Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Nenukrenta apsukos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=57650 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Jara_E-34 [ 31 Gru 2008, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Nenukrenta apsukos |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:1994 Variklis:1.6 Degalai:benz/dujos Problema/klausimas: visu pirma,prasau moderatoriu atsizvelgt i mano problemos individualuma,neradau daugiau tokios forume kol vaziuoji laisva pavara,masina laiko 1000rpm. kai sustoji po poros sekundziu nukrenta iki normos... bet kai vaziuoji laisvu,tai nesvarbu,kad ir kiek bevaziuotum,ar greitai ar letai,vistiek laiko 1000rpm kas galetu buti P.S. dujos sekvencines,pilno ipurskimo sistema,bet abejoju,kad tai turi reiksmes |
Autorius: | Jara_E-34 [ 31 Gru 2008, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
dabar su Statoilo benzu lyg ir ne taip stipriai tas jauciasi,bet vistiek,kiek per aukstas apsukas palaiko |
Autorius: | vbmw [ 31 Gru 2008, 23:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
tai riedant auto gauna gal but daugiau oro nes juda, del to ir kuro daugiau siek tiek naudoja, gal ir apsukas palaiko del to aukstesnes. o kai stovi savaiminio oro padavimas sumazeja. NA cia teoriskai. |
Autorius: | Jara_E-34 [ 31 Gru 2008, 23:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
as irgi buvau taip pagalvojes...bet kazkaip is vienos puses logiska,o is kitos ne |
Autorius: | vbmw [ 31 Gru 2008, 23:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
kazi ar apsimoka cia ieskot kazko,suprasciau jei butu 2k apsuku, o daba 1k, ir ikrova akumo geresne |
Autorius: | Jara_E-34 [ 31 Gru 2008, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
ir benzo daugiau valgo na bet cia jau turbut man paranoja prasideda...pats ieskau sau problemu |
Autorius: | vbmw [ 01 Sau 2009, 14:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
kiek supratau tau cia ant duju taip darosi, tad per daug nuostuoliu nepatirsi nes kazi ar daug kur mieste ar uzmiesti ant laisvo begio isibegejes riedi. |
Autorius: | Jara_E-34 [ 01 Sau 2009, 14:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
vat kaip tik ant benzo taip darosi...ant duju beveik nevazineju bet tiek to,paziuresim,kaip elgsis masina pavazinejusi Statoilo benzu |
Autorius: | vbmw [ 01 Sau 2009, 14:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
siaip pas mane ant E32 taspats irgi |
Autorius: | PrakalejaS [ 02 Sau 2009, 00:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
O tai jeigu judi atgal, tai pagal šitą "teoriją" turėtų variklis pridūsti ir kuro "valgyti" mažiau vitalke rašė: tai riedant auto gauna gal but daugiau oro nes juda, del to ir kuro daugiau siek tiek naudoja, gal ir apsukas palaiko del to aukstesnes. o kai stovi savaiminio oro padavimas sumazeja. NA cia teoriskai. Šaltas variklis palaiko aukštesnes apsukas, karštas palaiko šiek tiek didesnes už minimalias (kurį laiką, jeigu nepasikeičia sklendės pozicija, apsukas minimizuoja iki minimumo). Oro srautas yra pastoviai reguliuojamas oro srauto matuoklės ir įsiurbimo kolektoriaus sklendės, nuo greičio ar judėjimo krypties oro patekimas į variklį neįtakojasi. |
Autorius: | vbmw [ 02 Sau 2009, 00:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] nenukrenta apsukos |
ačiū be taves to nebutume suprate Kalba eina apie karsta varikli PrakalejaS rašė: Šaltas variklis palaiko aukštesnes apsukas, karštas palaiko šiek tiek didesnes už minimalias (kurį laiką, jeigu nepasikeičia sklendės pozicija, apsukas minimizuoja iki minimumo). Oro srautas yra pastoviai reguliuojamas oro srauto matuoklės ir įsiurbimo kolektoriaus sklendės, nuo greičio ar judėjimo krypties oro patekimas į variklį neįtakojasi. Na jei manai esas ant tiek viska ismanantis tuomet man paaiskink kodel nesumazeja apsukos kad ir riedant laisvu begiu 1 km nuo kalno? O tuo tarpu jei tik sustoji kad ir po 200 m apsukos nukrenta? Beje tai tavo supratimu kiek tas laikas tesiasi, 1 km ar 200 m? |
Autorius: | vbmw [ 02 Sau 2009, 00:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Nenukrenta apsukos |
Juk ijungtas buvo laisvas begis, kodel sklende nesumazina apsuku? Apie judejima atgal as tau nekomentuosiu, nes nei cia i tema, nei tu cia tuo sublizgejai ji uzduodams. P.S. Kazkaip tokio super protingo klausimo is nieko kito ir nesitikejau |
Autorius: | Jara_E-34 [ 02 Sau 2009, 00:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Nenukrenta apsukos |
gal sklende stringa? |
Autorius: | vbmw [ 02 Sau 2009, 00:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Nenukrenta apsukos |
na matai Prakalejas to nepaaiskino. Ir tikslios savo teorijos niekuo nepagryso, tiesiog pagal ji tau tureti daugiausiai ryt kuro kai vaziuosi atbuliniu begiu, nieko asmenisko |
Autorius: | PrakalejaS [ 02 Sau 2009, 00:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Nenukrenta apsukos |
["vitalke"] Atsiprašau, kad taip drastiškai sukritikavau jūsų teoriją, bet tam turiu savų argumentų: variklio apsukas įtakoja variklio kompiuteris, kuris jas reguliuoja pagal daugelį parametrų, tame tarpe ir judėjimo greitis variklio apsukas įtakoja ir tokie transmisijos elementai kaip smagratis (kuris keičia variklio inertiškumą) variklio apsukas įtakoja ir apkrova ant pagalbinių elementų (generetoriaus krovimas, vairo stiprintuvo sukimas, kondicionieriaus sukimas ir t.t.) variklio apsukas įtakoja netgi tepalo rūšis tuo tarpu kuro mišinį reguliuoja vaakumas, sklendės ir davikliai, t.y. viskas, kas praeina pro oro filtrą yra nuo iki matuojama ir pagal tai reaguojama, kaičiant variklio mechaninių detalių darbą (pridaroma sklendė, pariebinamas/liesinamas mišinys). Problemos išsiaiškinimui reikia tikrinti dujų sistemą, reguliavimo mechanizmų būklę, programinį sureguliavimą ir t.t. Kadangi stovint problemos nesijaučia, važiuojant benzinu ta problema mažiau pastebima, tai greičiausia bus kaltas elementoriškas kuro padavimo sureguliavimas. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |