Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=59847
Puslapis 13

Autorius:  logix [ 05 Vas 2009, 21:50 ]
Pranešimo tema:  [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:1.8IS

Degalai:Degalai

Problema/klausimas: Ruosiuosi pirkti 94' 1.8IS,norejau paklausti,kokios pagrindines "bedos" siam modeliui ir siam varikliui? Neteko pries tai tureti nei vieno BMW automibilio tad visi protingi komentarai tikrai labai pades, i ka reikia atkreipti demesi ir pan.Dekoju is anksto.

Autorius:  No_Fear [ 05 Vas 2009, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] reikalinga forumo nariu pagalba del E36, 1.8IS

logix rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:1.8IS

Degalai:Degalai

Problema/klausimas: Ruosiuosi pirkti 94' 1.8IS,norejau paklausti,kokios pagrindines "bedos" siam modeliui ir siam varikliui? Neteko pries tai tureti nei vieno BMW automibilio tad visi protingi komentarai tikrai labai pades, i ka reikia atkreipti demesi ir pan.Dekoju is anksto.


Pasiskaityk 3er savinku kampelyje rasomas bedas ir mazdaug primesi kas per bedos dazniausiai pasitaiko.Pirkdamas ziurek kad kebulas butu nepapuves,slenksciai,arkos ir t.t.

Autorius:  juliushbm [ 05 Vas 2009, 23:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] reikalinga forumo nariu pagalba del E36, 1.8IS

As pats turiu 1,8, taciau ne iS, na ir nesidziaugiu labai, ketinu detis kita varikli, bent 2,0 litru/ Rekomenduociau ir tau pirkti 2 litru. kazin kiek to kuro sanaudos nebus didesnes, taciau vaziuosi padoriai. Da gali uztaikyt kad tas 1,8iS ris daugiau uz 2 litrus... 1,8 motorams, kaip jau pats susiduriau yra beda kompensatoriai, velenelis, pradeda cakses erzinanciai, vaziuoji kaip su dyzleiu vos ne :D daugiau nelabai ka galiu pridurt, pats naudoju 1,8, truksta smarves jai, ok ura pasiema 10- 12 litru, kai bandau ta smarve pakelt, minu tapke kitaip sakant :D

Sekmes renkantis, tikiuos uztaikysi ant gero modelio ;)

Autorius:  Eduardas [ 05 Vas 2009, 23:39 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

318is vienas is geriausiu pasirinkimu galios ir kuro ekonomijos atzvilgiu. Varikliai tikrai geri, retas atvejis kad "caksetu" kompensatoriai. o jei 1994metu tai isvis liuks =D> :D Manau puikus variantas. Kaip gamintojai BMW rase 1992metais citata: WW GOLF 2.8 GTI varikliu isspaude 128kw, o BMW su 1.8 padare 103kW :)

Autorius:  Eduardas [ 05 Vas 2009, 23:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Geriausia butu kad masinai pasiekus darbine temperatura pavazinetum kazkiek po miesta, paziuretum ar nekaista ir kaip dirba variklis . Pirkdamas ziurek ar apsukos pagazavus nesokineja, dazna problema Lamda zondas.

Autorius:  Tomy23 [ 06 Vas 2009, 00:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

lemda zona pirkau universalu nauja, berods 130lt kaivavo, jokiu problemu, variklis dirba kuo puikiausiai. taip kad jums spresti ar jau toks brangus tas LZ keitimas, pakeitimas uztrunkta palindus po masina, pirma kart keiciant apie 10min.

Autorius:  MendozaBMW [ 06 Vas 2009, 02:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

s4crificed rašė:
Užkurk. Pažiūri kaip apsukos stovi. Pagazuoji. Tada vėl žiūri kaip apsukos kyla/leidžias/stovi.
Užmink gazą iki kokių 5000 ir kišk 5 pavarą. Jei mašina negesta-sankabą keist reiks :)
pravažiuok bišk, paklausyk kaip dirba važiuoklė. Pratikrink visus langus, pečiuką ir t.t.
Atsidaryk kapotą, patikrink alyvos lygį/kokybę.
Ir būtinai palauk, kol variklis sušils iki darbinės temp., tada vėl tikrink apsukas. Jei sušilęs plaukioja, dūsta ir t.t. - tikriausiai Liamda Zondui chana. Remontas gan brangus.


cai rimtai su tom 5000 stukom apsukom ar pats sugalvojei nes pirma karta as girdziu toki dalyka

Autorius:  Gediminas. [ 06 Vas 2009, 08:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Is savo patirties zinau kas 1,8is ne is patvariausiu varikliu, bet dauguma sutiktu kolegu mano, kad tai geresnis pasirinkimas, nei M50. Siaip perkant tai patarciau i diagnostika nuvaryt, ir atkreipti demesi i galios procentu parodymus, nes dauguma is'u svelniai tariant pries tave buvo gerokai padrozti. Sekmes.

Autorius:  325i [ 06 Vas 2009, 10:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Tiklsumo reikėtų ;) Mat M50, tai ne tik 2.0, bet ir 2.5 ;) Jei jau vardini 1.8is, tai sakyk 2.0i. Ateis naujokas, paskaitys supras neteisingai...

Autorius:  Nerijus123 [ 06 Vas 2009, 11:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Nuo rugsėjo mėnesio pats važinėju su iS'u. Kol kas nieko varikliui nieko baisaus nėra nutikę, tik mistiškai dingsta antifryzas, nei balučių nesimato, nei į cilindrus pila, tai karts nuo karto dapilu ir važiuoju :) O galios atžvilgiu, puse velnio, važiuot galima :) O kuro eikvojimo tiksliai ir nematavau, būčiau norėjęs didelio taupumo, pirkčiau golfą su dujom, o aš norėjau vairavimo malonumo :) Reziumė, iS'as neblogas kaip pirmas RWD auto :)

Autorius:  logix [ 06 Vas 2009, 11:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

visiems ačiū uz atsakymus, ziuresiu kaip ten kas :)

Autorius:  Jara_E-34 [ 06 Vas 2009, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

s4crificed rašė:
Užmink gazą iki kokių 5000 ir kišk 5 pavarą. Jei mašina negesta-sankabą keist reiks :)

jeigu su tavo masina pirkejas pradetu tokius fokusus isdarinet,ka tu darytum? :roll:
as tai tikrai neapsidziaugciau

Autorius:  angelas_ [ 06 Vas 2009, 12:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

Tai man rodos yra geresniu budu patikrinti ar buksuoja sankaba. Vaziuodamas koki 60-70km/h 4 begiu spaudi gaza iki dugno ir jeigu apsukod dideja, o greitis ne arba labai letai, tada teks remontuot. O is vietos bandyti prasukti ratus 5 begiu manau gali tiesiog ta sankaba damust, jeigu ji buvo netvarkinga. O tada jau teks moketi uz sugadinta masina, ir neirodysi kad sankaba buvo buksuojanti..

Autorius:  Andrius S. [ 06 Vas 2009, 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

karpienius318 rašė:
Is savo patirties zinau kas 1,8is ne is patvariausiu varikliu.

Nu ir kokia ta patirtis, kad M42 nepatvarus? Nusipirkai viena ir sugedo :mrgreen: Jei tavo tokia patirtis didele, tai zinotum, kad nusisneki. M42 patvarumo atzvilgiu yra labai patvarus, vien sukiu atvzilgiu pakelia didziulius sukius. Stock variklis be vargo atlaiko perprogramavus iki 7.5krmp. Nes palyginus galia isgaunama prie aukstu sukiu, standartinis suka iki 6,5 krmp ar 6,7 krmp ir be jokio vargo.

Autorius:  Andrius S. [ 06 Vas 2009, 12:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Keletas klausimu del E36, 1.8IS

angelas_ rašė:
Tai man rodos yra geresniu budu patikrinti ar buksuoja sankaba. Vaziuodamas koki 60-70km/h 4 begiu spaudi gaza iki dugno ir jeigu apsukod dideja, o greitis ne arba labai letai, tada teks remontuot. O is vietos bandyti prasukti ratus 5 begiu manau gali tiesiog ta sankaba damust, jeigu ji buvo netvarkinga. O tada jau teks moketi uz sugadinta masina, ir neirodysi kad sankaba buvo buksuojanti..

Nu 4 begiu gali ir nepravest sankaba. Bet is vietos ant asvalto turi ratus sukt gerai, jei ratai nesisuka, o tik apsukos kyla tada tai jo, galas sankabai :)

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/