o cia apie cipus spangstat.. pats cipas daug ag tikrai neprides, jis veiksmingas tada kai darai pilnai varikli - kalti stumokliai, svaistikliai, spausta galva, kiti veleneliai, reguliuojamos zvaigzdutes, programuojamas kompas, didesnis kuro slegis, kiti isiurbimo ismetimo kolektoriai, laisvas ismetimas, salto oro paemimas, pralaidesni purkstukai ir kt - tada taip. reikia keist visus elementus, kurie skirti didesniam galigumui. o jei tik cipas, na,nebent pries draugus pasirodyt... cia lygiai tas pats, kaip aparatura masinoj. kam pirkt gera brangu stiprintuva, jei grotuvas gamyklinis, laidai prasti, kolonkes jau pagyvenusios, subo ner... nzn, negaliu sugalvot dabar kito palyginimo |
Autorius: | Rolandas [ 05 Geg 2006, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Karalaitis rašė: tai kiba gamintojai negali to padaryt? cia kazkoks vimota ar gz protingesni uz bmw mb ir kt gamintojus?
Gamintojas daro tai optimaliai. Kaip ir minejai: kam zmogui galinga aparatura jei jis nori klausytis tik radijo, o ne simfoninio orkestro su Dolby ... Jei vienam ir 1.6 ltr. variklio pakanka, yra zmoniu kuriems ir 6.0 ltr. yra per mazai |
Autorius: | Karalaitis [ 05 Geg 2006, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Rolandas rašė: Gamintojas daro tai optimaliai. Kaip ir minejai: kam zmogui galinga aparatura jei jis nori klausytis tik radijo, o ne simfoninio orkestro su Dolby ...
Jei vienam ir 1.6 ltr. variklio pakanka, yra zmoniu kuriems ir 6.0 ltr. yra per mazai tai as nekalbu ar gamintojas daro tai optimaliai ar ne. as sakau kad apskritai neverta det tik cipo. |
Autorius: | Paulius coupe [ 05 Geg 2006, 21:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Karalaitis rašė: tai as nekalbu ar gamintojas daro tai optimaliai ar ne. as sakau kad apskritai neverta det tik cipo.
Ir aš manau,kad neverta.Tebūnie atsiras tau papildomai 5ag ir kas iš to, po savaitės važinėjimo jų nebejausi ir reikės dar daugiau,kas tada.Tada iškiši liežuvį skaitai reklamas ir susiperki visus pseudisportinius elementus ,išleidi krūvą lt ir pavažinėjęs sumąsatai parduot.Parduodamas gauni tik tiek kiek verta standartinė mašina ir galutiniame rezultate lieki dideliame -(minuse) klt. |
Autorius: | masta_killa [ 06 Geg 2006, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Kalbejau su zmogumi akis i aki kuris uzsiima automobiliu kompu perrasymu,klaidu istaisymu,beje ir vadinamu cipavimu.Tad visu pirma galetu pradet nuo to,kad susidariusi kvaila nuomone,jog cipas nieko neduoda,man net juokinga,kai zmogus raso, kad isgausi nebent 5Ag.Jau vien tik gerai(tai ir atitveres nuo karsto oro ir padaves salta ora) suinstalines kugini oro filtra gali laimet nuo 2 iki 7 Ag.Taigi cipas benzininiui varikliui gali damest iki 30% galios,dyzeliui iki 70%. O taip yra todel, kad gamykla programuodama ipurskimo kompus pasilieka dideli galios limita,kad variklis butu tausojamas ir anksciau laiko neuzsidrostu. Taciau tai nereiskia,kad cipas patrumpins variklio amziu. Jei ipurskimo kompo programa bombinta proto ribose,tai variklis tarnuos lygiai tiekpat kiek ir turetu. Pats cipas padeda maksimaliai isnaudoti degimo misini,nors norint gauti labai gera rezultata,didinamos ir kuro sanaudos.Pats cipavimo darbas trunka apie 20 min, zinoma jeigu nereikia islituoti sena atminties elementa ir ilituoti nauja.Bmw automobiliams lituoti nieko nereikia,kompas ir taip "pasiduoda". Ta prasme prisijungi savo auto per programatoriu prie kompa ir su kokia nors programa(pvz KWP2000) issitrauki ipurskimo kompo zip'a(programa) ir sustumi bombinta zip'a. Zinoma galima ir paciam bandyti bombinti stockini zip'a, taciau reikia zinoti pagrindinius misiniu parametrus ir gerai ismanyti kokia nors programavimo kalba(gal net uztektu c++).Beje dauguma tikriausiai zino,taciau pasikartosiu: NENUIMINEKIT AKUMULIATORIAUS + LAIDO(paskiau nesistebekit ko auto nevalina).Kiekvienas + laido nuimimas nuresetina auto kompa, kuris susikalibruoja ir susirenka juam reikiama info tik 300km begyje. Beje turiu nebloga pavyzdeli: Bmw 325 m20 chip motoru draguose padare ford probe 2.2 turbo.Apie saules ant eksfalto net nekalbu... Zodziu jei ka busiu ne taip parases,pataisykit |
Autorius: | masta_killa [ 06 Geg 2006, 11:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Paulius coupe rašė: Karalaitis rašė: tai as nekalbu ar gamintojas daro tai optimaliai ar ne. as sakau kad apskritai neverta det tik cipo. Ir aš manau,kad neverta.Tebūnie atsiras tau papildomai 5ag ir kas iš to, po savaitės važinėjimo jų nebejausi ir reikės dar daugiau,kas tada.Tada iškiši liežuvį skaitai reklamas ir susiperki visus pseudisportinius elementus ,išleidi krūvą lt ir pavažinėjęs sumąsatai parduot.Parduodamas gauni tik tiek kiek verta standartinė mašina ir galutiniame rezultate lieki dideliame -(minuse) klt. Vieniems masina reskia kelione is tasko A i taska B,kietiems ji reiskia 100 kart daugiau... |
Autorius: | Paulius coupe [ 06 Geg 2006, 19:31 ] |
Pranešimo tema: | |
masta_killa rašė: Beje turiu nebloga pavyzdeli: Bmw 325 m20 chip motoru draguose padare ford probe 2.2 turbo.Apie saules ant eksfalto net nekalbu...
Zodziu jei ka busiu ne taip parases,pataisykit Kas iš tos Probos ją ir standartinis 325 padarytų.Pas tą Probe 108kw ir įsibėgėjimas 9,5s iki 100km ir maksimalus 220km/h. |
Autorius: | Rytisss [ 06 Geg 2006, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | |
masta_killa rašė: Kalbejau su zmogumi akis i aki kuris uzsiima automobiliu kompu perrasymu,klaidu istaisymu,beje ir vadinamu cipavimu.Tad visu pirma galetu pradet nuo to,kad susidariusi kvaila nuomone,jog cipas nieko neduoda,man net juokinga,kai zmogus raso, kad isgausi nebent 5Ag.Jau vien tik gerai(tai ir atitveres nuo karsto oro ir padaves salta ora) suinstalines kugini oro filtra gali laimet nuo 2 iki 7 Ag.Taigi cipas benzininiui varikliui gali damest iki 30% galios,dyzeliui iki 70%. O taip yra todel, kad gamykla programuodama ipurskimo kompus pasilieka dideli galios limita,kad variklis butu tausojamas ir anksciau laiko neuzsidrostu. Taciau tai nereiskia,kad cipas patrumpins variklio amziu. Jei ipurskimo kompo programa bombinta proto ribose,tai variklis tarnuos lygiai tiekpat kiek ir turetu. Pats cipas padeda maksimaliai isnaudoti degimo misini,nors norint gauti labai gera rezultata,didinamos ir kuro sanaudos.Pats cipavimo darbas trunka apie 20 min, zinoma jeigu nereikia islituoti sena atminties elementa ir ilituoti nauja.Bmw automobiliams lituoti nieko nereikia,kompas ir taip "pasiduoda". Ta prasme prisijungi savo auto per programatoriu prie kompa ir su kokia nors programa(pvz KWP2000) issitrauki ipurskimo kompo zip'a(programa) ir sustumi bombinta zip'a. Zinoma galima ir paciam bandyti bombinti stockini zip'a, taciau reikia zinoti pagrindinius misiniu parametrus ir gerai ismanyti kokia nors programavimo kalba(gal net uztektu c++).Beje dauguma tikriausiai zino,taciau pasikartosiu: NENUIMINEKIT AKUMULIATORIAUS + LAIDO(paskiau nesistebekit ko auto nevalina).Kiekvienas + laido nuimimas nuresetina auto kompa, kuris susikalibruoja ir susirenka juam reikiama info tik 300km begyje. gal tu eik susirask koki fantastu bureli ir rasyk ten tas savo pasakas. Visu pirma visa variklio valdymo programa ir duomenys surasyti EPROM'e, kuri norint perprogramuoti, reikia isimti mikroschema, istrinti ja UV spinduliais ir paskui su programatorium ja uzprogramuoti. Ir nepasakok pasaku, kad ten flashine atmintis, jei netiki, pasiziurek motronico el schemas (aisku jei bent kiek rauki tame reikale). Be to reikia gerai ismanyti mnemo koda, t.y. assembleri, o ne c++, nes pervertus ta programa i c++ paprasciausiai galu neatrinktum, bet siaip dazniausiai "tiuninguotojai" ne patys perdarineja programa, o irasineja i EPROM'us jau perdarytas.
Beje turiu nebloga pavyzdeli: Bmw 325 m20 chip motoru draguose padare ford probe 2.2 turbo.Apie saules ant eksfalto net nekalbu... Zodziu jei ka busiu ne taip parases,pataisykit Be to butu labai idomu suzinoti kokius ten duomenis turi susirinkti kompas per tuos 300 km. Kiek zinau tai visuose manualuose rekomenduoja nuskaityti kompo klaidas pries atjungiant akuma, nes atjungus jos paprasciausiai issitrina. |
Autorius: | Sauberis [ 06 Geg 2006, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Rytisss rašė: gal tu eik susirask koki fantastu bureli ir rasyk ten tas savo pasakas. Visu pirma visa variklio valdymo programa ir duomenys surasyti EPROM'e, kuri norint perprogramuoti, reikia isimti mikroschema, istrinti ja UV spinduliais ir paskui su programatorium ja uzprogramuoti. Ir nepasakok pasaku, kad ten flashine atmintis, jei netiki, pasiziurek motronico el schemas (aisku jei bent kiek rauki tame reikale). Be to reikia gerai ismanyti mnemo koda, t.y. assembleri, o ne c++, nes pervertus ta programa i c++ paprasciausiai galu neatrinktum, bet siaip dazniausiai "tiuninguotojai" ne patys perdarineja programa, o irasineja i EPROM'us jau perdarytas.
Be to butu labai idomu suzinoti kokius ten duomenis turi susirinkti kompas per tuos 300 km. Kiek zinau tai visuose manualuose rekomenduoja nuskaityti kompo klaidas pries atjungiant akuma, nes atjungus jos paprasciausiai issitrina. Bjaurus tas assembleris - neisivaizduoju kiek darbo ideti reikia, kad igyvendinti kazkoki tai sudetingesni algoritma. Esu bandes paprasciausius veiksmus daryti tai prasikeikiau su juo O variklio valdymo programoje krapstytis - ne juokai manau Man patiko Karalaicio parasyti zodziai - pirma padarykime BMW varikli tokiu, kokiu jis TURETU buti. Nes daug kas su lauzais vazineja ir dar apie cipus svajoja. Juokinga truputi.. |
Autorius: | PrakalejaS [ 06 Geg 2006, 22:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Skaitau ir zvengiu - chipas dadeda 30% benzui ir 70% dyzeliui... nusiperki 2ltr dyzeli, pachipini ir gauni ta pati ka 3.5 dyzelis, neprarandant ilgaamziskumo kas liecia visu tu perrasymu, tai isvis myzau i kelnes - visos flash, hdd ir pan atmintys yra sunkiau projektuojamos, t.y. ideti fixuota chip'a, kad ir kaip rytisss minejo yra tiek paprasciau tiek pigiau. Jei taip butu galima perrasyti kompa ant smugio su ZIP'o uploadu, tai nemanai, kad toks dalykas jau plaukiotu po visus bmw puslapius? ir uztektu kabeliuko, zip'o, programeles ir visi turetu smagius n% galios prieaugius... Zodziu is fantastikos ribu cia priburta, kitaip nepavadinsi... bet visgi smagu, kad yra optimistu esme lietuvoj pavaryti statistinius duomeis (nesvarbu is kur paimtus) ir teigti, kad taip yra, zmones naivus, patiki ir moka nesamoningus pinigus. Dar graudziau, kai zmones turi problemu su standartiniu paketu, dedasi dujas (pvz jei oro sklende neveikia, LZ ir pan...), t.y. kazkoki variklio trukuma nebando sutvarkyti iki pradines busenos, o kisa kazka papildomai... ziauru |
Puslapis 1 iš 4 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |