Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=6911
Puslapis 11

Autorius:  ..... [ 10 Vas 2006, 20:12 ]
Pranešimo tema:  blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?

ant ledo nesisuka ratai, jei isvaziuoji ish leto tai viskas normaliai bet jei strigai ir turetai kastis tai ratai stovi net nekrust gali duot gazo kiek nori o ratai nesisuka, ant asfalto viskas normaliai. tai kas cia yra??? as taip nemates ir negirdejes niekad.

Autorius:  Kleckas1978 [ 10 Vas 2006, 20:36 ]
Pranešimo tema: 

gal tavo masinos sankaba parejo? ir gerai uzmetus gazo buksuoja?

Autorius:  ..... [ 10 Vas 2006, 21:02 ]
Pranešimo tema: 

tai tada kiek suprantu ant asfalto daug blogiau butu o ne ant ledo, ten gi ratu pasipriesinimas didesnis...

Autorius:  Piktas Centas [ 10 Vas 2006, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

Tai gal ASC yra?(antipraslydimo sistema)

Autorius:  ..... [ 10 Vas 2006, 21:33 ]
Pranešimo tema: 

tikrai nera, ir isvis kiek zinau i E30 tokiu dalyku nieks nedejo

Autorius:  BMW 325 [ 10 Vas 2006, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?

chuliganas rašė:
ant ledo nesisuka ratai, jei isvaziuoji ish leto tai viskas normaliai bet jei strigai ir turetai kastis tai ratai stovi net nekrust gali duot gazo kiek nori o ratai nesisuka, ant asfalto viskas normaliai. tai kas cia yra??? as taip nemates ir negirdejes niekad.



tai gal tu is masinos gazuodamas ziuri i ta rata kuris nesisuka gale,o tuo metu sukasi tas kuris kitje puseje :lol: :wink:

Autorius:  PrakalejaS [ 10 Vas 2006, 21:37 ]
Pranešimo tema: 

89 metu masinoj? netgi jei ir butu tenais, tai zmogus sako, kad isvis nekrust masina. As tai pasakyciau, kad neblokuotas reduktorius ir viena puse visiskai sugedusi, viena sukasi, o kita ne. Bet kaip tada su sniegu? kazkas cia ne taip...
Evaldas rašė:
Tai gal ASC yra?(antipraslydimo sistema)

Autorius:  nepuciu [ 11 Vas 2006, 08:47 ]
Pranešimo tema:  Re: blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?

BMW 325 rašė:
tai gal tu is masinos gazuodamas ziuri i ta rata kuris nesisuka gale,o tuo metu sukasi tas kuris kitje puseje :lol: :wink:


Tai kaip suprantu, tai blokuotas reduktorius ir yra tas dalykas, del kurio abu ratai sukasi, ir 1 negali suktis. jei neteisus pataisykit.

Autorius:  Piktas_pinigas [ 11 Vas 2006, 09:21 ]
Pranešimo tema:  Re: blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?

nepuciu rašė:
Tai kaip suprantu, tai blokuotas reduktorius ir yra tas dalykas, del kurio abu ratai sukasi, ir 1 negali suktis. jei neteisus pataisykit.

Taip, jumi esat visiskai neteisus.
Jusu pasakymas butu teisingas tik tuo atveju, kai reduktorius 100% blokuotas - tada betkokiom salygom 1 varanciojo tilto rato apsisukimu skaicius butu identiskas kito rato apsisukimams. Teoriskai tai imanoma, bet tada vazinet butu baisiai sunku :)
BMW automobiliuose sutinkamos 25% blokiruotes. O va siuo atveju ratai jau gali suktis atskirai vienas nuo kito, bet tas prasisukimas yra sunkesnis nei neblokuotose reduktoriuose. Gali but ir taip, kad blokiruotes mechanizmas nebeveikia (sudilo, netinkamas tepalas ir t.t.), tokiu atveju blokuotas reduktorius patampa paprastu neblokuotu...

gal bus naudinga
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

Autorius:  Saulius2 [ 11 Vas 2006, 11:49 ]
Pranešimo tema: 

BMW 325 rašė:
tai gal tu is masinos gazuodamas ziuri i ta rata kuris nesisuka gale,o tuo metu sukasi tas kuris kitje puseje :lol: :wink:


Kad kitoki atveji sunku butu ir isivaizduoti :wink: As manau taip pat.

Autorius:  BMW320i [ 11 Vas 2006, 16:47 ]
Pranešimo tema: 

mistika cia kazkokia.

manyciau kazkas panasaus butu jei tavo reduktorius blokuotas, o vieno pusasio slitcai nusisuke butu.




bet jei ant asfalto kasasi abu ratai ir sakai viskas tvarkoj, tai gal tada vakare gilioj balog pastatei ir prisalo :) todel ir nepavaziavai :) :D jei dar ikales buvai ....

Autorius:  DiRay [ 11 Vas 2006, 16:59 ]
Pranešimo tema:  Re: blokuotas reduktorius ar negerai kazkas?

Piktas_pinigas rašė:
nepuciu rašė:
Tai kaip suprantu, tai blokuotas reduktorius ir yra tas dalykas, del kurio abu ratai sukasi, ir 1 negali suktis. jei neteisus pataisykit.

Taip, jumi esat visiskai neteisus.
Jusu pasakymas butu teisingas tik tuo atveju, kai reduktorius 100% blokuotas - tada betkokiom salygom 1 varanciojo tilto rato apsisukimu skaicius butu identiskas kito rato apsisukimams. Teoriskai tai imanoma, bet tada vazinet butu baisiai sunku :)
BMW automobiliuose sutinkamos 25% blokiruotes. O va siuo atveju ratai jau gali suktis atskirai vienas nuo kito, bet tas prasisukimas yra sunkesnis nei neblokuotose reduktoriuose. Gali but ir taip, kad blokiruotes mechanizmas nebeveikia (sudilo, netinkamas tepalas ir t.t.), tokiu atveju blokuotas reduktorius patampa paprastu neblokuotu...

gal bus naudinga
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm



Nezinau kaip cia gaunas nes pas mane tai tiksliai zinau, kad dif. blokuotas, ir ratai nesvarbu ant ledo asfalto ar zvyro abu vienodai sukasi. Net ir uzbuksavus masinai stovint vietoi abu vienodai tolygiai ir vienodu greiciu sukasi.
Blokuota dif. galima atskirti pakelus auto. gala pasukti viena varanti rata ir kitas suksis i ta pacia puse, o neblokuoto suksis i priesinga puse.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/