Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=57166 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | qwerty [ 21 Gru 2008, 13:43 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1991 Variklis: 1.8 Degalai: Benzinas Problema/klausimas: Sveiki, turejau problema su benzino nutekejimu, per slangute (nr 5, paveikslelyje zemiau). Norint, ja pakeisti teko isardyti isiurbimo kolektoriu (antras paveikslelis), nes kitaip nebuvo jokio priejimo. ![]() Tiesa, kolektoriu atsukom kartu su oro sklende (trecias paveikslelis), bet maisesi vienas vamzdukas, be kurio pats kolektorius nenorejo trauktis i sona. Atjungus ji, pasipyle ausynimo skystis, kuris kaip as suprantu galejo lengvai patekti i apatine kolektoriaus dali (antras paveikslelis 1 dalys) ir pribegti i cilindrus. ![]() Pradziai nekreipem i tai demesi, nes tiksliai nebuvom mate, kad tosolas buvo pribeges ten, nes pasistengeme greitai suregoti ir atsukti issipletimo bakelio dangti ir nuorinimo anga, tai kad litro ten tikrai neturejo pribegti ![]() ![]() Itarimu jokiu nekylo, pakeiteme vamzdelius, uzsukom kolektoriu, sujungem vamzdelius, ispylem ausinimo skysti, dapylem iki normos, testinis startas ir girdim, kad masina pavirto garveziu ![]() ![]() ![]() Istorija tuo nesibaige, bet noreciau demesi atkreipti butent i garsus ir apsukas: Uzkurus varykli, pasigirsta trumpas svilpimas/cipimas, garsas, kaip ciptu dirzelis (gali buti kad tai jis), tada apsukos padideja iki 1000-1300 ir greitai nukrenta iki 400-500. Atitinkamai varyklis suvibruoja, bet negesta, o jo apsukos toliau pulioja nuo 500-900... Tai dirbant, kas 10-20 sekundziu pasigirsta sprogimas (minejau apie politilenini maisiuka, arba kaip staigiai atidarius Pringles cipsu pakuote ![]() Galvojom, kad uzpiltos zvakes, atsukom visas zvakes, patikrinom visas, dirba kaip reikia. Bandem ziureti, koks cilindras nedirba, bet ir tai nieko neparode. Atjungus LEV, varyklis uzgesta, atsukus davykli is oro srauto matuokles, apsukos uzkyla. Spaudziant gofra, varyklio darbe nesimato jokio pakeitimo (tas atrode itartinai, bet gofra pries tai buvo isplauta ir kruopsciai apziureta). Apsukus kelis ratukus, trauka nesumazejusi, o kaip tik galeciau pasakyti, kad atvirksciai, tik buna, kad laikant apsukas prie 2000, masina pradeda trukcioti (i prieki ir atgal), bet paspaudus akseleratoriu, issilygina. Bandziau sukti ir su starterio pagalba, issukus visas zvakes, bet isskyrus benzino kvapo neko nepasijuto. Ieskojau informacijos ne tik sitame forume, daugiausiai buvo parasyta apie hirdosmugius, kurie sumala stumoklius, ar dar koki velnia, bet beveik visur tai buvo susieta su tuo, kad ausinimo skystis pateko pro mikro ibrezimus, arba per nesandaria tarpine. Pas mane siek tiek kita situacija, gali sakyti as pats ipyliau ja i cilindrus ![]() |
Autorius: | zydriukas [ 21 Gru 2008, 14:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
qwerty rašė: Atjungus LEV, varyklis uzgesta, atsukus davykli is oro srauto matuokles, apsukos uzkyla. Nedidelis pastebėjimas, gal turėjai omeny, jog atjungus LEV, varyklio apsukos sukyla iki 1k, o atjungus OSM užgęsta. ![]() ![]() |
Autorius: | Jara_E-34 [ 21 Gru 2008, 14:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
toks jausmas,kad kazkokia vakumine slangele nepajungta...o gal kolektoriaus tarpine jau bloga ir kazkur traukia ora? ![]() |
Autorius: | opapa [ 21 Gru 2008, 15:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
isplauk lev,o jei kliuvo ausinimo skyscio i kolika,tai db taip pulios apsukos kol jis is ten neiseis,i kondencatas gaunas |
Autorius: | mindaugas14 [ 21 Gru 2008, 15:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
kur nors ora gaudo,nes kaip rasei padavus gazo normalizuojasi.apziurek gerai tarpines, busi ko nors nesudejes gerai. |
Autorius: | qwerty [ 21 Gru 2008, 16:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
opapa rašė: isplauk lev,o jei kliuvo ausinimo skyscio i kolika,tai db taip pulios apsukos kol jis is ten neiseis,i kondencatas gaunas Siandien taip ir padariau, pasiemiau LEV ir Gofra i namus, isploviau, pries koki pusvalandi jau isbandziau, rezultatas gal ir pasikeite. Ant salto apsukos nukrenta iki 500 ir net zemiau, kai uzsila, laikosi ties 900 gana stabiliai, bet tada varyklis vistiek puliuoja. Saltas varyklis baltai padumija, pasiekes normalia temperatura, dumai permatomi, net keista. Jeigu butu like tosolo, turetu eiti balti dumai... Trauka nepakito, gal netgi pagerejo, nors ir vibruoja varyklis, o kartu su juo ir visa masina. Procesa kazkaip paskubinti galima, pvz vazineti daugia, ar kaip tik palikti kazkuriam laikotarpiui? Gasdina minetas garsas, kaip politileninio maiselio sprogimas, kas 15 sekundziu ant laisvu, ar tai gali buti del ausinimo skyscio? zydriuxxxass rašė: Nedidelis pastebėjimas, gal turėjai omeny, jog atjungus LEV, varyklio apsukos sukyla iki 1k, o atjungus OSM užgęsta. ![]() ![]() Ne, viskas teisingai parasiau. Atjungus laida, nuo LEV, varyklis po pirmos amplitudes uzgesta. O atsukinejant laida nuo OSM, varyklis pradeda riaumoti, kiek jis ten rodo apsuku, velnias zino, bet pagal garsa, ne maziau 2000 ir pastoviai dideja, daug neeksperementavau su OSM... Jara_E-34 rašė: toks jausmas,kad kazkokia vakumine slangele nepajungta...o gal kolektoriaus tarpine jau bloga ir kazkur traukia ora? ![]() Pacioj pradzioj taip galvojom, aplandziojom viska, atsarginiu daliu neliko, kaip ir susipainioti kur juos galima ikisti nelabai galima. O del tarpines galima pagalvoti, reikes pabandyti uztepti sonus klampia medziama, jeigu prades burbuliuoti, reiskia traukia, nes prisukom gerai, tarpine nebuvo pazeista, todel paliko esama... mindaugas14 rašė: kur nors ora gaudo,nes kaip rasei padavus gazo normalizuojasi.apziurek gerai tarpines, busi ko nors nesudejes gerai. Yra tik dvi tarpines (nr 8 antrame paveikslelyje), nes kitu mes nelietem. Gali del tarpines, kilti pasaliniai garsai? Visiems ačiū uz atsakymus! |
Autorius: | Arunas B [ 21 Gru 2008, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
Pamatuok kompresija, man atrodo kad nebutum galvos tarpines isputes lauk su tosolu cilindruose, dar blogiau sulenkes koki svaustikli. Neissigask tai nereiskia kad 100% taip yra, bet vienas is imanomu varijantu. |
Autorius: | mindaugas14 [ 21 Gru 2008, 16:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
jei ora traukia papildomai tai ir burbuliuoja, paimk uzsivedes ir papusk kokio degaus skyscio apie tas tarpines ir klausyk ar garsas variklio keicias,tinka carb cleaneris, eteris dyzeliam uzsivest, arba blogiausiu atveju oro gaiviklio. |
Autorius: | qwerty [ 21 Gru 2008, 16:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
Arunas B rašė: Pamatuok kompresija, man atrodo kad nebutum galvos tarpines isputes lauk su tosolu cilindruose, dar blogiau sulenkes koki svaustikli. Neissigask tai nereiskia kad 100% taip yra, bet vienas is imanomu varijantu. Neissigasiu, dabar jau vistiek laiko atgal negrazinsi. Gaila, bet neturiu kuo pamatuoti kompresija, rytoj jau reikes vaziuoti daryti diagnostika, gal ka nors parodis. Labiausiai neaisku, ka daryti dabar ![]() mindaugas14 rašė: jei ora traukia papildomai tai ir burbuliuoja, paimk uzsivedes ir papusk kokio degaus skyscio apie tas tarpines ir klausyk ar garsas variklio keicias,tinka carb cleaneris, eteris dyzeliam uzsivest, arba blogiausiu atveju oro gaiviklio. Taip ir reikes padaryti, apie rezultatus parasysiu ![]() ![]() |
Autorius: | qwerty [ 21 Gru 2008, 16:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
![]() ![]() |
Autorius: | Arunas B [ 21 Gru 2008, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
qwerty rašė: =D> Rezultatas yra, papurskus oro gaivykliu po kolektoriumi, varyklio darbas normalizuojasi, ispurskiau visa flakona, bet taip ir neisgirdau sprogimu... Lieka susitarti su draugu ir pakartoti operacija ![]() Nevark tu su tuo sandarinimu nes nekazka tu ten uzsandarinsi, o dar kai prilibdysi ten kaskokio sh.. tai kaip jis tau prikeps tai turesi reikalu nukrapstyt ten viska. Ardyk viska lauk sutepk visas tarpines melynu hermetiku "blue universal selant" aisku nuvalyk pries tepdamas visas sujungimo vietas kokiu nuriebalintoju ir rink atgal. Ziurek kad vel ausinimo skyscio neprisipiltum i cilindrus, o jei jau taip ir nutiktu tai po surinkimo pries vedant ishsuk zvakes ir prasuk su starteriu varikli kad ishspjaudytu ji lauk. |
Autorius: | qwerty [ 21 Gru 2008, 18:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
Arunas B rašė: Nevark tu su tuo sandarinimu nes nekazka tu ten uzsandarinsi, o dar kaiprilibdysi ten kaskokio sh.. tai kaip jis tau prikeps tai turesi reikalu nukrapstyt ten viska. Ardyk viska lauk sutepk visas tarpines melynu hermetiku "blue universal selant" aisku nuvalyk pries tepdamas visas sujungimo vietas kokiu nuriebalintoju ir rink atgal. Ziurek kad vel ausinimo skyscio neprisipiltum i cilindrus, o jei jau taip ir nutiktu tai po surinkimo pries vedant ishsuk zvakes ir prasuk su starteriu varikli kad ishspjaudytu ji lauk. Gerai, taip ir padariau! Problema isspresta, suvienietu protu pagalba ![]() Problema: Antrame paveikslelije, detale nr. 13 varztas isisuka i laikykli/varzta, kuris papyldomai laiko purkstuku vardymo bloka ir kiek issiaiskinome, nustato isiurbimo kolektoriaus virsutines dalies (antras pav. 5 detale) auksti. Kai isukinejome, jis buvo siektiek issisukes, del to galejo buti tarpas, kiek tarp isiurbimo kolektoriaus, tiek ir paciu purkstuku (cia gipoteze ![]() Sprendimas: Atsukom kolektoriu, neatjunginejant slanguciu ![]() ![]() Apsukos padidejusios (900-1000) - labai panasu, kad isijunge service rezimas. Paieskosiu veliau informacijos, o siandien dar stebesiu situacija su apsukom kelyje ![]() ![]() |
Autorius: | mindaugas14 [ 21 Gru 2008, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
![]() ![]() |
Autorius: | qwerty [ 22 Gru 2008, 00:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
mindaugas14 rašė: =D> manuale raso, bet ka ardant, visokias tarpines, riebokslius keisti naujais, tai manau tame tiesos yra ![]() Teko paskaityti ne viena manual`a, labiausiai patiko Bentley leidybos, skirtas E36. Sutinku, kad bet kokia detale geriau keisti nauja, taip ir daryciau, jeigu tureciau kieme BMW detaliu sandeli ![]() ![]() ![]() Apsukos susitvarke savaime, gaila kad trauka sumazejo. Oro filtras neuzsikyses, keiciau pries koki menesi, bet del to nepergyvenu, jeigu ka, zinosiu, kaip pora arkliu prisideti ![]() |
Autorius: | all in music [ 22 Gru 2008, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] Pateko ausinimo skystis i M40B18 |
pasakysiu viena, nzn kiek tas tau pades. tavo nupasakotas garsas man budavo kai skiles anglies filtras buvo. paziurek, ar ten gerai viska sujungei (slangeles prie voztuvelio ir pan, kryptis). |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |