Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] 325i paskirstymo veleneliai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=857 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | narusa [ 13 Gru 2004, 20:55 ] |
Pranešimo tema: | [E36] 325i paskirstymo veleneliai |
E36 325 vanos Noriu pakeisti paskirstymo standartinius velenelius i geresnius,knieti daugiau arkliu isgaut is turimo varikliuko.Siaip informacijos radau narsydamas nete tai susidaro ispudis kad SCHRIC yra labai geri.gal kas nors yra susidures su sios firmos veleneleis. |
Autorius: | Audrius [ 13 Gru 2004, 21:52 ] |
Pranešimo tema: | |
o is kiur tu juos paimsi? |
Autorius: | narusa [ 13 Gru 2004, 23:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Paimt ne problema tik reike zinot ka imt!!!!! |
Autorius: | artemas [ 14 Gru 2004, 19:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Na ir kiek gi arkliu dasides pakeitus velenelius? |
Autorius: | narusa [ 14 Gru 2004, 21:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Na is tiesu arkliai priklauso nuo veleneliu bet kiek zinau prasideda nou 10ir i virsu.Bet pakeitus velenelius variklis pasidaro gyvesnis,gereu renka apsukas.taip kad arkliai ne svarbiause,man aktualu sukimo momentas. |
Autorius: | artemas [ 15 Gru 2004, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai nori darge dalyvauti? Jei taip, tai tik veleneliu pakeitimas nieko gero neprides. Nu aplenksi kokia Ascona greiciau Jei siaip nuo sankrizu nori lekti pirmas gal ir taip tada. Bet atsimink toki dalyka, kad variklio (speju kad jis jau kokiu 10 metu senumo) eksplotacijos laikas sutrumpes gerokai jei darai tokius konstrukcinius variklio pakeitimus. Islis svaistiklis per bloka tada bus tau velenelius keitelioti |
Autorius: | Antanas L. [ 16 Gru 2004, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Na svaistiklis tikrai nuo velenelio (tik) pakeitimo neislys. Ir tikrai galima gauti sioki toki teigiama rezultata is jo pakeitimo. Taciau yra zodelis taciau. Vadinami "sportiniai" veleneliai dazniausiai turi kiek kitokias "fazes" - kiek kitu momentu voztuvas atsidaro ir kiek ilgiau palaiko atidaryta voztuva. Sitoje vietoje mes gauname 2 salygas kuriu reikia nepamirst: 1. Tas voztuvu atsidarymo optimumas juose yra skaiciuotas maksimaliem sukiam, ko pasekoje variklis prasciau veikia zemu sukiu diapazone. Buna atveju, kad variklis is viso nebenori dirbti laisvu sukiu diapazone, tenka stumtelti zemus sukius vietoj ~750 aps/min iki ~1100 aps/min. 2. Ilgesnis voztuvo atsidarymo laikas aukstuose sukiuose gali (nebutinai turi) pasiekti kritine riba kai stumoklis pasivys voztuva. Pasekmes to labai nemalonios (iki variklio keitimo). Voztuvo grizimo i uzdaryta padeti laikas apsprenziamas 2 sudedamuju: Kada velenelis paleidzia voztuva uzsidarymui ir kokio standumo spyruokle. Taigi, jei tradiciniam variklyje nepataikius velenelio padeties per (nuo 1 iki 3, priklausomai nuo variklio) danti dazniausiai nieko fiziskai blogo neatsitinka (na blogai traukia, bet niekas neluzta), tai su "sportiniu" (o "shrick" yra butent tokie) sitos tolerancijos nebelieka. Ir spyruokles gali tekti pasikeist i standesnes. Todel siulyciau dedant toki veleneli pasitarti su zmogum, kuris turi patirties ruosiant variklius sportui. Tai va... papasakojau neigiama dali, jei dar neisgasdinau pereisim prie teigiamos. Teigiama pasekme - kadangi ilgesnes fazes - aukstuose sukiuose variklis geriau uzsipildo misiniu, ir aukstu sukiu diapazone variklis greiciau renka apsukas, isvysto didesni maksimalu galinguma, turi geresne sukimo momento kreive aukstu sukiu diapazone (kaip minejau - zemu sukiu diapazone sukimo momentas krenta). Isvados: kasdieniniam vazinejimui... as nematau tikslo, man svarbiau kad variklis butu elastingas visuose diapazonuose, nes reikia ir nuo sankryzos startuot, ir kieme apsisukt, ir nakti kaimynu kaukianciu varikliu negasdint, ir t.t. Autosporto varzybose nauda didele, ten varikliai didziaja laiko dali sukasi aukstu sukiu diapazone, tai ir nauda zinoma yra. O vat ko reikia tam kuris klausia - as nezinau |
Autorius: | didzhej [ 16 Gru 2004, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Yra dar tokie veleneliai Catcams. Puslapis ju oficialus yra, ismatavimai ir t.t. Bet reikai nepamirsti, kad velenelis vienas is saves arkliu neduos. Dar reikes spyruokles keisti, reikes hidrokompens. perdarineti, dar reikes eile darbu padaryti su elektronika ir t.t. Tada pamatysi, kad masina nevisai tinkama naudoti gatveje.. o po 20.000 km suprasi, kad ji dar ir "short-life" pasidare. |
Autorius: | narusa [ 16 Gru 2004, 19:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Dekui uz info.tie veleneliai kuriuos as bandysiu isideti tikrai neskirti lenktynem man ekstremumu nereike.Fazes nuo stokiniu skirsis tik 4 laipsniais ir voztuvo pakelimas truputi.Tiesa dabar mano ECU cipas yra pakeistas ir tiem naujiem voztuvam turi uztekt.O kad isgydyt sukimo mom praradima zemuose sukiuose po veleneliu pakeitimo desiu tiesiu vamzdziu kolektoriu ir vidurine ismetimo dali be katalizatoriu. Kaip tik vakar suradau anglijos bmw forume zmogeli kuris pasikeites velenelius.Tiesa jo variklis ne 2,5 bet 2.8 -is jo pasakojimu galima suprast kad auto pasikeite i gera puse.Taip zemuose sukiuose truputi truksta suk. mom. bet prie vidutiniu ir ypac nuo5000 iki pat virsaus variklis pasikeite nerealei. |
Autorius: | narusa [ 16 Gru 2004, 19:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Tiesa pamirsau.Spyruokles tai tikrai keisiu desiu standesnes. |
Autorius: | Antanas L. [ 17 Gru 2004, 14:59 ] |
Pranešimo tema: | |
narusa rašė: Fazes nuo stokiniu skirsis tik 4 laipsniais ir voztuvo pakelimas truputi.
Noreciau pastebeti, kad 4 laipsnius reikia vertint ne kaip 4 is 360, o kaip 4 prie 6000 - 7000 aps/min, kas nera vienas ir tas pats. Sioje vietoje daugiau groja laikas nei laipsniu kiekis (neturiu po ranka gatavos formules, o pats galvoti tingiu, bet turetu buti imanoma nesudetingai suskaiciuoti kiek 1 laipsnio pasukimas pastumia voztuvo uzsidarimo laika ). Va dar truputi paskaiciavau... 4 laipsniai tai mazdaug 0.0001 s. Bet uz tiesa to geriau neimti, nes as bijau ar nebusiu padares klaidos (alkuninio greitis = 2x velenelio greitis cia neiskaiciuota, kas irgi gali but net labai svarbu) Tai tiek ir pastebejimu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |