Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 09:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.23
Pranešimai:
18
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW 316
Pagaminimo metai: 1992.07
Variklis: M40
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
Atvėsus orams, aušinimo sistemoje užšalė skystis. Važiuojant iš po kapoto pradėjus veržtis garų kamuoliai. Nuėmus radiatorių ir atitirpinus ledą, variklis visvien labai greitai įkaista, dega raudona daviklio lemputė. Pilnant atifrizą - jis laša iš variklio ant žemės. Kokia gali būti bėda? Pramušta tarpinė? Gal kas turite aušinimo sistemos schemą? Ačiū!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... se/engine/

Cia viska rasi.

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.23
Pranešimai:
18
arvycka rašė:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/316i-M40/LHD/M/1992/july/browse/engine/

Cia viska rasi.

Didelis dėkui !!!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
Turiu irgi panašią problemą. Naudojausi paieška, bet būtent tokių "simptomų" neradau.
Pirmą kart rimčiau pašalus važiavau ir pamačiau, kad pakilo temperatūra (gerokai virš normos). Pečiukas nepūtė šilto oro. Sustojau, pamaigiau žarnas (abi šaltokos buvo), užgesinau, parūkiau ir vėl užkūriau. Viskas buvo ok. Kitą dieną pasitikrinau skysčius, įpyliau šiek tiek antifryzo, bet buvo daugmaž pakankamai. Už poros dienų vėl ta pati problema, tik važiuojant - iš pradžių viskas ok, temp. normali, pečiukas normaliai pučia ir pyst pradėjo kaist ir šaltą orą pūst, išpūtė žarnas... Atvėsinau, pamynkiau žarnas, supyliau kokius 3 litrus antifryzo, užkūrus kelis kart gerai pagazavau, temperatūra iskart nukrito ir pradėjo pūst šiltą orą. Paskui pusdienį jokių problemų. Šiandien vėl užkaito. Pamačiau, kad nulūžo termo mova - pasikeičiau. Nuėmiau žarną, norėjau patikrint termostatą, bet jo ten nebuvo (mašiną pirkau prieš 2 mėnesius). Dabar abi žarnos kaista, bet radiatorius šaltas. Niekaip nerandu galų. Gal kas minčių turit?
Bmw 316 compact 95 metų.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne vanduo sistemoj? :)
turbut nera cirkuliacijos (pompa, uzsikises radiatorius, termostatas). jie galva butu, arba tarpine, tada nebutu kad kaip kada normaliai :)
pergazavus silo oro pust nepradeda?
nepust gali del to kad sustojo pompa, arba del uzvirimo oro kamstis susidaro.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
nebuvo kaip patikrint ar vanduo :) apie šitą pirma pagalvojau, bet iki šiandien jau 5 litrus antifryzo supyliau, nebelabai ir liktų vandens jei jo būtų.
Gerai nors tiek, kad sakai ne galva ir ne tarpinė :) Prieš porą dienų užkaisdavo, atvėsdavo, o paskui vėl viskas gerai, bet nuo šiandien ryto niekas nesikeičia - kaista ir nešildo.
Tai va, vieną kartą pergazavus pradėjo pūst šiltą, bet antrąkart šitas "fintas" nebeišėjo :) Kaip patikrint pompą?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
Nors pagalvojau, kad greičiausiai oro kamštis kaltas ir reik iš naujo viską gerai nuorinti... Kai atvėso, paburbuliavo ji ten kažkur prie radiatoriaus ir paskui buvo normaliai. Iki kol vėl oras prieš radiatorių susidarė.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kai uzverda burbulai vietoj susidaro, kur ir kaitimas, todel ir isvaro skystis. cia pas tave ir bus pompa matomai. jei burbulas butu, tai kaistu ir silto nepustu, bet tai ir testusi, kol nenuorintum. o jei jau pradejo karsta pusti, tai jei ausinimo skyscio trukumo didelio nera, nesusidarys burbulas is naujo taip ne i tema... jei sakai slangos pradeda kaist, bet radiatorius ne, tada nera cirkuliacijos (bet termostatas turetu veikti), tai radiatorius uzsikises, arba pompa.
na atsukus korke radiatoriaus, pamaigius slangas ivairias, jei vandens lygis kyla, tai radiatorius GAL ir geras. cia nera tirkinimo budas, bet parodytu, kad skysti praleidzia.
jei pompa bloga, tada nuemus dirza ir paklibinus ta skyva, jis gali klibeti, arba pro sujungima leist ausinimo skysti. cia blogos pompos pozymiai. pergazavus jei pradeda karsta pust, o ant laisvu vel salta - cia taip pat pozymis. bet tikras nebusi. imi lauk ir ziuri :)
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... r-pump.htm

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
Šiandien išrinkau, pompa gera - neprasisuka, "dantukai" nenudilę. Tarp tepalo antifryzo nebuvo, vadinasi tarpinė irgi gera. Bandžiau nuorint, tai atsukau tą varžtą radiatoriuje ir laikiau su visais pečiukais užkurta (įkalnėje) kokį gerų 15 minučių - nepadėjo. Garai eina, pagazavus ir keli antifryzo lašai iššoko, bet normaliai nepradėjo bėgt. Temperatūra taip pat kaista, o šilumos pečiukas neduoda. Turbūt gažkur orą "gaudo"? Bet tūrėtų greit dingt antifryzas, o aš didelio trūkumo nepastebiu. Net neįsivaizduoju ką toliau žiūrėt.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
43
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
Vilka13 rašė:
bet iki šiandien jau 5 litrus antifryzo supyliau,
aš didelio trūkumo nepastebiu
nieko sau nedideli trukumai :D iskaitant ta kad pas jumis sistemoj 8 arba 10litru skyscio

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.29
Pranešimai:
21
Automobiliai:
BMW 316 Compact
NJUKO rašė:
nieko sau nedideli trukumai :D iskaitant ta kad pas jumis sistemoj 8 arba 10litru skyscio


Buvau nuėmęs termostatą, iš žarnos kiek išbėgo, bandžiau nuorint - dar kažkiek išbėgo. + kai taip kaista kiek dar išgaruoja :)


StandartinėParašytas: 25 Gru 2009, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.16
Amžius:
43
Pranešimai:
222
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
..................
ex E30.36.34
pabandyk normaliai nuorint visa sistema, seip daug temu yra kaip ta visa dalyka daryt, as dariau taip jokiu kalnu jokiu masinos pakelymu, atsukau kamsti ipyliau iki virsaus antifrizo ir po truputi atsuku varzteli salia kamsio jei oras yra tai skystis pradeda leistis o oras pro varzteli isejna, vienu zodziu pili iki to momento pakol is varztelo nepasirodis skystis, kada viskas tvarkoi uzverzi varzteli ta uzvedi masina ijungi peciu i karsta ijungi ventiliatoriu ir duodi masinai dirbt ant laisvu pats ziuri zarnas kaip kaista juos, virsutinis ir tie kurie ejna i peciu ar jie kaista ar ne, kamsti tuo tarpu neuzsuki ziuri i tokia maza skylute is sono is juos turi po truputi lietis skystis i ispletimo bakeli kada masina susila visiskai iki darbines temperaturos ziuri apatine zarna ar ji sila ar ne, jej cirkuliacija gera tai viskas veiks, jej ne tai kaskur tai uzsikimses radiatorius pagrindinis arba pecio, ( jei tu isitikines kad pompa ir termostatas normaliai veikia ir jokiu antifrizo pratekejimo nera )

_________________
niekas taip nesuartina žmoniu... kaip bendras užsiimimas idiotizmu


StandartinėParašytas: 25 Gru 2009, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
as per mazai nuorinimo kamsti buvau atsukes, tai neisejo oras ir kaist pradejo. reik ji normaliai atsukti. jokiu kalnu nereikia. ir kazkaip jis po truputi nedingdavo man. pripili +- pilna radiatoriu, uzvedi, uzkaista, o kai oras iseina termostatui atsidarius, ten su burbulais per pora sek kak min puse radiatoriaus dingsta :) na pas 6cil 11ltr sistema, puse bloke.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery