Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 12:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:1.6
Degalai:benz/dujos

Problema/klausimas:
visu pirma,prasau moderatoriu atsizvelgt i mano problemos individualuma,neradau daugiau tokios forume :)
kol vaziuoji laisva pavara,masina laiko 1000rpm. kai sustoji po poros sekundziu nukrenta iki normos...
bet kai vaziuoji laisvu,tai nesvarbu,kad ir kiek bevaziuotum,ar greitai ar letai,vistiek laiko 1000rpm
kas galetu buti :roll:
P.S. dujos sekvencines,pilno ipurskimo sistema,bet abejoju,kad tai turi reiksmes

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
dabar su Statoilo benzu lyg ir ne taip stipriai tas jauciasi,bet vistiek,kiek per aukstas apsukas palaiko :)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
tai riedant auto gauna gal but daugiau oro nes juda, del to ir kuro daugiau siek tiek naudoja, gal ir apsukas palaiko del to aukstesnes. o kai stovi savaiminio oro padavimas sumazeja. NA cia teoriskai.


StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
as irgi buvau taip pagalvojes...bet kazkaip is vienos puses logiska,o is kitos ne :)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
kazi ar apsimoka cia ieskot kazko,suprasciau jei butu 2k apsuku, o daba 1k, ir ikrova akumo geresne :)


StandartinėParašytas: 31 Gru 2008, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
ir benzo daugiau valgo :twisted:
na bet cia jau turbut man paranoja prasideda...pats ieskau sau problemu :)

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 01 Sau 2009, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
kiek supratau tau cia ant duju taip darosi, tad per daug nuostuoliu nepatirsi nes kazi ar daug kur mieste ar uzmiesti ant laisvo begio isibegejes riedi. :wink:


StandartinėParašytas: 01 Sau 2009, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
vat kaip tik ant benzo taip darosi...ant duju beveik nevazineju :)
bet tiek to,paziuresim,kaip elgsis masina pavazinejusi Statoilo benzu

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 01 Sau 2009, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
siaip pas mane ant E32 taspats irgi :wink:


StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
O tai jeigu judi atgal, tai pagal šitą "teoriją" turėtų variklis pridūsti ir kuro "valgyti" mažiau :-D
vitalke rašė:
tai riedant auto gauna gal but daugiau oro nes juda, del to ir kuro daugiau siek tiek naudoja, gal ir apsukas palaiko del to aukstesnes. o kai stovi savaiminio oro padavimas sumazeja. NA cia teoriskai.


Šaltas variklis palaiko aukštesnes apsukas, karštas palaiko šiek tiek didesnes už minimalias (kurį laiką, jeigu nepasikeičia sklendės pozicija, apsukas minimizuoja iki minimumo). Oro srautas yra pastoviai reguliuojamas oro srauto matuoklės ir įsiurbimo kolektoriaus sklendės, nuo greičio ar judėjimo krypties oro patekimas į variklį neįtakojasi.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
ačiū be taves to nebutume suprate :D Kalba eina apie karsta varikli
PrakalejaS rašė:
Šaltas variklis palaiko aukštesnes apsukas, karštas palaiko šiek tiek didesnes už minimalias (kurį laiką, jeigu nepasikeičia sklendės pozicija, apsukas minimizuoja iki minimumo). Oro srautas yra pastoviai reguliuojamas oro srauto matuoklės ir įsiurbimo kolektoriaus sklendės, nuo greičio ar judėjimo krypties oro patekimas į variklį neįtakojasi.

Na jei manai esas ant tiek viska ismanantis tuomet man paaiskink kodel nesumazeja apsukos kad ir riedant laisvu begiu 1 km nuo kalno? O tuo tarpu jei tik sustoji kad ir po 200 m apsukos nukrenta?
Beje tai tavo supratimu kiek tas laikas tesiasi, 1 km ar 200 m?


Paskutinį kartą redagavo vbmw 02 Sau 2009, 00:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
Juk ijungtas buvo laisvas begis, kodel sklende nesumazina apsuku?
Apie judejima atgal as tau nekomentuosiu, nes nei cia i tema, nei tu cia tuo sublizgejai ji uzduodams.
P.S. Kazkaip tokio super protingo klausimo is nieko kito ir nesitikejau :wink:


Paskutinį kartą redagavo vbmw 02 Sau 2009, 00:33. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
gal sklende stringa? :roll:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
na matai Prakalejas to nepaaiskino. Ir tikslios savo teorijos niekuo nepagryso, tiesiog pagal ji tau tureti daugiausiai ryt kuro kai vaziuosi atbuliniu begiu, nieko asmenisko #-o


StandartinėParašytas: 02 Sau 2009, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["vitalke"] Atsiprašau, kad taip drastiškai sukritikavau jūsų teoriją, bet tam turiu savų argumentų:
variklio apsukas įtakoja variklio kompiuteris, kuris jas reguliuoja pagal daugelį parametrų, tame tarpe ir judėjimo greitis
variklio apsukas įtakoja ir tokie transmisijos elementai kaip smagratis (kuris keičia variklio inertiškumą)
variklio apsukas įtakoja ir apkrova ant pagalbinių elementų (generetoriaus krovimas, vairo stiprintuvo sukimas, kondicionieriaus sukimas ir t.t.)
variklio apsukas įtakoja netgi tepalo rūšis

tuo tarpu kuro mišinį reguliuoja vaakumas, sklendės ir davikliai, t.y. viskas, kas praeina pro oro filtrą yra nuo iki matuojama ir pagal tai reaguojama, kaičiant variklio mechaninių detalių darbą (pridaroma sklendė, pariebinamas/liesinamas mišinys).

Problemos išsiaiškinimui reikia tikrinti dujų sistemą, reguliavimo mechanizmų būklę, programinį sureguliavimą ir t.t. Kadangi stovint problemos nesijaučia, važiuojant benzinu ta problema mažiau pastebima, tai greičiausia bus kaltas elementoriškas kuro padavimo sureguliavimas.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery