Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Variklio keitimas 2.0 i 2.5 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=31523 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | all in music [ 12 Rgs 2007, 11:19 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Variklio keitimas 2.0 i 2.5 |
sveiki pribrendo reikalas keisti varikli, tai tuo paciu bus idetas 2.5 vietoje 2.0. prasau komentaru zmoniu, kurie yra tai dare ir zino su keitimu susijusius niuansus... (kas nesate su tuo susidure, prasau susilaikyti nuo komentaru). 2.0 ir 2.5 tvirtinimai yra tie patys, tai ideti bedos nebus. tai klausimas yra, ka butina keisti? variklis ant jo esanciais davikliais, kompas, matuokle, LZ - cia savaime suprantama, labiau norejau pasiteirauti del pavaru dezes ir reduktoriaus. max speed manes nedomina, nera kur vaziuoti daugiau kaip 160. kaip suprantu deze reikia keisti? (ar tai butina) o reduktorius turetu tikti, tik perdavimas kitas bus? ismetimas pradziai liks tas pats, kol rasiu padoru nuo 2.5. ausinimas, vaziuokle, stabdziai lieka nuo 2.0? dar klausimas iskilo del spidometro, praktiskai tai turetu buti lygiai toks pat... ar nebus greicio paklaidos? esamas - 2.0 M50 vanos, numatytas 2.5 M50 vanos. |
Autorius: | Vladimiras [ 12 Rgs 2007, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Del greiciu dezes galiu tik pasakyti tiksliai, kad ji ta pati kaip ir pas 2.0, taip ir pas 2.5. keist nereikia jos. |
Autorius: | force [ 12 Rgs 2007, 11:24 ] |
Pranešimo tema: | |
del reduktoriaus tai silpnokas jis bus 2.5 varykliui. ten pas tave pusasiu tvirtinimai mazesni. |
Autorius: | GedasK [ 12 Rgs 2007, 11:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Stabdziai,vaziuokle ir ausinimas turi but tie patys, bent pas mane viskas tiko nuo 325i, siaip paieskok info http://www.bmwfan.lt/forumas/index.php ten keleta temu apie tai maciau |
Autorius: | Taspas [ 12 Rgs 2007, 12:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] variklio keitimas 2.0 i 2.5 |
all in music rašė: dar klausimas iskilo del spidometro, praktiskai tai turetu buti lygiai toks pat... ar nebus greicio paklaidos?
Nebus. Greičio signalas matuojamas galiniame reduktoriuje. Net jei perdavimo skaičius pasikeičia, greičio signalas lieka teisingas. |
Autorius: | all in music [ 12 Rgs 2007, 13:44 ] |
Pranešimo tema: | |
na va, su deze, spidometru, vaziuokle, stabdziais, ausinimu kaip ir aisku ![]() force - kokios galimos pasekmes palikus 2.0 reduktoriu? ar cia tik "gali buti, kad prades uzti"? siaip kaip suprantu perdavimas butu toks, kad lengviau apsukas imtu, bet max speed sumazetu... ar blogai mastau? bmwfan radau temu, bet arba "sudauziau masina, nebereikia nieko keisti", arba kiti modeliai, kaip is 1.8 i 2.5, arba keiciant tik bloka ir t.t., bet kaip is 2.0 i 2.5 neradau... 2.0 i 2.5 keitimas turetu buti daug paprastesnis... reiks dar po darbo atidziau paziurineti. dar iskilo klausimas del LZ fiskes... kiek pamenu, pas bosch buna 3 ir 4 laidai, tai kazin ar tiks ta pati fiske nuo siemens...? |
Autorius: | efkav [ 12 Rgs 2007, 17:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Reduktorius tiks irgi,bet jis 2,5l.yra per silpnas.As jau kelis suedziau su 2l.Jei desi dideli reduktoriu tau reikes keisti kardana,pusasius kuriu sunku rasti,yra bet kaina didoka.LZ bosch ir siemens skiresi itampa,tad jei pas tave viskas bus nuo siemens tai bosch neidesi ir atvirksciai. |
Autorius: | all in music [ 12 Rgs 2007, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | |
efkav rašė: Reduktorius tiks irgi,bet jis 2,5l.yra per silpnas.As jau kelis suedziau su 2l.Jei desi dideli reduktoriu tau reikes keisti kardana,pusasius kuriu sunku rasti,yra bet kaina didoka.LZ bosch ir siemens skiresi itampa,tad jei pas tave viskas bus nuo siemens tai bosch neidesi ir atvirksciai.
na matai, kompas taigi irgi keicias, tai ten bus viskas bosch... man patys laidai domina su fiske, ar tiks bosch LZ, kai anksciau ten junges siemens... itampa bus kaip ir priklauso... juk pravodke visa keiciasi. |
Autorius: | all in music [ 12 Rgs 2007, 17:59 ] |
Pranešimo tema: | |
o reduktorius manau atlaikys, driftu nevarau... jei ir sueitu, manau pasikeisciau i toki pat. masina turbut 2 metams ~... bet kad nebutu taip, kad kas menesi keist ji reiktu. tai butu gerai isgirsti ir kitu nuomoniu, gal kas dares panasiai. |
Autorius: | efkav [ 12 Rgs 2007, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Pati fyske netinka.Nes viena kart bandziau uzdeti,kol nezinojau apie itampa.Is paziuros jos vienodos,netinka vidiniai grioveliai,kad ussifiksuotu fyske. |
Autorius: | efkav [ 12 Rgs 2007, 18:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Reduktorius laikys,jei vazinesi normaliai,beto ju pilna pirkti ir kaina padori 50-100lt.Paprasti jie laiko,o blokuotu lusta asys kur guolis usimauna.Bet tai sutvarkoma ![]() |
Autorius: | force [ 12 Rgs 2007, 18:42 ] |
Pranešimo tema: | |
efkav teisus, jeigu sauliu navarysi, laikys. o uzsinoresi blokuoto, tai tada teks nemazai ka pakeist ![]() |
Autorius: | all in music [ 12 Rgs 2007, 20:27 ] |
Pranešimo tema: | |
na va del LZ reiks galvoti kazka tada... pradziai is bedos ir be jos pavazineciau, visgi cia bosch, o nebe siemens ![]() ![]() sauliu nepaisau, na kartais prasuku, bet buna viena ar du kartus per metus (sniegas esiskaito ![]() ![]() na tai kaip suprantu problema liko tik LZ fiske ir pati varikli parsigabenti ![]() gal ir darbu foto bus galima padaryti, bus naudingos info ir kitiems ![]() |
Autorius: | efkav [ 12 Rgs 2007, 21:29 ] |
Pranešimo tema: | |
NA KIEK SIEMENS KAINUOJA ZINAU ![]() |
Autorius: | all in music [ 13 Rgs 2007, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | |
na ziuresim ![]() dekui uz komentarus! |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |