Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] idomus variklio darbas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=88202 |
Puslapis 1 iš 5 |
Autorius: | Jerry [ 30 Lie 2010, 13:11 ] |
Pranešimo tema: | [E36] idomus variklio darbas |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1992 Variklis: 2.0 (be vanuso) Degalai: benzinas/dujos Problema/klausimas: Susiduriau su tokia problema, automobilis vaziavo gerai viskas buvo gerai, trauka gera, apsukos normalios ir t.t. bet viena diena pradejo plaukioti apsukos ant laisvu, nuvaziavau pasidariau diagnostika rado kad OSM, pasikeiciau matuokle tas pats, po to pradejom itarineti variklio kompa, pakeiciau kompa, lygtais normaliai, bet vel pradejo plaukioti apsukos (550-800 rpm). Orosrauto matokle patikrinta gera, LZ keistas, kuro filtrai, zvakes, tepalai, kuro siurblis geras ir t.t. pakeista. Bet pastebejau toki dalyka, pas mane automobili pire kairio amaortiko (padarytas toks laikyklis) atvesta slangute, kiek domejausi tai yra kuro alsoklis ar kazkas panasaus, jei tas voztuvas uzdarytas apsukos plaukioje, o kai as ta voztuviuka (tan toks plastmasinis, jei susidaros slegis jis pats atsidaro) atidarau lygtai apsukos pagereje, bet variklio trauka kazkokia netokia. Tas pats darosi ir ant duju ir ant benzo. Bet jei laikau nuspaudes gazo pedala arba atsuku droseliuka, t.y. sukeliu apsukas viskas tvarkoj apsukos nepulsoja ir viskas gerai buna ties 800-900 rpm. Gal kas buvo susidures su tokia problema? Nes kiek forume ieskojau nieko neradau, gazo paspaudimo davikli tikrinau geras. Itarineju gal temperaturos daviklis nes jis siucia signala i kompa bet tikrinau jo varza, tai atitinka aprasymui, dar itarineju LEV, taciau manau jis ne prie ko, jei LEV butu blogas, manau ir sukelus apsukas variklis pulsuotu. Gal kam kils minciu kas galetu buti? Is anksto dekingas uz pagalba. |
Autorius: | all in music [ 30 Lie 2010, 14:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
prasiplauk LEV ir patikrink slangas visas. beardant kad prieit prie lev, pasitikrinsi ir oro slangas. bus slangos kiauros, arba nusimovusios. |
Autorius: | refas [ 30 Lie 2010, 15:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Man lygiai tas pats buvo ziema,bet is oro susitvarke orams atsilus,nors ziema ir ir lev praploviau,bet nepadejo o po to kazkaip savaime;) |
Autorius: | Jerry [ 30 Lie 2010, 23:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
aisku, reikes pabandyti, dar toks klausimas kaip daeiti iki LEV? ar pakanka nuimti filtro deze, OSM, ir slanga i isiurbimo kolektoriu? |
Autorius: | Arunas B [ 31 Lie 2010, 00:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Jerry rašė: Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1992 Variklis: 2.0 (be vanuso) Degalai: benzinas/dujos Problema/klausimas: jei LEV butu blogas, manau ir sukelus apsukas variklis pulsuotu. Gal kam kils minciu kas galetu buti? Is anksto dekingas uz pagalba. Labai klysti. LEV reguliuoja tik tuscia eiga nuspaudus gazo pedala arba atidarius droselio sklende LEV apsukom neturi jokios itakos. O del to bako alsoklio oztuvo tai pasitikrink sandaruma tu jo slangeliu. |
Autorius: | Jerry [ 31 Lie 2010, 13:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Arunas B rašė: Labai klysti. LEV reguliuoja tik tuscia eiga nuspaudus gazo pedala arba atidarius droselio sklende LEV apsukom neturi jokios itakos. O del to bako alsoklio oztuvo tai pasitikrink sandaruma tu jo slangeliu. del to voztuviuko as manau viskas gerai, nes jei as ji rankiniu budu atidarau pradeta eiti oras ir variklio darbas keiciasi. Ir dar klausimas ar imanoma patikrinti LEV, pvz varza ant kontaktu galu ar kazka panasaus? Ir kad prie jo (LEV) prieiti tikiosi nereikia nuimineti ipurskimo kolektoriaus, nes knygoj Bentley's manual raso kad prie jo prieiti reikia nuimti isiurbimo kolektoriu, o to darytis nelabai norisi. Tikiosi apardzius sone slangas gal prieiciau prie to LEV? |
Autorius: | Gereby [ 01 Rgp 2010, 13:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1993 Variklis: 2.0 (VANOS) Degalai: benzinas Vakar apardėme variklį ir praplovėmė LEV (2x5min su skiedikliu 646 ir 1x10min su benzinu, po to leidome gerai išdžiūti), nes ant laisvų gesdavo automobilis, bet po plovimo variklis pradėjo keistai dirbti. Kol šaltas, tol viskas gerai, bet šiltas variklis pradeda banguoti, pašyla daugiau normos (apie 3-4mm pagal rodiklį), sukiojant vairą girdisi vairo stiprintuvo dirželio darbas (važiuojant taip pat). Norint sukelti apsukas (sukiojant tą reguliatorių, esantį variklio skyriuje) kartais apsukos labai pašoka, po to vėl variklis banguoja. Kas galėtų visa tai įtakoti? Pradžiai nuorinsime variklį pasikėlę automobilio priekį. |
Autorius: | Jerry [ 02 Rgp 2010, 15:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Isimti LEV nepavyko labai sunkus priejimas, taciau su testeriuku pamatavau varzas, arp kontaktu, kaip ir parasyta Bentley's manuale, viskas atitiko i tas ribas telpu, slangas patikrinau jokiu nesandarumu nera, o kur buvo itarimo apsukau izoliacija laikinai. Taciau uzvedus variklis uzgesta medirba ant laisvu, nebent nuspaudi gazo pedala siek tiek tada veikia. Taciau paemiau idejau sena savo variklio kompa ir problema dingo vel normalios apsukos ir t.t. taciau neaisku kiek ilgai tai dirbs? Nes man susidaro toks ispudis kad kazkoks daviklis nusodina variklio kompa. Ir dar toks klausimas ar automobilio variklio valdymo kompas labai ikaista? Gal dar pas ka bus kokiu minciu? Nes del LEV as kaip galvoju, jei jis butu blogas jis nedirbtu nei prie vieno nei prie kito variklio kompu. |
Autorius: | Jerry [ 02 Rgp 2010, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
G Platz rašė: Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1993 Variklis: 2.0 (VANOS) Degalai: benzinas Vakar apardėme variklį ir praplovėmė LEV (2x5min su skiedikliu 646 ir 1x10min su benzinu, po to leidome gerai išdžiūti), nes ant laisvų gesdavo automobilis, bet po plovimo variklis pradėjo keistai dirbti. Kol šaltas, tol viskas gerai, bet šiltas variklis pradeda banguoti, pašyla daugiau normos (apie 3-4mm pagal rodiklį), sukiojant vairą girdisi vairo stiprintuvo dirželio darbas (važiuojant taip pat). Norint sukelti apsukas (sukiojant tą reguliatorių, esantį variklio skyriuje) kartais apsukos labai pašoka, po to vėl variklis banguoja. Kas galėtų visa tai įtakoti? Pradžiai nuorinsime variklį pasikėlę automobilio priekį. Man regis gali buti prie pabaigos LEV. Nes pas pazystama tas pats darosi, kai sukeli apsukas, ar su vaztu ar su trosu (nesvarbu) pradeda vistiek apsukos sokineti. Siulyciau dar pasidaryti diagnostika, gal ji netycia ka parodys. |
Autorius: | Gereby [ 02 Rgp 2010, 17:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Jerry rašė: Man regis gali buti prie pabaigos LEV. Nes pas pazystama tas pats darosi, kai sukeli apsukas, ar su vaztu ar su trosu (nesvarbu) pradeda vistiek apsukos sokineti. Siulyciau dar pasidaryti diagnostika, gal ji netycia ka parodys. Bet iki praplovimo nieko panašaus nėra buvę, tik kartais užgesdavo ant laisvos eigos. Apsukos nešokinėja, nebent milimetrą kokį pagal rodiklį. Variklio darbas tik banguoja ant laisvo. |
Autorius: | Jerry [ 02 Rgp 2010, 20:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
G Platz rašė: Bet iki praplovimo nieko panašaus nėra buvę, tik kartais užgesdavo ant laisvos eigos. Apsukos nešokinėja, nebent milimetrą kokį pagal rodiklį. Variklio darbas tik banguoja ant laisvo. Tai gal kada atjunginejot LEV, netycia kokia slanga nusimove arba itruko ir kazkur ora gaudo? Arba kitas varinatas gal skiedejas pakenke paciam LEV? |
Autorius: | Artūras V. [ 02 Rgp 2010, 20:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Jerry rašė: Arba kitas varinatas gal skiedejas pakenke paciam LEV? nelabai įsivaizduoju, kaip jis galėtų pakenkti... ![]() |
Autorius: | Gereby [ 03 Rgp 2010, 00:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
Na, lyg tikrai viską gerai sujungėme, bet reiks kurią dieną peržvelgt... Dar gali būti, kad nesudegina viso benzino, nes kvapas jaučiasi. Įdedu variklio garsą. Gal aiškiau bus... ![]() Filmavau neseniai, tamsoje, bet, manau, daug įtakos esmei tai neturės. Dar girdisi kažkoks plastmasinis garsas (turėtų girdėtis, kai filmuojama stovint prie durelių ar po automobiliu). http://www.youtube.com/watch?v=Ra-9q6_y-NE |
Autorius: | all in music [ 03 Rgp 2010, 09:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
nera lengva isimt, bet imanoma. reik filtradeze nusiimti, gofra, matuokle, paleisti sklende nuo koliko ir uzsiknisti truputi ![]() ![]() atjungus kompa adaptacija issitrina, tai diena, ar pora gali ir normaliai vaziuoti. tuo labiau, kad riebesni misini duoda... |
Autorius: | Gereby [ 03 Rgp 2010, 16:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] idomus variklio darbas |
G Platz rašė: Na, lyg tikrai viską gerai sujungėme, bet reiks kurią dieną peržvelgt... Dar gali būti, kad nesudegina viso benzino, nes kvapas jaučiasi. Įdedu variklio garsą. Gal aiškiau bus... ![]() Filmavau neseniai, tamsoje, bet, manau, daug įtakos esmei tai neturės. Dar girdisi kažkoks plastmasinis garsas (turėtų girdėtis, kai filmuojama stovint prie durelių ar po automobiliu). http://www.youtube.com/watch?v=Ra-9q6_y-NE Pravalytos žvakės. Darbas ne ką tepasikeitė nors 3 iš 6 buvo tepaluotos. Nesuprantu, kaip prieš LEV praplovimą dar gerai dirbo variklis. Kas dar galėtų būti? |
Puslapis 1 iš 5 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |