Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 10:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Vas 2008, 18:57 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E36]
Pagaminimo metai: 1994
Variklis: 318i
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
Sveiki, aisku jau yra prikurta temu situo klausimu, taciau jas perziurejes tvirto atsakymo neturiu, taigi jei nesunku noreciau jusu nuomones.
Nesenai pastebejau baltas apnasas ant vidinio variklio dangtelio, taciau tepalu ir ausininimo skyscio lygis nekito. Masina pradejo daugiau nei iprastai duminti,ant tepalo matuoklio pasaliniu medziagu nebuvo. Vazinejami atstumai buvo nedideli, plius ziema, tai pagalvojau, kad nieko cia blogo.
O pries kelias dienas patikrines tepalus pamaciau, kad lygis ju padidejes, antifrizo sumazeje ( bet jis svarus), ant matuoklio matosi nezymiai priemaisu, galvoju cia jau ruduo variklui:) Taciau: trauka nepakitus, variklis nekaista, slangu nepucia, o dabar netgi normalizavosi duminimas - eina kaip paprastai. Plius vakare po vazinejimo dar atidariau kapota, o ten ir lygis tepalu norma ir apnasu sumazeje, zodziu nepastoviai, bet kazkas ten vyksta. Masina vaziuoja kaip visada, nieko neiprasto, taciau atidarius kapota ir paziurejus kas vyksta tepaluose - nieko gero nezada. Tai kolegos, ar cia jau ruost pinigine smagumams, ar visgi dar yra vilties, kad ne chana:)


StandartinėParašytas: 21 Vas 2008, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Vazineji ir stebi toliau. siaip siuo metu laiku klaidinga butu sprestai apie galvos bei tarpines problema vien is tirsciu ant dangtelio. o antifrizas gali mazeti, del pratekejimo sistemoje. kol motoras nekaista ir slangu nepucia vazinek.

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 21 Vas 2008, 23:30 
  
 
 
Na del to ir klausiu labiau patyrusiu, nes jei variklis kaistu ar slangos butu pakitusios, tai jau galvociau apie galvos trukima, bet labiausiai neramina, kad yra priemaisu tepale ir lygis truputi pakilo ( nors antifryzas svarus),trauka ir temperatura nepakitusi.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2008, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei eina ausinimo skystis i tepala, tada slangu gali ir nepusti ir ausinimo skystis svarus bus. jei kyla lygis ir "snargliu" yra, tai jau zenklas, bet...
kaip ir sake, belieka stebeti

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2008, 22:09 
  
 
 
Jei antifrizo mazeja, tepalu daugeja - tai antifrizas i tepalus eina.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2008, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.21
Amžius:
43
Pranešimai:
151
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW
TNT rašė:
Jei antifrizo mazeja, tepalu daugeja - tai antifrizas i tepalus eina.


nebutinai antifryzas eis i tepalus, gali begt i degimo kamera, tada salta uzvedus nedirba tas cilindras, kol visko neisstumia lauk. Nesenai teko apturet sitoki "dziaugsma".


StandartinėParašytas: 25 Vas 2008, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Vazinejant trumpais ir labai trumpais atstumais saltuoju metu laiku,kartais tepalo lygis gali pakilti....
Pravaziavus keleta simtu km uzmiestije tepalo ligis normalizuojasi :)
Taip viksta del to,kad dirbant saltam varikliui,oro ir kuro misinis dirbtinai ipursk.el.valdimo bloko pagalba riebinamas,kazkokia nesudegusio benzino dalis pakliuna i tepala per ziedus-tepalo ligis kila,pavaziavus uzmiestije variklis uzkaista iki darb.temperaturos,tepalas taip pat,pavaziavus ilgiau benzinas is tepalo paprasciausiai isgaruoja ir per variklio karterio ventilavimo sistema pakliuna i diegimo kameras,kur laimingai sudega :)
Tiek tos bedos :wink:

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery