Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 02:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
44
Pranešimai:
128
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:1.8IS

Degalai:Degalai

Problema/klausimas: Ruosiuosi pirkti 94' 1.8IS,norejau paklausti,kokios pagrindines "bedos" siam modeliui ir siam varikliui? Neteko pries tai tureti nei vieno BMW automibilio tad visi protingi komentarai tikrai labai pades, i ka reikia atkreipti demesi ir pan.Dekoju is anksto.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.22
Amžius:
37
Pranešimai:
89
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
ex E36 M50b20 cuope grey 92m.
ex E36 M50b20 coupe Vanos black 93m.
ex E36 M50b25 coupe Vanos black 95m. M-pack
now E36 M52b28 Black Touring 95m. M-pack
logix rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:1.8IS

Degalai:Degalai

Problema/klausimas: Ruosiuosi pirkti 94' 1.8IS,norejau paklausti,kokios pagrindines "bedos" siam modeliui ir siam varikliui? Neteko pries tai tureti nei vieno BMW automibilio tad visi protingi komentarai tikrai labai pades, i ka reikia atkreipti demesi ir pan.Dekoju is anksto.


Pasiskaityk 3er savinku kampelyje rasomas bedas ir mazdaug primesi kas per bedos dazniausiai pasitaiko.Pirkdamas ziurek kad kebulas butu nepapuves,slenksciai,arkos ir t.t.

_________________
Everything's possible with training


StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 23:35 
  
 
 
As pats turiu 1,8, taciau ne iS, na ir nesidziaugiu labai, ketinu detis kita varikli, bent 2,0 litru/ Rekomenduociau ir tau pirkti 2 litru. kazin kiek to kuro sanaudos nebus didesnes, taciau vaziuosi padoriai. Da gali uztaikyt kad tas 1,8iS ris daugiau uz 2 litrus... 1,8 motorams, kaip jau pats susiduriau yra beda kompensatoriai, velenelis, pradeda cakses erzinanciai, vaziuoji kaip su dyzleiu vos ne :D daugiau nelabai ka galiu pridurt, pats naudoju 1,8, truksta smarves jai, ok ura pasiema 10- 12 litru, kai bandau ta smarve pakelt, minu tapke kitaip sakant :D

Sekmes renkantis, tikiuos uztaikysi ant gero modelio ;)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36, 318is coupe
318is vienas is geriausiu pasirinkimu galios ir kuro ekonomijos atzvilgiu. Varikliai tikrai geri, retas atvejis kad "caksetu" kompensatoriai. o jei 1994metu tai isvis liuks =D> :D Manau puikus variantas. Kaip gamintojai BMW rase 1992metais citata: WW GOLF 2.8 GTI varikliu isspaude 128kw, o BMW su 1.8 padare 103kW :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36, 318is coupe
Geriausia butu kad masinai pasiekus darbine temperatura pavazinetum kazkiek po miesta, paziuretum ar nekaista ir kaip dirba variklis . Pirkdamas ziurek ar apsukos pagazavus nesokineja, dazna problema Lamda zondas.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.03
Amžius:
43
Pranešimai:
29
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 coupe
lemda zona pirkau universalu nauja, berods 130lt kaivavo, jokiu problemu, variklis dirba kuo puikiausiai. taip kad jums spresti ar jau toks brangus tas LZ keitimas, pakeitimas uztrunkta palindus po masina, pirma kart keiciant apie 10min.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 02:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
39
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
s4crificed rašė:
Užkurk. Pažiūri kaip apsukos stovi. Pagazuoji. Tada vėl žiūri kaip apsukos kyla/leidžias/stovi.
Užmink gazą iki kokių 5000 ir kišk 5 pavarą. Jei mašina negesta-sankabą keist reiks :)
pravažiuok bišk, paklausyk kaip dirba važiuoklė. Pratikrink visus langus, pečiuką ir t.t.
Atsidaryk kapotą, patikrink alyvos lygį/kokybę.
Ir būtinai palauk, kol variklis sušils iki darbinės temp., tada vėl tikrink apsukas. Jei sušilęs plaukioja, dūsta ir t.t. - tikriausiai Liamda Zondui chana. Remontas gan brangus.


cai rimtai su tom 5000 stukom apsukom ar pats sugalvojei nes pirma karta as girdziu toki dalyka


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 08:58 
  
 
 
Is savo patirties zinau kas 1,8is ne is patvariausiu varikliu, bet dauguma sutiktu kolegu mano, kad tai geresnis pasirinkimas, nei M50. Siaip perkant tai patarciau i diagnostika nuvaryt, ir atkreipti demesi i galios procentu parodymus, nes dauguma is'u svelniai tariant pries tave buvo gerokai padrozti. Sekmes.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Tiklsumo reikėtų ;) Mat M50, tai ne tik 2.0, bet ir 2.5 ;) Jei jau vardini 1.8is, tai sakyk 2.0i. Ateis naujokas, paskaitys supras neteisingai...

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
Nuo rugsėjo mėnesio pats važinėju su iS'u. Kol kas nieko varikliui nieko baisaus nėra nutikę, tik mistiškai dingsta antifryzas, nei balučių nesimato, nei į cilindrus pila, tai karts nuo karto dapilu ir važiuoju :) O galios atžvilgiu, puse velnio, važiuot galima :) O kuro eikvojimo tiksliai ir nematavau, būčiau norėjęs didelio taupumo, pirkčiau golfą su dujom, o aš norėjau vairavimo malonumo :) Reziumė, iS'as neblogas kaip pirmas RWD auto :)


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.13
Amžius:
44
Pranešimai:
128
visiems ačiū uz atsakymus, ziuresiu kaip ten kas :)


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
s4crificed rašė:
Užmink gazą iki kokių 5000 ir kišk 5 pavarą. Jei mašina negesta-sankabą keist reiks :)

jeigu su tavo masina pirkejas pradetu tokius fokusus isdarinet,ka tu darytum? :roll:
as tai tikrai neapsidziaugciau

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 12:06 
  
 
 
Tai man rodos yra geresniu budu patikrinti ar buksuoja sankaba. Vaziuodamas koki 60-70km/h 4 begiu spaudi gaza iki dugno ir jeigu apsukod dideja, o greitis ne arba labai letai, tada teks remontuot. O is vietos bandyti prasukti ratus 5 begiu manau gali tiesiog ta sankaba damust, jeigu ji buvo netvarkinga. O tada jau teks moketi uz sugadinta masina, ir neirodysi kad sankaba buvo buksuojanti..


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
karpienius318 rašė:
Is savo patirties zinau kas 1,8is ne is patvariausiu varikliu.

Nu ir kokia ta patirtis, kad M42 nepatvarus? Nusipirkai viena ir sugedo :mrgreen: Jei tavo tokia patirtis didele, tai zinotum, kad nusisneki. M42 patvarumo atzvilgiu yra labai patvarus, vien sukiu atvzilgiu pakelia didziulius sukius. Stock variklis be vargo atlaiko perprogramavus iki 7.5krmp. Nes palyginus galia isgaunama prie aukstu sukiu, standartinis suka iki 6,5 krmp ar 6,7 krmp ir be jokio vargo.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
angelas_ rašė:
Tai man rodos yra geresniu budu patikrinti ar buksuoja sankaba. Vaziuodamas koki 60-70km/h 4 begiu spaudi gaza iki dugno ir jeigu apsukod dideja, o greitis ne arba labai letai, tada teks remontuot. O is vietos bandyti prasukti ratus 5 begiu manau gali tiesiog ta sankaba damust, jeigu ji buvo netvarkinga. O tada jau teks moketi uz sugadinta masina, ir neirodysi kad sankaba buvo buksuojanti..

Nu 4 begiu gali ir nepravest sankaba. Bet is vietos ant asvalto turi ratus sukt gerai, jei ratai nesisuka, o tik apsukos kyla tada tai jo, galas sankabai :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery