Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 17:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 10:44 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996-1999
Variklis: M52 2.8
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: Radau internete vakar info nemažai, kad daug kas M52 (2.8 ) varikliam keičia įsiurbimo kolektorių ir stato nuo M50 (2.5). Logika tipo tokia, kad dėl tam tikrų gamtosaugos reikalavimų, tas M52 variklis buvo išleistas su kitokiu kolektoriumi, kuris duoda geresnį sukimo momentą ant žemų apsukų, bet labai akivaizdžiai (ir turiu pasakyti žiauriai užknisančiai) praranda sukimo momentą virš 5300 apsukų. Tipo M52 kolektorius yra taip jau sukonstruotas. Todėl pilnas internetas conversion kit'ų (pvz. http://www.koperformance.com/BMW/engine ... e36_m3.htm) tam, kad pakeisti M52 kolektorių į M50. Visuose šaltiniuose rašo, jog top-end performancas pakyla net nuo ~20Ag, be jokių papildomų modifikavimų (net čipo galima neprogramuoti, nors sako, kad sveika ir padeda geriau mišinį sureguliuot).
Tačiau didelis minusas, mano galva, yra tai, kad low-end performancas atitinkamai krinta, t.y. ant žemų apsukų sukimo momentas sumažėja, ir gana ženkliai.

Kausimas. Ar esate kas nors tokią modifikaciją atlikęs? Ar girdėjot, matėt, važiavot su kieno nors mašina su tokia modifikacija? Kaip tas viskas atrodo? Ar labai sumažėjęs sukimo momentas ant žemų apsukų, ar gal viskas normaliai?


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
as irgi mastau apie tai,bet galiu pasakyti viena,jog mane labjau nervina kai prie red laino trauka smarkiai krenta,o ne kai iki 2000 apsuku geriau traukia.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 13:21 
  
 
 
Na, dabartinio variklio tame ir jėga, kad jis neblogą sukimo momentą turi apačioj. Malonu važiuot. BET jo max. sukimo momentas yra tik prie kiek prie 4300 berods? Ar gal kiek mažiau. O prie 2000 nėra tiek, toli gražu. Ir jeigu dar nukąs kokį 30NM prie tokių apsukų, tai bus visiškai nekoks važiavimas.
Radau šiek tiek užsienio forumuose, kad tas low-end galios kritimas yra aiškiai juntamas. Tai žinoma įtakos ir važiavimo komfortą ir sąnaudas miesto režimu. Nusprendžiau nedaryti.. :(


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 13:32 
  
 
 
Radau dar vieną, gana populiarų:

http://www.qsz.com.au/cams/bmw.htm
arba
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 16.017.00C

SCHRICK firmos. Man jis labiau patinka, nes jis iš esmės visiškai nepakeičia apatinės linijos, o viršuje perkelia tą NM kritimą per 500 aspukų. Anot DYNO, tai davė +14Ag (kitur rašo +18AG). Kitaip tariant variklis akivaizdžiai pridus tik prie 5800rpm. Dar 500 vistiek vos vos vilksis... :| Ups... ir kaina ~1000$

Gal naudota galima gauti ant Ebay..


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
M52B28 maxsimalus Nm 280 prie 3500aps.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
apsispresk ko tu nori!!!
ar draginti, po zieda vazineti daugiau ar siaip vartoti auto kaip kasdienine masina.

Pirmu atveju sukimas prie mazu apsuku nulis emociju. Ziedui ir dragui arkliai svarbiausia auksciausiame diapazone.
Kasdieninei masinai sukimo momentas prie zemu yra didelis gerumas, bet tik ne sportui!


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 02:30 
  
 
 
Xolen rašė:
M52B28 maxsimalus Nm 280 prie 3500aps.

kam rasai jei nezinai?


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
:wink: Galbut pirma ysitikint reiktu, paskui jau tokiais teiginiais sklaidytis :?
Paveikslėlis
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 09:20 
  
 
 
Bullit rašė:
apsispresk ko tu nori!!!
ar draginti, po zieda vazineti daugiau ar siaip vartoti auto kaip kasdienine masina.


Na tikrai nenoriu draginti ir po zieda vazineti, bet noriu kad variklis nebutu uzglusintas kazkokio nevykusio kolektoriaus... Ir pats tas faktas, kad turiu rinktis "arba sportui" arba "miestui" jau uzknisa. Pasisiko BMW sitoj vietoj (nors kitokios masinos daugiau ir nepirkciau :))... Todėl bandau spręsti gamintojo problemas.

Jeigu pas mane būtų mechaninė, tai nesukčiau sau galvos - perjungčiau ant 5300rpm ir būtų viskas ok. Bet kai yra automatas, tai jis myžina tą varkilį iki 6300rpm, nors paskutinį 1000rpm jis tiesiog prašosi perjungiamas. O paspaust aš mėgstu visuomet. Tai va ir sprendžiam tokią dilemą..


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
pas mane pvz sukimo prie zemu nelabai yra
bet man tas dzin
gali issukti motora su zemesnem pavarom
malonu kad kuo labiau spaudi tuo geriau eina
jei megsti paspausti tai dek ta kolika ir nesuk kiausu


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 13:12 
  
 
 
Xolen rašė:
:wink: Galbut pirma ysitikint reiktu, paskui jau tokiais teiginiais sklaidytis :?

Ane?


Prikabinti failai:
grybui1.JPG
grybui1.JPG [ 26.59 KiB | Peržiūrėta 10648 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 13:14 
  
 
 
plius dyno, kad nebecyptum..


Prikabinti failai:
grybui.JPG
grybui.JPG [ 46.29 KiB | Peržiūrėta 10652 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
prie 6000 tragedija.reikia kolektoriu keist.ir kuo greiciau. :shock:

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Ei, neisgincykit! Abu teisus, tik skirtingus motorus lyginat!
Vienas ima M52B28, o kitas M52TUB28! Antras motoras turi double-vanos, ir jo max sukimo momentas zemiau uz to senesnio.

O keist kolektoriu..nu jei suki dznai nemaziau 3k rpm, tai verta..as kaip anskciau turejau m50b25, ir max sukimo momentas aukstokai buvo, tai slykstesnio vaziavimo mieste nezinodavau...ziauriai nepatikdavo..iki 3.5k negyvas visiskai...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2008, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.25
Amžius:
44
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas-Biržai
Automobiliai:
E39 530d
As taip pat domejausi isiurbimo kolektoriaus keitimu ir net visas reikiamas dalis susipirkau,bet... nusprendziu palikti standartini M52B28. Priezastis ta, kad man yra naudingesnis sukimo momentas apacioje, nei arkliai pacioje apsuku galuneje. Tai suteikia ekonomiskumo vazinejant miesto salygomis. Taciau jei darznai lakstai aukstais sukiais, tai tie prarasti niutonai tau nereikalingi lyginant su arkliais aukstuose sukiuose

Cia jau paciam spresti.

p.s jei reikalingas M50B25 isiurbimas,tai as turiu atliekama komplekta. :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery