Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Galinės spyruoklės
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=68360
Puslapis 12

Autorius:  Grill [ 21 Bir 2009, 17:21 ]
Pranešimo tema:  [E36] Galinės spyruoklės

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:M52B20
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas:
Vasaros pradžioje pastebėjau, kad abi galinės spyruoklės lūžusios tose pačiose vietose. Ant vienos pusės spyruoklės yra užtepta dažų, taip gal pažymėtas aukštis ir kietumas. :roll:

Man jos nei girgžda, nei kelia kitokį diskonfortą, tik mintis nervuoja, kai pagalvoji, kad sulūžusios. Nesinori keisti, nes mašinos aukštis labai geras.
Ar galėjo jos abi tose pačiose vietose lūžti?
Skirtingos spyruoklės sudėtos?
Ar labai rizikuoju važinėdamas su tokiomis spyruoklėmis?

Kairės pusės:
Paveikslėlis

Dešinės pusės:
Paveikslėlis

Mašinos aukštis:
Paveikslėlis

Autorius:  Arunas B [ 21 Bir 2009, 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Nieko tu nerizikuoji kiti juk specialiai del aukscio spyruokles nupjauna o tau pasiseke pacios nuluzo tau rekamam ilgyje ;) Jei masina stovi tiesiai nepakrypus, ausktis tave tenkina tada tik galetum tuos nuluzusius galus istraukt lauk kad kadanors jie ten nepradetu barsket ir viskas.

Autorius:  Grill [ 21 Bir 2009, 17:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Tei galai pritvirtinti su gumom, tie į spyruoklės vidurį įlinde ir neturi jokio kontakto su ja. Pati spyruoklė į šakę remesi 1/3 apsisukimo, gal dėl nemažo ploto ir jokių garsų nėra :roll:

Pagal mašinos komplektaciją yra sportinė M pakaba, nežinau kiek jos čia liko, bet.. (S704A M SPORTFAHRWERK СПОРТИВНАЯ ХОДОВАЯ ЧАСТЬ M) Gal kas žinote, kokios spyruoklės turėtų eiti į tokią pakabą? :roll:

Autorius:  Annoucements [ 21 Bir 2009, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

neretas atvejis, kad lūžta abi spyruoklės, o ne viena. o kad lūžo tose pačiose vietose- tai galiu pasakyt, kad dauguma ir lūžta būtent toj vietoj kaip pas tave. +- keli cm . vir6uj arba apa2ioj.
tiesiog jei lūžta viena ir kurį laiką nepastebi , o galas mašinos laikosi pagrinde ant vienos likusios spyruoklės - ji neatlaiko apkrovos ir taipogi lūžta.

Autorius:  325i [ 21 Bir 2009, 17:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Dėl lūžimo tau papasakos kiti, o aš tiesiog norėčiau suteikti info dėl M-Sport spyruoklių :) Buvo tema anksčiau apie visą pakabą ir ten buvo pateikti kodukai:

33539059281 - M-Sport suspension
33539059281 - M-Sport ir A/C
33539059282 - M-Sport su A/C ir H/K

Tai vat tokie kodukai, o kaip jos atrodo, tai be šansų rast kiek teko domėtis. Dauguma nė nežinodami ką turi tiesiog jau keičia jas prieš patenkant pas mus į LT. Tai nebent pirkti kokioje Krastoje. Tik va kainų nežinau.
Pas mane taip pat tokia pakaba ir norėjau sugrįžti prie jos pasikeisdamas bent spyruokles, tik kolkas dar nesėkmingai. Kažkaip nerandu net nuotraukų kaip atrodo E36 su šia pakaba :(

Autorius:  Grill [ 21 Bir 2009, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Lyginant draugo E36 su mano, tai mano prilipusi prie žemės. Priekinės spyruoklės orginalios ir jos tikrai trumpesnės už standartines E36. O dėl galinių, pas mane jau pripjauta grybo, vienoje pusėje vienokia, titoje kitokia. Bet kaip abi lūžusios, greičiausiai kaip Annoucements minėjo pirma viena, po to greitai ir kita, tai bendras auto aukštis idealus.

Dėl įdomumo, lygioje vietoje reikes išmatuoti keik cm yra nuo žemės iki arkos.

Autorius:  325i [ 21 Bir 2009, 18:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Na pas mane dabar paprastos spyruoklės visos, bet priekis pas mane kažkaip atrodo labiau pasėdęs nei pas tave. Vat galas pas mane jau kur kas labiau pakilęs. Tai vat bent jau galui norėčiau M-Sports sudėt, bet kad neina rast. Reiks gal parašyt Prakalėjui. Jis ten kažkada keitėsi viską. Beje kai matuosi, tai pamatuok priekyje ir gale aukštį būtent ties slenksčiais, o ne iš priekio ar galo ;)

Autorius:  Annoucements [ 21 Bir 2009, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

tai matuojama taip :?
priekio aukštis- nuo slenksčio priekio
galo aukštis - nuo slenksčio galo ?

Autorius:  325i [ 21 Bir 2009, 19:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Tai kad kaip kas nori, taip tas matuoja :) Nes matai pas vienus buferis M, pas kitus paprastas, pas dar kitus koks stiklinis, tai gali būt neatitikimų :) Todėl manau tikslinga būtų taip matuoti, kadangi ten tik plasmasiniai slenksčiai max gali būti uždėti :)

Autorius:  Grill [ 21 Bir 2009, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Rekomenduojama matuoti nuo žemės per rato vidurį iki arkos.

Autorius:  SPO [ 21 Bir 2009, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

pas mane jos taip pat panasiai nuluzusios,vazineju ir nieko tokio kol kas.

Autorius:  Andrius S. [ 21 Bir 2009, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Vazinek drasiai, neiskris jos.

Autorius:  Mod [ 23 Bir 2009, 03:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

1.
Turiu itarima kad pas mane spiruokles arteja prie mirties, nes per nakti masina pastovejus ant nelygaus kelio viena puse buna sukritus labiau per ~2cm , is pradziu pagalvojau gal luzus keleivio puses galine spira... Pakeliau ant domkrato apziurejau viskas gerai , pastacius ant zemes - abieju pusiu aukstis vel normalus... Tai tikriausiai spyru metalas pavarges kad jam sunku grazint auto i ta pati auksti paciam ?
Jei spejimas teisingas, teks ieskot nauju .

2.

Is 1 situacijos isplaukia tokie klausimeliai . Radau ( ebay ~ 50-60 usd komplektas priekis+galas) reguliuojamo aukscio spyras , ar jos kaip daiktas ( neziurint gamintojo pav. ) vertos demesio ( domina patvarumas ir funkcionalumas, gerai butu jei kas pakomentuotu tokias isideje) ? Ar tiesiog det paprastas ir neeksperimentuot ;) ?

Autorius:  E36Coupe [ 23 Bir 2009, 11:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

For Grill
Keisk spiruokles i naujas arba is sroto,bet vienuodas.
Kas liecia aukscio,luzis kaip pas tave mazai itakoja auksti,nes tokia BMW E36 galines spiruokles konstrukcija. Del savo "backos" formos ir skirtingo vijos storio apacioje,centre ir virsuje,spiruokle uzprogramota keisti savo kietuma, priklausomai nuo suspaudimo laipsnio ir svorio,kurio jai reikia laikyti. Realiam givenime vaziuojant tusciai masinai,vaziuokle minkstai reaguoja i smulkias duobutes,pakrovus masina nesukrenta ir mikstumas lieka panasus.

Autorius:  Grill [ 23 Bir 2009, 16:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Galinės spyruoklės

Jokiu pašalinių pasikeitimų nejaučiu. Mašina stabiliai stovi ant kelio, nesimato, pakrypimo, neikos negirgžda. Praktiškai jokio diskonforto del sulūžusių spyruoklių. E36Coupe, kuo rementis siūlai keisti, nežiūrint, kad reikėtų jeisti vien dėl minties jog lūžusios? :D

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/