Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] 318is zvakiu laidai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=4191 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | MND [ 13 Spa 2005, 11:22 ] |
Pranešimo tema: | [E36] 318is zvakiu laidai |
kas nors gal keitet??? kur ju galima rast??? pas visus tik nuo 1.8 motoro. a tanagroj labai kaina kandziojasi |
Autorius: | Pablo [ 13 Spa 2005, 11:48 ] |
Pranešimo tema: | |
teko keist. krasta auto. ~150 lt. jei gerai pamenu (senokai buvo...) |
Autorius: | MND [ 13 Spa 2005, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | |
skambinau, sake 1600 Lt ir neturi. |
Autorius: | Pablo [ 13 Spa 2005, 14:48 ] |
Pranešimo tema: | |
man irgi vezhe 2 savaites pagal uzsakyma. nuliu per daug turbut parashei? |
Autorius: | Antanas L. [ 13 Spa 2005, 15:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Pablo... siaip originaliu laidu kaina mazdaug 150 LTL uz stuka... kai 4 tai 600 LTL... kazkaip nei vieno nei kito variantas.... Beje... anksciau krasta dedavo antgalius ant aukstos itampos laidu... nezinau ar sis variantas tinka iS ir ar vis dar daro tai |
Autorius: | Pablo [ 13 Spa 2005, 16:18 ] |
Pranešimo tema: | |
ash keichiau tik 1 laida tai tokia kaina ir parashiau. iS'o laidai eina su antgaliais padifoltu. |
Autorius: | Virgis [ 13 Spa 2005, 16:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Ka tik skambinau i Krasta. Maniskiam E30, 320 visi aukstos itampos laidai kastuotu 750 LTL. Bet kol kas jie geri, tai nekeisiu. O jei keisiu, tai vienam laidui kisiu iki 50 LTL. Kad suma butu iki 350 LTL. Manau, tai jau bus kokybiski laidai. Kazkada cia skaitinejau apie laidus. Buvo ju testai kazkur, skerspuvis ir pan. Tik neatsimenu, kur vis del to as skaiciau. |
Autorius: | MND [ 13 Spa 2005, 16:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Cituoti: nuliu per daug turbut parashei?
aha, as ir noreciau kad krasta per daug nuliu butu pasakius jei komplektas tik 160 Lt butu, tai nematyciau problemos. a kaip nustatyt kuris laidas nebekox?? as tik pasiziurejau, kad pas man liepsneles begioja ir planavau visus pasikeist. bet kai tokios kainos |
Autorius: | Piktas Centas [ 13 Spa 2005, 19:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip kiek esu bandes,tai patikimiausias man pasirode sis budas: uzkuri varikli ir atjungineji laidus.Kuri atjungus variklio darbas beveik nepasikeicia - tas ir bus gatavas.Tik nesuprask klaidingai - kai atjungi viena laida,ziurek,ar kas pasikeicia,ir dek laida atgal ant zvakes,ir taip su visais.Tada nuspresi,kuris nedirba.Neatjunk iskart visu 4. |
Autorius: | Virgis [ 14 Spa 2005, 08:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Neblogas variantas su straboskopu. Ji pajungineji prie kiekvieno laido ir ziurai kaip mirksi. Jei su pertrukiais - didele tikimybe, kad laidas bus blogas. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 14 Spa 2005, 08:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Kazkuriame is rusisku interneto puslapiu apie NGK produkcija (gaila nuorodos neissaugojau) esu skaites, kad ausktos itampos laidus reiketu keisti mazdaug kas 50-60 tukstanciu km net jei jie ir nera pramusti. O keisti del tos priezasties, kad eksploatuojant keiciasi siu laidu varza, o tuo paciu ir kitos savybes. Nu ir savaime suprantama, kuro misinio uzdegimo sutrikimu atsiranda. Aisku, su musu perkamom galiom, kai originaliulaidu komplektas neretai virsyja 500 lt suma, tokios islaidos atrodys tragiskai. Taciau vertetu pasidomet ar nera kazkokiu alternatyvu. Alternatyva nevadinu neaiskios kilmes koperatyviniu laidu uz 15 lt/vnt. Tai ypac turetu buti aktualu tu masinu savininkam, kurie vazineja dujom, nes LPG "praso" itin tvarkingos uzdegimo sistemos, o jei ne tai pradeda saudyt... Jei NGK lembda zondai yra mazdaug perpus pigesni nei bosh, tai galbut ir laidai tures tokia pat kainos savybe... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |