Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Geg 2025, 02:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:91
Variklis:m40b18
Degalai:b/d

Problema/klausimas: Sveiki. Staiga bevaziuojant tapo sunkoka sukineti vaira. Nors jokio girgzdejimo vairo mechanizmuose ar sukimo palengvejimo prie aukstu apsuku nepastebejau. Kadangi iki siol buvo pilamas universalus vairo stiprintuvo skystis, tad nusprendziau pasikeisti i rekomenduojama. O rekomenduojama pilti ATF Dexron2 tepala. Idomu, o ar galima i sia sistema supilt Dexron3 tepala? Ir kaip visa tepalo keitimo procedura teisingai atlikti? Per paieska kazka panasaus radau, bet kadangi nebuvo proceso nuotrauku, tai ne itin supratau, kurias ten zarnas numaudinet, kad senaji tepala isleist... Ir dar radau, jog cia gali buti ir vairo koloneles kryzmes problemos- tipo pakanka ja nupurksti kokiu tai tepalu. O kame esti ta vairo kryzme? Gal kas nepatingetu kokia jos nuotraukas imest? Is anksto dekoju uz informacija...


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.30
Amžius:
43
Pranešimai:
138
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 530d
ex E36 320
Na temų apie vairo stiprintuvo skysčio keitimą tikrai nemažai yra. Aš bent jau kaip darau, tai atjungiu šlanga nuo skysčio aušintuvo (po vairo kolonėle yra toks suraitytas vamzdelis), kai baigia bėgti dar pasukinėji vaira į viena ir į kita pusę . ( na kiek pastebėjau, šiek tiek vistiek lieka bakelyje). Tada pripili atf 2 ( rašo kad galima maišyti, bet bent jau man su atf 3 siurblys urzgė). Pasukinėji kelis ratus iš vienos pusės į kitą. tada užkuri ir pasukinėji. Kiti daro tokiu būdų praplovima, vėl išleidi skysti ir vėl ta pati per nauja padarai.

Gal yra žinančių kaip tą vairo kolonėlės salnyka, esanti vidurį kolonėlės pakeisti? kaip suprantu ten su įvore išsikala lauk?

_________________
Rolandas ;)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Dekui uz informacija. Pasikeiciau siandien tepala- pradingo sunkumas vaire, sukinejasi zymiai lengviau!


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 03:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Pasirodo paskubejau dziaugtis- kita diena ir vel vairas apsunko. Matyt problema ne vairo stiprintuvo tepale buvo. Daba itarineju, jog siurblys prastai tepala varineja. Gal kas patartu, kaip butu galima patikrint ar tikrai jame esti problema? Dirzeli tikrinau- su juo viskas gerai. Jokiu pasaliniu garsu neatsirado. Tad matyt belieka tik siurblys?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
39
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Rramas rašė:
Pasirodo paskubejau dziaugtis- kita diena ir vel vairas apsunko. Matyt problema ne vairo stiprintuvo tepale buvo. Daba itarineju, jog siurblys prastai tepala varineja. Gal kas patartu, kaip butu galima patikrint ar tikrai jame esti problema? Dirzeli tikrinau- su juo viskas gerai. Jokiu pasaliniu garsu neatsirado. Tad matyt belieka tik siurblys?

na greičiausiai siurblys , pas mane jis irgi prastai dirba , kitas mašinas vairuojant ten vairas sukasi vos ne vienu pirštu prilaikant.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Beje pakeitus tepalus bei bandant nuorinti sistema, besukinejant vaira siurblys spiege lyg skerdziamas! Itin nemalonus garsas. Pradzioje kai bandem su nauju tepalu tik pravalyt sistema- kaukimas apie 10min tesesi, kaimynas sake, jog tai pavargusio siurblio pozymis, jei tiek laiko zyrzimas nepreina... Ispylus tepala ir ipylus vel naujo siurblio kaukimas pradingo uz keleto minuciu ir vairas laisvai sukinejosi. Bet kita diena bandant vaziuoti vel pajutau apsunkusi vaira. Gal jis ir kiek lengvesnis nei, kad iki tepalu keitimo, bet tikrai sunkesnis nei, kad tuomet kai nebuvo su juo problemu. Naujo tepalo- norma. Kaip jau rasiau- dirzelis tvarkingas, kitu pasaliniu garsu taipogi nera. Tai gal pagaliau Gerbiamieji parasytumet ar imanoma, ir kokiu budu patikrinti vairo stiprintuvo siurblio darba? Ar jau belieka tik keisti si agregata?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.20
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Ex. E36
E46
Pas mane tai be vairo stiprintuvo - bent viena problema maziau (niekas negali sugest) :lol:
Nedaug tekainuoja, tai gali bandyt pirkt kita, jei jau sakau, kad spiege ir tau sake, kad
tai siurblio parejimo pozymis, tai kas ir belieka. visada gali susitart ir grazint jei netiks :wink:

_________________
PedaL To The MetaL...


StandartinėParašytas: 18 Spa 2009, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.21
Amžius:
40
Pranešimai:
137
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex. E36 320i
E39 523i M52TU '99
Nikas:
Pokstas
susukus vaira pilnai i viena ar kita puse, jei blogas vairo stiprintuvo siurblys variklis turetu uzgesti arba prie užgesimo ribos, jei pakrenta tik apsukos ~100 tai nieko blogo.

_________________
BMW E36 M50B20 sedan


StandartinėParašytas: 19 Spa 2009, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.03
Amžius:
39
Pranešimai:
199
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 Coupe 3.18is 93m.
megink ipilti kokio tepalo priedo, as nusipirkau tokia tutele Xado firmos man padejo, nustojo zysti :)

_________________
Bavarian Motor Works


StandartinėParašytas: 19 Spa 2009, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
zysti turi orinant. tik per jega iki galo nereik is karto sukti vairo, po truputi sukioji, kol visas issivaiksto ir butinai lygi reik tikrint dar kelias dienas, nes trukumas gali buti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Pokstas rašė:
susukus vaira pilnai i viena ar kita puse, jei blogas vairo stiprintuvo siurblys variklis turetu uzgesti arba prie užgesimo ribos, jei pakrenta tik apsukos ~100 tai nieko blogo.

Man susukus vaira apsukos siek tiek nukrenta bei pasvyruoja. Na i uzgesima tai ne itin panasu. Tai negi siurblys tipo geras?! Nieko nebsuprantu...


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Flawless rašė:
megink ipilti kokio tepalo priedo, as nusipirkau tokia tutele Xado firmos man padejo, nustojo zysti :)

Tai kad manuoju atveju jokio zyzimo nera! Aplamai jokio papildomo itartino garso! Tik vairas ganetinai sunkiau sukinejasi.


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
all in music rašė:
zysti turi orinant. tik per jega iki galo nereik is karto sukti vairo, po truputi sukioji, kol visas issivaiksto ir butinai lygi reik tikrint dar kelias dienas, nes trukumas gali buti.

Butent, jog zyzimas buvo tik nuorinant sistema. O tepalo lygis absoliuciai normalus, tikrinau keleta kartu- nei milimetru nesumazejo.


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 08:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
42
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai jei vis tiek liko sunkumas, gal ir stiprintuvas jau ne pirmos jaunystes... bet neaisku ka idetum is sroto nupirkes, tai jei dideles bedos nera, tepalas pakeistas, tai ir vazineti :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Spa 2009, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.21
Amžius:
39
Pranešimai:
39
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 3.5 iL 89, E36 Coupe 2.0, 92, E32 3.0 89, E39 2.8 99 Touring
Skype:
justas&laura
Nikas:
Justaz
tau pirmiausia reiktu apsiziuret vairo kolonele nes kolonele daznai ytakoja vairo sunkuma


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery