Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=44444
Puslapis 12

Autorius:  Povilkami [ 21 Bal 2008, 10:44 ]
Pranešimo tema:  [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996-1999
Variklis: M52 2.8
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: Radau internete vakar info nemažai, kad daug kas M52 (2.8 ) varikliam keičia įsiurbimo kolektorių ir stato nuo M50 (2.5). Logika tipo tokia, kad dėl tam tikrų gamtosaugos reikalavimų, tas M52 variklis buvo išleistas su kitokiu kolektoriumi, kuris duoda geresnį sukimo momentą ant žemų apsukų, bet labai akivaizdžiai (ir turiu pasakyti žiauriai užknisančiai) praranda sukimo momentą virš 5300 apsukų. Tipo M52 kolektorius yra taip jau sukonstruotas. Todėl pilnas internetas conversion kit'ų (pvz. http://www.koperformance.com/BMW/engine ... e36_m3.htm) tam, kad pakeisti M52 kolektorių į M50. Visuose šaltiniuose rašo, jog top-end performancas pakyla net nuo ~20Ag, be jokių papildomų modifikavimų (net čipo galima neprogramuoti, nors sako, kad sveika ir padeda geriau mišinį sureguliuot).
Tačiau didelis minusas, mano galva, yra tai, kad low-end performancas atitinkamai krinta, t.y. ant žemų apsukų sukimo momentas sumažėja, ir gana ženkliai.

Kausimas. Ar esate kas nors tokią modifikaciją atlikęs? Ar girdėjot, matėt, važiavot su kieno nors mašina su tokia modifikacija? Kaip tas viskas atrodo? Ar labai sumažėjęs sukimo momentas ant žemų apsukų, ar gal viskas normaliai?

Autorius:  vytas123 [ 21 Bal 2008, 11:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

as irgi mastau apie tai,bet galiu pasakyti viena,jog mane labjau nervina kai prie red laino trauka smarkiai krenta,o ne kai iki 2000 apsuku geriau traukia.

Autorius:  Povilkami [ 21 Bal 2008, 13:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Na, dabartinio variklio tame ir jėga, kad jis neblogą sukimo momentą turi apačioj. Malonu važiuot. BET jo max. sukimo momentas yra tik prie kiek prie 4300 berods? Ar gal kiek mažiau. O prie 2000 nėra tiek, toli gražu. Ir jeigu dar nukąs kokį 30NM prie tokių apsukų, tai bus visiškai nekoks važiavimas.
Radau šiek tiek užsienio forumuose, kad tas low-end galios kritimas yra aiškiai juntamas. Tai žinoma įtakos ir važiavimo komfortą ir sąnaudas miesto režimu. Nusprendžiau nedaryti.. :(

Autorius:  Povilkami [ 21 Bal 2008, 13:32 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Radau dar vieną, gana populiarų:

http://www.qsz.com.au/cams/bmw.htm
arba
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 16.017.00C

SCHRICK firmos. Man jis labiau patinka, nes jis iš esmės visiškai nepakeičia apatinės linijos, o viršuje perkelia tą NM kritimą per 500 aspukų. Anot DYNO, tai davė +14Ag (kitur rašo +18AG). Kitaip tariant variklis akivaizdžiai pridus tik prie 5800rpm. Dar 500 vistiek vos vos vilksis... :| Ups... ir kaina ~1000$

Gal naudota galima gauti ant Ebay..

Autorius:  Xolen [ 21 Bal 2008, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

M52B28 maxsimalus Nm 280 prie 3500aps.

Autorius:  Bullitt [ 22 Bal 2008, 00:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

apsispresk ko tu nori!!!
ar draginti, po zieda vazineti daugiau ar siaip vartoti auto kaip kasdienine masina.

Pirmu atveju sukimas prie mazu apsuku nulis emociju. Ziedui ir dragui arkliai svarbiausia auksciausiame diapazone.
Kasdieninei masinai sukimo momentas prie zemu yra didelis gerumas, bet tik ne sportui!

Autorius:  eina [ 22 Bal 2008, 02:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Xolen rašė:
M52B28 maxsimalus Nm 280 prie 3500aps.

kam rasai jei nezinai?

Autorius:  Xolen [ 22 Bal 2008, 08:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

:wink: Galbut pirma ysitikint reiktu, paskui jau tokiais teiginiais sklaidytis :?
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Autorius:  Povilkami [ 22 Bal 2008, 09:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Bullit rašė:
apsispresk ko tu nori!!!
ar draginti, po zieda vazineti daugiau ar siaip vartoti auto kaip kasdienine masina.


Na tikrai nenoriu draginti ir po zieda vazineti, bet noriu kad variklis nebutu uzglusintas kazkokio nevykusio kolektoriaus... Ir pats tas faktas, kad turiu rinktis "arba sportui" arba "miestui" jau uzknisa. Pasisiko BMW sitoj vietoj (nors kitokios masinos daugiau ir nepirkciau :))... Todėl bandau spręsti gamintojo problemas.

Jeigu pas mane būtų mechaninė, tai nesukčiau sau galvos - perjungčiau ant 5300rpm ir būtų viskas ok. Bet kai yra automatas, tai jis myžina tą varkilį iki 6300rpm, nors paskutinį 1000rpm jis tiesiog prašosi perjungiamas. O paspaust aš mėgstu visuomet. Tai va ir sprendžiam tokią dilemą..

Autorius:  Bullitt [ 22 Bal 2008, 11:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

pas mane pvz sukimo prie zemu nelabai yra
bet man tas dzin
gali issukti motora su zemesnem pavarom
malonu kad kuo labiau spaudi tuo geriau eina
jei megsti paspausti tai dek ta kolika ir nesuk kiausu

Autorius:  eina [ 22 Bal 2008, 13:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Xolen rašė:
:wink: Galbut pirma ysitikint reiktu, paskui jau tokiais teiginiais sklaidytis :?

Ane?

Prikabinti failai:
grybui1.JPG
grybui1.JPG [ 26.59 KiB | Peržiūrėta 10639 kartus(ų) ]

Autorius:  eina [ 22 Bal 2008, 13:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

plius dyno, kad nebecyptum..

Prikabinti failai:
grybui.JPG
grybui.JPG [ 46.29 KiB | Peržiūrėta 10643 kartus(ų) ]

Autorius:  vytas123 [ 22 Bal 2008, 19:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

prie 6000 tragedija.reikia kolektoriu keist.ir kuo greiciau. :shock:

Autorius:  ablasiejus [ 22 Bal 2008, 20:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

Ei, neisgincykit! Abu teisus, tik skirtingus motorus lyginat!
Vienas ima M52B28, o kitas M52TUB28! Antras motoras turi double-vanos, ir jo max sukimo momentas zemiau uz to senesnio.

O keist kolektoriu..nu jei suki dznai nemaziau 3k rpm, tai verta..as kaip anskciau turejau m50b25, ir max sukimo momentas aukstokai buvo, tai slykstesnio vaziavimo mieste nezinodavau...ziauriai nepatikdavo..iki 3.5k negyvas visiskai...

Autorius:  Foxer [ 29 Bal 2008, 20:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] M52 kolektoriaus keitimas į M50 kolektorių

As taip pat domejausi isiurbimo kolektoriaus keitimu ir net visas reikiamas dalis susipirkau,bet... nusprendziu palikti standartini M52B28. Priezastis ta, kad man yra naudingesnis sukimo momentas apacioje, nei arkliai pacioje apsuku galuneje. Tai suteikia ekonomiskumo vazinejant miesto salygomis. Taciau jei darznai lakstai aukstais sukiais, tai tie prarasti niutonai tau nereikalingi lyginant su arkliais aukstuose sukiuose

Cia jau paciam spresti.

p.s jei reikalingas M50B25 isiurbimas,tai as turiu atliekama komplekta. :mrgreen:

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/