Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 03:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Sveiki, žiūrėjau per paieška, bet panašios temos neradau.
Taigi, yra tokia bėda - užkūrus ir pavažinėjus temperatūra kaip ir visada tolygiai pakyla iki darbinės (per pati viduriuka skydelio) ji laikosi toje pozicijoje apie 10-15min mieste važinėjant, autostradoje važiuojant iki 10min, poto pradeda kilti link raudonos žymes, ijungus pečiuka(šilta orą) ji tolygiai nukrenta vėl į viduriuka, pečiuką išjungus kažkiek laiko pabūna vietoje ir vel letai juda link raudonos žymos.
P.S. Pompa nesenai keista.
Auto 91m. m40b18.


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
jeigu kaista ir trasoje,tai termo mova atkrenta,lieka tik termostatas.
bet tada neaisku,kodel trasoje greiciau uzkaista nei mieste :-k
beje,po pompos keitimo nuorinai sistema?

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Taip sistema nuorinda kelis kart ir pučia kašta orą kaip turi būti, kas keisčiausiai, neperseniausiai buvo nuimta galva, nušlifuota ir pakeista tarpinė, ir meistras pamatė kad pompa kliba, tai pasiūlė keisti, ir praėjo kelios dienos ir prasidėjo tokie fokusai, kai skambinau sakė nuorinti reikia #-o ?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
189
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36 325i Coupe
Nikas:
Eivydas
patikrint antifryzo kieky ant salto variklio jai normaliai tada pabandyk dar kartely nuorint. o kai pradeda kisti tai pazek slangas viena kur is variklio y radijatoriu eina turi but silta o kita salta kur is radijatoriaus y varikly eina jai abi karstos greiciausii bus termostatas. gali patikrint ar mova nekliba dar bet cia butu kaip tik mieste jai greiciaukaista. labai keista kad mieste maziau kaista nei trasoje:)


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
jeigu klause ar reikia nuorint tai gal netinkamai nuorino?bmw cia ne audi,sunkiau orinasi :)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Nu va katik buvau iki jo nuvažiaves, tai pačiupinėjo šlangas, viena buvo karšta (prie kamščio radiatoriaus) kita vos šilta, o temperatūra perkopė viduri ir judėjo link raudonos žymos.
Sako kad termostatas blogai atsidarinėja, nes turi abi buti karštos šlangos, o aš visada galvojau kitaip???
Beje termomova pas mane visada sukasi, bet tam itakos neturetu duoti?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
189
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36 325i Coupe
Nikas:
Eivydas
suktis tai sukasi bet buna ten jos kliba ir tada negerai buna:)


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:52 
  
 
 
karolis55 rašė:
Nu va katik buvau iki jo nuvažiaves, tai pačiupinėjo šlangas, viena buvo karšta (prie kamščio radiatoriaus) kita vos šilta, o temperatūra perkopė viduri ir judėjo link raudonos žymos.
Sako kad termostatas blogai atsidarinėja, nes turi abi buti karštos šlangos, o aš visada galvojau kitaip???
Beje termomova pas mane visada sukasi, bet tam itakos neturetu duoti?

Teks pasikeisti tau termostata. Turbut tai sugebesi ir pats pasidaryt.
Del termomovos: pamegink su pirstais, is variklio puses, sustabdyti ja, kai saltas/karstas variklis. Ant salto termomova turi lengvai susitabdyt, o ant karsto ne.


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Kareiviskeliuose rašė:
Del termomovos: pamegink su pirstais, is variklio puses, sustabdyti ja, kai saltas/karstas variklis. Ant salto termomova turi lengvai susitabdyt, o ant karsto ne.

pabandyk sustabdyt ant karsto variklio ir liksi be pirstu =D>
tikrai ne pirstus ten kisk,o koki pagaliuka,ar laikrasti susukta
P.S.pastebejau kitokia tendencija,pas mane,kai variklis saltas rankomis mova sukiojasi sunkiau nei tada,kada variklis karshtas.

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
tikrai nestabdyk movos su pirstais, jau vienas forumietis bande ir kita diena atejo pasigirt, kad liko be vieno pirsto, o ir remontas atsidejo :) su kokiu pagaliu butu geriausiai, o isvis uzgesintai paziurek ar laisvai sukinejasi, turetu taip kieciau suktis, o ne taip, kad pasuki ir sukasi, kaip dviracio ratas :) Kartais tas kaitimas ne is sio ne is to dar buna tepalo radiatoriaus beda :) Buvo cia vienam draugui, kai paspausdavo ir pradedavo kilt virs normos, pakeite pompa - nieko, suveikiau mova geresne - nieko, galiausiai pastebejo, kad tepalo radiatoriui buvo skylute per kuria po movos pakeitimo, visa auto sona apvare tepalu, ji pakeite ir bedos baigesi :) o ir nuorint dar gali pamegint :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 15:45 
  
 
 
Ne nu, bet jus tai mokat sneket nebande...
Jei is variklio puses kisi pirstus i besisukanti ventiliatoriu, tai veltiliatoriaus sparneliai stums pirsta, o ne trauks [-X Ir niekaip tau nenukirs tu pirstu [-X Pagali ten bekisant galima nulauzt sparnelius #-o


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 16:06 
  
 
 
Termostatas manau mazai tiketinas. Jei minejai, kad kaista tik trasoje.
Termostatas kai pereina tai dazniausiai uzstringa dviejose pozicijoes: arba pilnai atidarytas arba pilnai uzdarytas. Pirmu atveju (pin. atydarytas) varyklis sunkiai isyla, o trasoje net niekaip nepasiekia darbines temeraturos, nes ausinimo skysti varineja iskart per abu ziedus, trumpaji ir ilgali. Antru atveju (piln. uzdar.) variklis greitai uzsyla ir momentaliai pradeda perkaitinet, nes aus. skyt. varomas tik per maza zieda.
:idea: O seip kaip reikalai su paciu radiatoriumi? Kazkur skaiciau, kad jei jis apsisika visokiom siukslem, prastai atiduoda siluma (netgi siuloma ji valyt. proto ribose nepazedziant pacio radiator.). Logiskai mastant, kaip tik ir turetu pablogeti ausinimas jo varant trasa...


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Kareiviskeliuose rašė:
Ne nu, bet jus tai mokat sneket nebande...
Jei is variklio puses kisi pirstus i besisukanti ventiliatoriu, tai veltiliatoriaus sparneliai stums pirsta, o ne trauks [-X Ir niekaip tau nenukirs tu pirstu [-X Pagali ten bekisant galima nulauzt sparnelius #-o


Jei tu stabdai pirstais tai kitiems nepatark sito bent jau :) Cia biskuti reiketu laikytis HEALTH & SAFETY programos ;) bandes ne viena karta su brusiuku graziai stoja, o dar minejo storai lankstyta laikrasti, tada taip geriau, nei pirstais :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
aš kartą stabdžiau laikraščiu - tai neblogai jį ten paplėšė, pirštus atmuštu kaip reikiant. Kareivėli nesigičyk :!: :lol: . :!:

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 19:41 
  
 
 
Annoucements rašė:
aš kartą stabdžiau laikraščiu - tai neblogai jį ten paplėšė, pirštus atmuštu kaip reikiant. Kareivėli nesigičyk :!: :lol: . :!:

Gal nori susilazint ant 50 lt is mano pirstu, kurie sugeba nesukapoti sustabdyti ventiliatoriu ant mano karsto variklio kai termomova neveikia? :-s


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery