Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Variklio M50B20 problema
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=62214
Puslapis 14

Autorius:  keyz. [ 14 Kov 2009, 13:09 ]
Pranešimo tema:  [E36] Variklio M50B20 problema

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Metai: 1993 02
Variklis: M50B20 Vanos Siemens
Kėbulo tipas: E36
Greičiu dėže: Mechanine
Degalų rūšis: Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki apie keletą savaičių ieškojau ir skaičiau panašias temas tikrinau kas ten rekomenduojama bet savo atvejo neradau vis kažkas ne taip kaip pas mane.
Pas mane M50B20 Siemens elektroniką nesvarbu šaltas ar karstas variklis, laisva eiga ar važiojant pavara staigiai paspaudus akseleratorių variklis jokios reakcijos kažkur apie sekunde po to kaip atgyja, būna bet ne visada sauna viena ar kelis kartus,spaudžiant tolygiai viskas normaliai, traukia nelabai gerai ankščiau buvo geriau, važiojat didelėm apsukom pasidaro bukas virš 5000 atsiranda jaučiama vibracija ir apsukos didėja labai lietai, ant laisvu variklis dirba labai gražiai, užsiveda gerai betuokiu oru. Važiojant pavara ypač nuo kalno šaudo į išmetimą.
Kas buvo daryta:
Diagnostika daryta 4 kartus skirtingose vietose nieko nerado tik paskuti karta rado kad akseleratoriaus daviklis rodo kad pastoviai nuspaustas akseleratoriaus pedalas iki dugno, davikli pakeičiau jokiu pakeitimu.
Pakeistas Vanos bei sureguliuotos visos žymes.
Pakeista oro matuokle.
Pakeistas liamda zondas.
Pakeistas akumuliatorius.
Patikrintas kuro siurblio spaudimas.
Išplautas benzobakas.
Purkštukai dirba gerai.
CO geras tikrintas su dviem oro matuoklėm abiem atvejais vienodas normos ribose.
Katalizatorius išpjautas išmetimas tiesioginis.
Kruizo kontroles pas mane nėra. (kažkodėl dažnai klausia)
Diagnostikai sake mišinys sudega gerai.

klauskit kitos informacijos kokios jums reikia.
Tikiuosi padėsit man.

RADAU PROBLEMOS SPRENDIMA SKAITYKIT 3 PUSLAPYJE

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 14 Kov 2009, 15:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

Pas mane istikruju dalinai tas pats yra. Jei spaudziu nuo laisvu gazas-dugnas, tai variklis lyg pagalvotu "nu i n.. ir vel drosi?" :D (taip galvoja kokia sekunde) ir tada pradeda rinkti, nors ir negreitai ir neastriai, bet renka jas iki pat pergales. Po truputi jei spaudziu gaza, tai beveik nesijaucia net tas apsuku velavimas nuo tuscios eigos. O del duslintuvo, tai jis saudo irgi. Pvz: dedi nuo vieno sviesaforo link kito ir jau is toli pamatai, kad raudona katik uzsidege, tai atleidziu gaza(neisjunges pavaros) ir klausausi kaip susaudo kokia 1 sec. Sita galvosuki as jau sprendziu netoli puse metu... Gal reiketu pameginti paziureti kuro slegio reguliatoriu? Bet jis rupuze taip giliai uzkastas ten... Teoriskai tai manau, kad cia beda yra benzo i cilindrus padavime, nes kai variklis dirba tuscia eiga, tai tame vamzdyje(prie kurio visi purkstukai yra prijungti) yra slegis tarkim apie 1 bar. Numynus iki dugno purkstukams reikia ispurksti daug daugiau benzo, negu dirbant tuscia eiga.Todel greitai krenta slegis tame vamzdyje ir nieko neina ispurkst tiem purkstuvam. Jei tu turi lesu, tai megink didesnio nasumo kuro siurbliuka statyt arba(ir) mandresni slegio reguliatoriu istatyt. Siaip nors as daznai skraidau, bet jis daug neryja(nu gal 14 ltr). Tai gali buti beda kuro tiekimo sistemoj. Bet velgi... Kuom ji deta, jei apsukos veluoja nukrist? Pas mane anksciau buvo ziaurus velavimas tiek apsuku rinkime, tiek ju kritime. Bet ismeginau visokius wyyns priedus ir lygtais tikrai geriau reaguoja(palyginus kaip buvo anksciau).

Autorius:  keyz. [ 14 Kov 2009, 15:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

Kuro sliegio reguliatoriu pasižiuresiu vistiek noriu list prie tu visu vamzdeliu list patikrint ar visi sveiki ir ne prasitrine gal oro kur patraukia. Dar galvoju ant paskirstimo velenelio daviklio bet čia reikia informacijos kaip ji galima patikrint su testeriu keist iskart nesinori o kiek žinau (galiu klisti) jis duoda signala kada purkštukui reikia suveikt ir jeigu jis durnioja purktukai suveikia netiksliai - tai paaškintu šuvius bet ne "provala". Mano nuomone dar gali būti dėl rabau ar lėso mišinio paspaudus aksiliratoriu kažkuo paduodama per daug arba atvikščiai per mažai.

Kokios Jūsų mintys?

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 14 Kov 2009, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

keyz. rašė:
Kuro sliegio reguliatoriu pasižiuresiu vistiek noriu list prie tu visu vamzdeliu list patikrint ar visi sveiki ir ne prasitrine gal oro kur patraukia. Dar galvoju ant paskirstimo velenelio daviklio bet čia reikia informacijos kaip ji galima patikrint su testeriu keist iskart nesinori o kiek žinau (galiu klisti) jis duoda signala kada purkštukui reikia suveikt ir jeigu jis durnioja purktukai suveikia netiksliai - tai paaškintu šuvius bet ne "provala". Mano nuomone dar gali būti dėl rabau ar lėso mišinio paspaudus aksiliratoriu kažkuo paduodama per daug arba atvikščiai per mažai.

Kokios Jūsų mintys?

Ar gerai pradeda piltis dumai tau is galo, kai nuspaudes dugna pradedi begetis?
O del to daviklio, tai nzn. teoriskai tai jo darba turetu matyti diegnostika. Dar pervelyvas degimas gali vykti del detonacijos davikliu. Variantu daug cia...

Autorius:  keyz. [ 14 Kov 2009, 16:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

Ne dūmų nėra arba nepastebėjau tikrinant CO butu kažką parode nes ten gazavom tai gerai. O tas detonacijos daviklis čia tos 6 „babinos“ ar yra kažkos bendras? Jeigu taip tai kažkur skaičiau kaip galima jų varža patikrinti.

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 14 Kov 2009, 16:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

keyz. rašė:
Ne dūmų nėra arba nepastebėjau tikrinant CO butu kažką parode nes ten gazavom tai gerai. O tas detonacijos daviklis čia tos 6 „babinos“ ar yra kažkos bendras? Jeigu taip tai kažkur skaičiau kaip galima jų varža patikrinti.

Ne, babinos yra taisyklingai vadinamos uzdegimo ritemis. Detonacijos daviklis(-iai) yra visai kitas reikalas. Jie yra prisukami tam tikra jega(jokiu budu ne is akies) prie cilindru bloko. Deja http://www.realoem.com neina man rast ju...

Autorius:  keyz. [ 14 Kov 2009, 17:01 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 Beda

Čia gal papraščiau rast ta detonacijos daviklį http://bmwfans.info/original/

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 14 Kov 2009, 17:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Nerandu ir ten. Gal ir nedejo detonacijos davikliu i sita varikli... Nors siaip tai turetu jie buti.
EDIT: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-11_1161/ Vistik yra jis. Nr. 14. Tik nesimato sitoj foto kurioj vietoj jis randasi ant variklio.

Autorius:  keyz. [ 14 Kov 2009, 17:39 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Aišku važuoju į garaža jeigu rasiu pažiuresiu kaip ja tem laikosi, turetu buti kažkur variklio apačioje.
Naujo kaina 319,91 Lietuvišku pinigu

Autorius:  keyz. [ 15 Kov 2009, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Sveiki draugai.
Galbūt radau savo problemos sprendimą tačiau man riekia informacijos.
Man reikia žinot kokia funkcija šito vamzdelio

Paveikslėlis

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 15 Kov 2009, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Ta zarna jungiasi su LEV. As irgi buvau pastebejas, kad ji gana laisva yra, bet priejimas labai sunkus, tai netepiau jokiu sandarikliu ten. Jei tau iseina, tai gali megint sandarint :)

Autorius:  keyz. [ 15 Kov 2009, 22:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Tai kad jinai jungesi su LEV aš irgi pastebejau. :)
Sita žarna jungesi prie kolektoriaus per toki fiksatoriu Nr9

Paveikslėlis

Ir ten pas mane jau labai lengvai išsitraukia iš kilektoriaus net galima pasakyt kag klybą va šitoi vietoi

Paveikslėlis

Bandisiu keis fiksatoriu, informosiu apie rezultatus.

Autorius:  all in music [ 15 Kov 2009, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

jis ten atrodo klibantis, bet per ten netretu traukti. aisq jei kas nors bande nuimti, tai didele tikimybe, kad ir aplauze, plastmasinis tas galas :)
o kad saudo ir pridusta, gali buti, kad uzsisiurbia oru, arba nedapila kuro.

Autorius:  Kareiviskeliuose [ 20 Kov 2009, 18:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Stebekit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Detale Nr. 10. Tai yra termostatas, kuris darinejasi pagal isiorbiamo oro temperatura. Manau, jei jis parejas, tai tikrai turetu nesamones darytis su apsukom, nes cia kiek matau jis ileidzia papildoma ora priklausomai nuo oro temperaturos. Kadangi jis yra visiskai mechaninis, tai jo ir nemato diagnostika. Jis yra isuktas i oro filtro deze ir krastoj kainuoja 170 LT. Kasnors norit ismegint? Man cia atrodo labai realus atsakymas. Gal kurnors ir pigiau rastumet :) Ka manot?

Autorius:  doncew [ 20 Kov 2009, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Variklio M50B20 problema

Tas termostatas skirtas droselines sklendes sildymui, pro ji joks oras neina :D

Kareiviskeliuose rašė:
Stebekit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Detale Nr. 10. Tai yra termostatas, kuris darinejasi pagal isiorbiamo oro temperatura. Manau, jei jis parejas, tai tikrai turetu nesamones darytis su apsukom, nes cia kiek matau jis ileidzia papildoma ora priklausomai nuo oro temperaturos. Kadangi jis yra visiskai mechaninis, tai jo ir nemato diagnostika. Jis yra isuktas i oro filtro deze ir krastoj kainuoja 170 LT. Kasnors norit ismegint? Man cia atrodo labai realus atsakymas. Gal kurnors ir pigiau rastumet :) Ka manot?

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/