Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] 328 coupe sklende duslintuve
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=36782
Puslapis 11

Autorius:  vr6 [ 17 Gru 2007, 23:20 ]
Pranešimo tema:  [E36] 328 coupe sklende duslintuve

Galiniam ismetimo bakelyje yra sklende duslintuve.Kam ji reikalinga?

Autorius:  tarataika [ 17 Gru 2007, 23:32 ]
Pranešimo tema: 

pas draugeli su 328 yra tas pats, ji atsidaro nuo sukiu, laisveni ismetima padaro, o ant zemu jos nereikia, tipo geriau kad butu uzdaryta..manau kuro sanadu tikslais ar siaip ilgesnio motoro tarnavimo, bet del paskutinio teiginio tai is lempos truputi pasakiau tai nzn...

Autorius:  eina [ 18 Gru 2007, 02:16 ]
Pranešimo tema: 

taip pat, kad tyliau veiktu

Autorius:  vr6 [ 18 Gru 2007, 09:10 ]
Pranešimo tema: 

Man rodos as ja islupsiu lauk, kazkodel netikiu kad uzkistas glusas duotu naudos :)

Autorius:  Duvis [ 18 Gru 2007, 09:27 ]
Pranešimo tema: 

man rodos ten nepulk nieko draskyt kol tiksliai nenumes kokio komento tikslaus. nes esu ir ash buves senai pridraskes :D paskiau kai reikia sutvarkyt ka primutini jau nebebuna taip lengva :D

Autorius:  Dalius. [ 18 Gru 2007, 10:43 ]
Pranešimo tema: 

Jeigu gamintojas taip padaro reiskia ji yra reikalinga :roll:
O isdraskyt viska greit galima :twisted:

Autorius:  tarataika [ 18 Gru 2007, 11:08 ]
Pranešimo tema: 

kam ja issimineti jei ji prasidarineja.. paprasyk ko nors gazu uzminti nuo kokiu 4-5 krm atsidarys ir zinosi kad veikia...

Autorius:  PrakalejaS [ 18 Gru 2007, 11:49 ]
Pranešimo tema: 

Sklendė iš esmės reikalinga garsui sumažinti. Ta pati technologija naudojama ir naujesniuose BMW. Principas paprastas - užkūrus motorą susidaro vaakumas, kuris uždaro sklendikę, o pakėlus apsukas iki >2,5k atsidaro.
Čia turėtum rasti šiokios tokios info:
viewtopic.php?t=33297

Minusas tame, kad nemažai dregmės kaupiasi duslintuve ir ilgiau užtrunka kol ji pašalinama, visa kita yra privalumas.

Autorius:  Jerry [ 18 Gru 2007, 13:04 ]
Pranešimo tema: 

Seip dar yra toks dalikas kada padarai tiesiogini ismetima be jokiu sklendziu ir panasei, gali negrazei dirbti variklis, nes man vienoje masinoje buvo, ismeciau visus katalizatorius ir pan. palikau tiesiogini ismetima, ir ka jus manote variklio darbas pablogejo, kada pradejau aiskintis paaiskejo kad paciam ismetimui turi buti kazkoks pasipriesinimas ir del to geriau isdega kuras ir pan. Tai kad siulyciau nieko neismesti, bmw inzineriai nedurni darydami tokius dalykus :)

Autorius:  przt [ 18 Gru 2007, 17:38 ]
Pranešimo tema: 

Jerry rašė:
Seip dar yra toks dalikas kada padarai tiesiogini ismetima be jokiu sklendziu ir panasei, gali negrazei dirbti variklis, nes man vienoje masinoje buvo, ismeciau visus katalizatorius ir pan. palikau tiesiogini ismetima, ir ka jus manote variklio darbas pablogejo, kada pradejau aiskintis paaiskejo kad paciam ismetimui turi buti kazkoks pasipriesinimas ir del to geriau isdega kuras ir pan. Tai kad siulyciau nieko neismesti, bmw inzineriai nedurni darydami tokius dalykus :)


Arba tiesiog sena liambda pabuvo svieziam ore ir po to graziai neveike.
Apie back pressure yra daug versiju, ar tai gerai ar blogai, medziaga pamastymui >
UUC versija

Autorius:  Annoucements [ 18 Gru 2007, 18:19 ]
Pranešimo tema: 

ismetimo sistemoje turi buti nedidelis slegis, o ne taip kad "kaip be duslintuvo isvis". HP nuo per laisvo ismetimo tik sumazeja, o ne padideja.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/