Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 02:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 15:18 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E36]
Pagaminimo metai: 1992
Variklis:M50B20
Degalai:95

Problema/klausimas:
Sveiki. Iskilo tokia problema, kurios sprendimo kolkas neradau siame forume. Kol variklis nera pasiles iki darbines temperaturos, tol vedasi nuostabiai ir nei apsukos svyruoja,nei ka. Kai variklis pasyla iki darbines temperaturos, tada prasideda visi "dziaugsmai", tada laisvos apsukos buna apie 2000 ir svyruoja +-500 rpm(visokiu fintu buna, tiesa pasakius), padavus "angliu" pradeda purtytis ir ner traukos. Jei as uzgesciau kurnors kelyje, kai variklis pasiles, tai laukciau apie puse valandos, kol jis kazkiek atsaltu, nes jis ZIAURIAI sunkiai vedasi uzsiles(reikia kokia minute su starteriu varyt ir desine koja mankstint), o kai uzsiveda siltas(taip akuma labai retai kada kankinu), tada jis ishkarto gesta, jei nebuna gazas beveik iki dugno. Pas mane yra vienas is reciausiu variantu po kapotu- siemens elektronika ir variklis su vanos. Pats cia forume skaitinejas ir mastes daug laiko kas mano masinai galetu buti. Aisku jus dauguma galvotumete, kad LZ, bet jis pas mane yra su pasildymu(veikia ir tada, kada variklis nera pasiles iki darbines tamperaturos), todel jis negali buti. Manau, kad temperaturos daviklis irgi negaletu but, nes kaip jis suvoktu kada masina darbines tamperaturos ir kada jam jau reikia duoti klaidinga informacija?. Buvau nuvares masina i viena toky garaza, kur turejo tokia zaisline diagnostine iranga. Jie ten mate, kad LZ 97%, sklendes posukio kampa(nepamenu kiek %), oro srautas 14 Kg dar apsukas mate, bet daugiau nieko gero, nes neisejo "meistrui" ilysti giliau su tuo aparatu(matyt su kompais nedraugauja). Aisku man ta diagnostika nieko nekainavo, tik shiaip pameginom padaryt.Man reikia suzinoti kas dar isijungia ish elektronikos, kai variklis pasyla. Siaip jeigu jus jau neissiaiskinsite kur problema, tai prasau klaipedieciu, kretingiskiu ir palangiskiu pasakyt kur daro gerai diagnostika BMW markei. Dekui uz pagalba.


Paskutinį kartą redagavo Kareiviskeliuose 05 Kov 2009, 20:51. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
kai pasyla ir nesikuria buna beda su holo davikliu, kai pasyla ir pradeda purtytis- babyna, diagnostika nedraugauja su kompu- diagnostine kompo isvestis arba pats kompas yra nusproges. apsukos svyruoti gali del to kad mirus oro srauto matuokle kartu su lz, nes kai nusprogsta lz ji vaziuoja nes didzioji matavimo dalis tada tenka oro srauto matuoklei o kai jau ji nusprogsta tada pradeda plaukioti apsukos. tavo atveju jieskociau tokio pat donoro ir pabandyciau susikeist kompais ir pasidaryti diagnostika. tavo atveju as tiknkamas donoras ir turiu diagnostika, taip kad belieka susitart (PM)
P.S. babyna buvo nusprogus ir man-simptomai tokie pat- pasyla ir pradeda purtytis
pats darau diagnostika- su visais siemens ir bosh kompais bendrauja puikiai bet buvo viena E36 2.0 l su vanos ir siemensu tai i dme (varyklio kompa) ilyst nepavyko- meta bendra pacio kompo klaida ir variklis durniuoja...
su holo davikliuku ir susidures taip pat su 320 vanos- pasyla ir neuzsukuria


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Pabandyk atjungti Liambda zonda (kazkur jo jungtis turi buti, paieskok) ir ziurek kaip tada elgiasi variklis. Dar gali atjunges oro srauto matuokle atjunges paziuret kaip pasikeicia variklio darbas, nes tada variklis pereina i "avarini rezima" . Gazo nepaspausi daug, bet ziurek ar nustos plaukioti apsukos - jei nustos, tai tada vienas is dvieju arba matuokle, arba LZ. Diagnostika paprasta - atjungi LZ ir jei nepasikeicia darbas, tai prijungi atgal ir atjungi matuokle. Man buvo panasios bedos, kai nuduso Liambda zondas. Tiksliau uzsitrumpino jo kontaktai, nes buvo prasitryne ir gavo dregmes. Tada isties salta veike be priekaistu, bet tik pasildavo ir kompas info imdavo is Liambdos, tai prasidedavo traukuliai, apsuku svyravimai, silto uzkurt nebuvo imanoma. Patikrink si varianta ;)


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 09:21 
  
 
 
Dekui uz atsakymus. Kai atsiras laisvo laiko, tada uzvaziaves ant duobes paziuresiu kas daros atjungus viena ar kita.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Matuokle gali ir be duobes atjungti ;)


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
siurbliukas, kompas, temp daviklis :)
pradek nuo pompos


Prikabinti failai:
pompos tikrinimas.JPG
pompos tikrinimas.JPG [ 46.84 KiB | Peržiūrėta 10037 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 14:16 
  
 
 
Mano logika priestarauja, kad butu siurbliukas ar temp daviklis. Logiskai mastant pompa daugiau neapsikrauna, kai variklis isiles. O temp daviklis negali zinot kada pasiles variklis ir kada jam jau laikas pradet gryba pjaut, jeigu jam kaput. Labiausiai noreciau kalte suversti tiems davikliams, kurie skaiciuoja veleno ir veleneliu apsisukimus. Dar babinos su savo pypkem gal prie pabaigos.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
paskaityk forume, kam buvo siurbliuko bedos, tai neretais atvejais pozymis buvo, kad variklis pasiles, nueini i kokia parduotuve ar pan ir gryzus jau neuzsivedi... pamatavus siurbliuko efektyvuma suzinotum, ar jis dirba kaip turetu (dirba, bet per silpnai).

o temp daviklis gali trumpinti, arba gali siaip prie tam tikros temp pievas rodyti. ir kaip pvz pries ~ menesi istorija. draugo shkoda - pasiles uzgesina, o kai uzveda iskart gesta. jei laikai gaza, tada dirba, tai taip arba prasidirba ir gali vaziuoti iki sekancio uzgesinimo, arba zaidi su starteriu ir uzvedineji belekiek kartu ir vis gesta... issprende beda pakeites temp davikli :)

cia bmw, nevisur rasi logika :)

o kiek susidures su alkuninio, ar velenelio davikliais, tai nesivesdavo, o jei uzsiveda, tada jau tikrai negesdavo (ir apsukos kaip ikaltos).

zinoma gali buti ir LEV, arba papildomas oras, bet pastarasis kaip ir atkristu, nes ne tik siltam taip butu ir LEV sakyciau taip pat :)

va kokie variantai pagal vartotojo manuala :)


Prikabinti failai:
gest.JPG
gest.JPG [ 54.79 KiB | Peržiūrėta 10008 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o babinos tai tikrai atkrenta, nes visos nesuges, o del kokio vieno cilindro tikrai uzsivestu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 17:41 
  
 
 
Maza pastaba- as rusiskai nekertu nei trupucio. Zinau, kad del babinu uzsivestu, bet gal jos kaltos del(mano manymu) perleto apsuku kilimo?


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
gali... nu reik po viena keist, arba atjunginet ir ziuret. dar galima bandyt dangtelio apdaila nuemus ziuret ar nezaibuoja :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2009, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
su babyna mano atveju buvo taip- uzsikuria, vaziuoja, issyla iki darb temp ir neisto pradeda purtytis, duodu gazo tai prasiciaudo ir vel vaziuoja lyg niekur nieko. pasidariau diagnostika tai ismete 1 cil babyna, pasikeiciau ir bedos pasibaige. o su holo buvo bendradarbiui- vaziuoja, kuriasi tik kai issyla uzgesinus jau nebeuzsikuria tai kai jau nusipirko kita holo tai prakrapstem senaji, tai palei pat davikliuka buvo nupuve laidai... su oro srauto matuokle turejom bedu- pas drauga buvo analogiskas 530 v8, pas ji nebuvo traukos ir apsukos plaukiojo bet masina neuzgesdavo- susikeitem tai pas ji viskas atsistate o pas mane vos uzkurt ejo su jo matuokle


StandartinėParašytas: 10 Vas 2009, 19:11 
  
 
 
Krc siandies uzvaziaves ant estakados prie darbines temperaturos atjunginejau lz, sklendes padeties davikli, oro srauto matuokle ir vistiek visokios nesamones daros, net neina suprast. Vienu zodziu uzsirasiau diagnostikai bmw centre. Jauciu kompas parejas. O to holo daviklio net nemeginau issukt, nes nedaejo kaip jis ten issiima.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2009, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
tai atjungus turejo pabloget arba aplamai bent jau variklis suouksuot kai atjungi kad ir ta pacia oro srauto matuokle. o holo ne issukinet reikia o keist i kita.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2009, 22:59 
  
 
 
pas mane ta pati beda siltos nifiga neuzkursi kartais..tai daug kas patare temp daviklius tikrint..bet taip y neissiaiskinu kas kaltas del to


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 98 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery