Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 10:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 22:03 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis:1,8is
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas:Sveiki,netraukia 1,8is,zvakes pakeistos,kuro filtras pakeistas,oro filtras pakeistas,oro pro niekur nesiurbia.Beje kaip turejau m50b20,tai nebuvo net ka lygint,pradejus su siuo vazinet,trauka ryskiai skirias i blogaja puse.Beto kaip uzsikuri apsukos pasokineja,kartais stipriau,kartais silpniau.Galvoju varyt diagnostika,bet nezinai ar gali jie patikrint kuro slegi,gal but kuro siurblys nesiukelia reikiamo slegio.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.22
Amžius:
34
Pranešimai:
57
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/2 318is 93' - EX
E38 730d 99'
E36/2 M50B25TU 94' - project
Skype:
arvydas_ruonis
Nikas:
RuonYs
Na va kaip gerai kad kazkas paklause nereiks kurti temos.Pas mane panasi problema irgi 1.8is ir taip pat netraukia,ant laisvu apsukos neplaukioja,variklis keistai suvibruoja kas 4-5s nesmarkiai,bet jauciama.Gal zvakes?Del traukos , kazkur nuo 4000 aps/min sektiek jauciamas pagreitejimas o toliau vel kaip kokia duobe.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 22:15 
  
 
 
Zvakes pas mane naujos,o kalbant apie vibracija,tai sitam vibracija ant laisvu apsuku labai jauciasi,nors ir su pagalvem viskas tvarkoj,kaip anam m50b20 vibracijos nesijuto


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nenorekit su 4cilindrais jaustis kaip su 6 o Ypac del vibracijos :lol: o siaip diagnostika turetu pagelbet del tos traukos,jei ten yra ka begelbet aisku.....


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Kregzdzius rašė:
nenorekit su 4cilindrais jaustis kaip su 6 o Ypac del vibracijos :lol: o siaip diagnostika turetu pagelbet del tos traukos,jei ten yra ka begelbet aisku.....



jau kas kas bet cilindru skaicius tai tikrai itakos vibracijai neturi, isskyrus tada kai isvis neveikia cilindras.
uzsikurus yra normalu kad truputi susvyruoja apsukos, kelis kart susvyruoja ir turi sustot.
galu gale 1.8is ir 2.0i trauka beveik niekuom nesiskiria, todel orientuokis i tai kad turi eit kaip ir senasis tavo E36

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.22
Amžius:
34
Pranešimai:
57
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/2 318is 93' - EX
E38 730d 99'
E36/2 M50B25TU 94' - project
Skype:
arvydas_ruonis
Nikas:
RuonYs
Kregzdzius rašė:
nenorekit su 4cilindrais jaustis kaip su 6 o Ypac del vibracijos :lol: o siaip diagnostika turetu pagelbet del tos traukos,jei ten yra ka begelbet aisku.....


Tai niekas ir nesako kad nori jog butu geriau nei 6 cilindrai.aplamai kai pirmas toks variklis yra truputi neaiskumu,gal tas IS'as taip ir turi vaziuoti,butu ydomu susizinot kaip pas kitus mazdaug vaziuoja,gal tas variklis geriau ir negali vaziuoti.O itarimas kyla del netraukimo todel jog ,net logiskai pamascius ir paziurejus galios ir svorio santyki , truputi vangokai vaziuoja.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.22
Amžius:
34
Pranešimai:
57
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/2 318is 93' - EX
E38 730d 99'
E36/2 M50B25TU 94' - project
Skype:
arvydas_ruonis
Nikas:
RuonYs
del apsuku tai pas mane uzvedus pasvyruoja 1 karta trumpai ir iskarto nusistovi,variklis dirba apart to drebejimo kaip ir gerai,tepalu nezmoniskai nevalgo,sanaudos irgi atitinka normas.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
lowrider rašė:


jau kas kas bet cilindru skaicius tai tikrai itakos vibracijai neturi, isskyrus tada kai isvis neveikia cilindras.
uzsikurus yra normalu kad truputi susvyruoja apsukos, kelis kart susvyruoja ir turi sustot.
galu gale 1.8is ir 2.0i trauka beveik niekuom nesiskiria, todel orientuokis i tai kad turi eit kaip ir senasis tavo E36

Tik nepradek nusisneketi. :D seip 6cil svelniau dirba nei 4. Del traukos, tai buvo daug kalbeta vieni sako vaziuoja vienodai, kiti sako, kad nea. Tad tokius pasisakymus pasilaikyk sau...


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 03:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
pats dabar pradei diskutuot kas geriau traukia o ne as, as nesakiau kad kazkuris geriau ar blogiau traukia, tema ne apie tai!

tai kas kad svelniau dirba? mes apie vibracija snekam o ne apie tai kuris svelniau dirba.

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
38
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
temos autoriui siulyciau kompresija pasimatuot... o apie vibracija tai kiek zinau L6 dirbdamas maziau vibruoja nei v6 ar juo labiau L4...


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 13:41 
  
 
 
Pas mane kompresija ant silto variklio 13,12,13,13


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Tomas0077 rašė:
Pas mane kompresija ant silto variklio 13,12,13,13

na šeip gali skirtis iki 0,5 atmosferos.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Tomas0077 rašė:
Pas mane kompresija ant silto variklio 13,12,13,13

gera labai ta kompresija. Vaziuok ir galvos net nesuk =D>


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Amžius:
42
Pranešimai:
157
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 318is 93'
RuonYs rašė:
Na va kaip gerai kad kazkas paklause nereiks kurti temos.Pas mane panasi problema irgi 1.8is ir taip pat netraukia,ant laisvu apsukos neplaukioja,variklis keistai suvibruoja kas 4-5s nesmarkiai,bet jauciama.Gal zvakes?Del traukos , kazkur nuo 4000 aps/min sektiek jauciamas pagreitejimas o toliau vel kaip kokia duobe.


Pažįstama situacija. Mano atveju buvo, kad patikrinau žvakes ir buvo tepaluotos, tai teko keisti vožtuvų dangtelių tarpines, na tuo pačiu ir žvakes, baigesi ir traukos problema ir purtimasis ant laisvu apsuku.

_________________
BMW - probably the best car in the world!!!


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 17:41 
  
 
 
gali but manau,kad jau i pabaiga yra kuro siurblys,nesukelia reikiamo slegio ir tiek


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery