Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 18:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Geg 2008, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E36
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: 2L
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas: siuo metu pas mane yra trecios kartos duju iranga, kitaip vadinama eko sistema (jau buvo imontuota kai pirkau masina). Buvau pradejes svarstyti isvis ismesti ta duju yranga, nes norisi pilnai isnaudot variklio galia, bet kai nemazai vazineju kuro kainu skirtumas akivaizdus tai ir susilaikau. Ka patartumete padaryti, kad toje vietoje kur paduodamos dujos per ta saiba butu didesne anga orui praeiti, nes dabar ta saiba juk pamazina oro srauta nemazai ir to pasekoje yra kritus reali variklio galia... Gal kas zino ar ymanoma su didesne anga ta saiba istatyti?
Dar galvoju pastatyti antra duju reduktoriu. Ka manote apie tai? Kiek duju daugiau imtu jei dabar vidurkis koks 14? Ar tos duju sanaudos butu didesnes tik tada kai eksceleratoriu spausciau ar visada didesnes ir yprastai vazinejant butu?
Tiesioginio duju ipurskimo sistemu tikrai nesiulykite!


StandartinėParašytas: 05 Geg 2008, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
ka nori laimeti dedamas antra duju reduktoriu ant 2.0 matoro ?

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 05 Geg 2008, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.28
Amžius:
37
Pranešimai:
311
Miestas:
Kaunas
as manau jog neverta dabar bandyti kazka isloshti. jei buvo svarstumai ismesti dujas, tai reiskia pinigu turi atliekamu vistiek dabar, prisipilk benzino, ir kai uzeis noras paspaust eprisjunk i benza, kai vaziuoji ramiai vaziuok ant duju, taip daro nemazia zmoniu bent man zinomu :) plus sveikiau avrikliui bus gaut apsuku ir ant benzino, nei nuolat alint su dujom(nu alint tai netiesiogiai)


StandartinėParašytas: 05 Geg 2008, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
nepadarysi nieko. daug tokių mastytojų buvo, bet niekas nieko nesumastė geriau nei dabar yra. Su didesne skyle tau mašina ant laisvu dažnai užges, užspaudus gazo pridus, su eko sistema galima šiek tiek pakoreguoti, bet maišytuvai dažniausiai yra standartiniai ir su šiek tiek didesne skyle nelabai rastum. Antras reduktorius nieko nepakeistų, nes pakankamai duju gali paduoti ir vienas, tiesiog galima pareguliuot. bet bet koks perdarymas prives arba prie velniškų dujų sąnaudų, arba prie nestabilaus variklio darbo. Jeigu tikrai daug tenka važinėti, tai manau lenkiška duju įpurškimo sistema ~1800lt butu geriausia išeitis jei turi finansų ir noro investuoti tiek už ta prarastą galios dalį. Patikėk, keik buvau galvojęs apie visokius dvigubus maišytuvus, papildomus dujų vožtuvus - nesureguliuosi.O vienintelis būdas kad variklis gautu oro tiek, kiek jis standartiškai turėtų be jokiu pasipriešinimų ir taip neprarastu galios - įpurškimas :wink:

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 05 Geg 2008, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.28
Amžius:
37
Pranešimai:
311
Miestas:
Kaunas
kaip apsiseks rast, ir kiek pades apzintys, as kai tokia klasta itariau buvau pasiruoses apie 1500lt. plus dar surast meistriukus riek kas tikria ismanytu darba, nes jei priversh blogai galva turesi vel bedu :)


StandartinėParašytas: 06 Geg 2008, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
gedas6 rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E36
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: 2L
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas: siuo metu pas mane yra trecios kartos duju iranga, kitaip vadinama eko sistema (jau buvo imontuota kai pirkau masina). Buvau pradejes svarstyti isvis ismesti ta duju yranga, nes norisi pilnai isnaudot variklio galia, bet kai nemazai vazineju kuro kainu skirtumas akivaizdus tai ir susilaikau. Ka patartumete padaryti, kad toje vietoje kur paduodamos dujos per ta saiba butu didesne anga orui praeiti, nes dabar ta saiba juk pamazina oro srauta nemazai ir to pasekoje yra kritus reali variklio galia... Gal kas zino ar ymanoma su didesne anga ta saiba istatyti?
Dar galvoju pastatyti antra duju reduktoriu. Ka manote apie tai? Kiek duju daugiau imtu jei dabar vidurkis koks 14? Ar tos duju sanaudos butu didesnes tik tada kai eksceleratoriu spausciau ar visada didesnes ir yprastai vazinejant butu?
Tiesioginio duju ipurskimo sistemu tikrai nesiulykite!


pas tave antros kartos duju iranga, trecios kartos yra mechaninis ipurskimas kaskoks kurio niekas nebededa senai


StandartinėParašytas: 06 Geg 2008, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
ačiū visiems uz nuomones :P


StandartinėParašytas: 06 Geg 2008, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.06
Amžius:
47
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E39 528i m52 98;E46 328i m52tu 98
Pas mane 2,5 motoras dejau pats sekventa (tiesiogini duju purskala) traukia kaip ant benzo. Sanaudos tarp 12 13l po miesta. ir nereikia sukti galvos jeigu netycia nusiciaudes. o su visu kitu irgi daug prazaides efekkto jokio 2 kartos dujas galima lyginti su labai prastu karbiuratoriumi. :lol:

_________________
LPG POWER


StandartinėParašytas: 07 Geg 2008, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
Tamahaukas rašė:
Pas mane 2,5 motoras dejau pats sekventa (tiesiogini duju purskala) traukia kaip ant benzo. Sanaudos tarp 12 13l po miesta. ir nereikia sukti galvos jeigu netycia nusiciaudes. o su visu kitu irgi daug prazaides efekkto jokio 2 kartos dujas galima lyginti su labai prastu karbiuratoriumi. :lol:

jei ne paslaptis, kiek uz yranga mokejai ?

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 07 Geg 2008, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
Tamahaukas rašė:
Pas mane 2,5 motoras dejau pats sekventa (tiesiogini duju purskala) traukia kaip ant benzo. Sanaudos tarp 12 13l po miesta. ir nereikia sukti galvos jeigu netycia nusiciaudes. o su visu kitu irgi daug prazaides efekkto jokio 2 kartos dujas galima lyginti su labai prastu karbiuratoriumi. :lol:

ir beje kokia įranga? aš dabar stag-300 lenku galvoju detis. Visokių nuomonių prisiskaičiau, patarimų iš dujininkų, ir nemanau, kad blogiau už itališką turetų eiti :?

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery