Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Del Apsuku rytais!!!
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=34419
Puslapis 14

Autorius:  TIK M40 [ 08 Lap 2007, 10:38 ]
Pranešimo tema:  [E36] Del Apsuku rytais!!!

M40 1.8i variklis is ryto uzvedus automobili ...kiek apsuku turetu rodyti ir kuri laika?
Kaip isivaizduoju truputi virs 1000 ir kokias poram minuciu tas veiksmas turetu vikti ..paskui susimazintu iki 750-800
Mano atveju nesvarbu ar 0 C ar -20 C uzivedus pakila apsukos iki 1000 isilaiko gal dvi sekundes ir stoja i normalia padeti 750-800
Klausimas ar mano auto kazkas negerai?

Autorius:  Tioma [ 08 Lap 2007, 10:42 ]
Pranešimo tema: 

Pas mane lygiai tas pats. ant salto variklio uzvedus pakyla iki 1k ir po keliu sekundziu nukrenta iki ~800. manau tai normalu ir priklauso nuo variklio. pvz kai turejau honda accord (coupe 2.2l), tai ten salta varikli uzvedus (ziema) apsukos pakildavo iki 2k ir nukrisdavo tik kai pasildavo variklis.

Autorius:  TIK M40 [ 08 Lap 2007, 10:45 ]
Pranešimo tema: 

Tioma rašė:
Pas mane lygiai tas pats. ant salto variklio uzvedus pakyla iki 1k ir po keliu sekundziu nukrenta iki ~800. manau tai normalu ir priklauso nuo variklio. pvz kai turejau honda accord (coupe 2.2l), tai ten salta varikli uzvedus (ziema) apsukos pakildavo iki 2k ir nukrisdavo tik kai pasildavo variklis.

Pas tave "IS" ir gal pas mus kokia problema .laisov eigos koks reguliatorius sugedes ? :)))

Autorius:  Annoucements [ 08 Lap 2007, 10:46 ]
Pranešimo tema: 

mano 318tds ryte uzvestas saltas rodo 1000aps/min . po 1.5min mazdaug nukrenta iki 750aps/min ar panasiai. nezinau ar taip turi buti.

Autorius:  Kriugeriux [ 08 Lap 2007, 10:46 ]
Pranešimo tema: 

viskas cia normalu apsukos krenta kai uzsyla variklis...

Autorius:  TIK M40 [ 08 Lap 2007, 11:27 ]
Pranešimo tema: 

Kriugeriux rašė:
viskas cia normalu apsukos krenta kai uzsyla variklis...

tai nori pasakyti prie -20 uz dveju sekundziu mano variklis ikaista ? paskaitik ka virsuje parasiau..

Autorius:  REDline [ 08 Lap 2007, 11:43 ]
Pranešimo tema: 

jei apsukos nukrenta kad ir prie -20, bet variklis nesipurto, tai reiskia viskas gerai taip ir turi buti.

Autorius:  TIK M40 [ 08 Lap 2007, 16:16 ]
Pranešimo tema: 

REDline rašė:
jei apsukos nukrenta kad ir prie -20, bet variklis nesipurto, tai reiskia viskas gerai taip ir turi buti.

Manai ? :)

Autorius:  DRB [ 08 Lap 2007, 16:24 ]
Pranešimo tema: 

brolio 1.8 ltr jau ir dabar pakyla iki1100-1200 ir palaipsniui 2min begyje slugsta iki 800

Autorius:  g.p. [ 08 Lap 2007, 16:26 ]
Pranešimo tema: 

Maniškis irgi labai greitai užšyla palyginus su anksčiau nešiota Toyota Celica GT. Taip jau turi būti matyt.

Autorius:  tawas [ 08 Lap 2007, 16:54 ]
Pranešimo tema: 

As kadangi bmw neturiu, turiu tevuko subaru ryta uzkuriu buna 1300, ir laikosi kaip ikalta, ir tada kas kelias min is leto pakrenta kas 100 :) o paskiau atsistoja ant 400-500:)

Autorius:  Annoucements [ 08 Lap 2007, 18:02 ]
Pranešimo tema: 

tawas rašė:
As kadangi bmw neturiu, turiu tevuko subaru ryta uzkuriu buna 1300, ir laikosi kaip ikalta, ir tada kas kelias min is leto pakrenta kas 100 :) o paskiau atsistoja ant 400-500:)


400-500aps/min yra permazai varikliui dirbant ant laisvu .

Autorius:  Vytenis [ 08 Lap 2007, 18:12 ]
Pranešimo tema: 

Annoucements rašė:
tawas rašė:
As kadangi bmw neturiu, turiu tevuko subaru ryta uzkuriu buna 1300, ir laikosi kaip ikalta, ir tada kas kelias min is leto pakrenta kas 100 :) o paskiau atsistoja ant 400-500:)


400-500aps/min yra permazai varikliui dirbant ant laisvu .


nemanau, nu pvz pas mane 2.0ltr kai siltas laikosi lygiai ant pirmos padalos, kuri nera lygiai per viduri, nu suprantat apie ka as

Autorius:  DeividasBMW [ 08 Lap 2007, 18:42 ]
Pranešimo tema: 

Cia yra pacosas greiciausei atjunktas nes pasmane ir taipat ir yra patsosas atjunktas

Autorius:  Enzo [ 08 Lap 2007, 18:51 ]
Pranešimo tema: 

Tioma rašė:
Pas mane lygiai tas pats. ant salto variklio uzvedus pakyla iki 1k ir po keliu sekundziu nukrenta iki ~800. manau tai normalu ir priklauso nuo variklio. pvz kai turejau honda accord (coupe 2.2l), tai ten salta varikli uzvedus (ziema) apsukos pakildavo iki 2k ir nukrisdavo tik kai pasildavo variklis.


Nelyginkint japonisku auto su vokiskom, ypac kalbant apie laisvas apsukas saltai masinai. Pas japoniskas jos visada aukstesnes.

Temos autoriui: pabandyk praplauti laisvos eigos voztuva. Nes jo veikimas (tai itakoja apsukas saltai masinai) priklauso nuo ausinimo skyscio temperaturos. Jei ausinimo skystis saltas, praleidziama daugiau oro ir taip palaikomos didesnes apsukos. Ir stebek variklio temperaturos davikli. Jei jis kyla normaliai, tai labai jaudintis nereiketu

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/