Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] Sokineja apsukos ir dar sis tas... https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=28703 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | riegers [ 11 Lie 2007, 14:36 ] |
Pranešimo tema: | [E36] Sokineja apsukos ir dar sis tas... |
Sveiki, kolegos. Turiu tokia beda, kad pasokineja apsukos kartais kazkur tarp 650-800rms, bet tik stovint kur kamstyje. Siaip vaziuojant ir imetant laisva to nebuna. Galvoju gal LEV, bet yra dar vienas idomumas- kai gerai uzmini, kazkur ties 4000-4500rms. taxometras pradeda durniuoti- apsuku rodikle persisuka iki ekonomaizerio... Kas cia per nesamone, gal kas susidurete su tuo?? Tai prasidejo padrekus orams... Gal koki kompa suslapino |
Autorius: | Vladimiras [ 11 Lie 2007, 21:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Apsukos sokineja tai del LZ ant laisvu, pas mane taip buvo is pradziu - pobiski sokinedavo ant laisvu, poto vis dazniau ir daugiau. Dregnas oras irgi yra viena is priezasciu LZ gedimui. Apsukos sokineja galbut del sankabos - praslista ar kazkas panasaus, bet cia gal ir ne delto. |
Autorius: | Airis [ 11 Lie 2007, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane irgi siandien prasidejo ta pati problema su apsukomis. 5dieni vaziuojant per smarku lietu pradejo vanduo begti i vidu per stoikes. Manau uzsikise latakai ir todel apseme kompa. Ryt ardysiu vakare ir ziuresiu kame beda |
Autorius: | mamahit [ 11 Lie 2007, 23:24 ] |
Pranešimo tema: | |
o pas mane sokineja kai tik uzkuriu masina..kai salta. cia taip turi but ar kokia beda? |
Autorius: | riegers [ 12 Lie 2007, 09:22 ] |
Pranešimo tema: | |
O kiek kainuotu LZ keitimas Vilniuj? |
Autorius: | .:Pashka:. [ 12 Lie 2007, 10:41 ] |
Pranešimo tema: | |
mamahit rašė: o pas mane sokineja kai tik uzkuriu masina..kai salta. cia taip turi but ar kokia beda?
patikrink LEV`a pas mane tas pats buvo, tai man uzteko tik ji pravalyti ir viskas dabar tvarkoje. |
Autorius: | .:Pashka:. [ 12 Lie 2007, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | |
riegers rašė: O kiek kainuotu LZ keitimas Vilniuj?
paieskoj paziurek buvo daug cia kalbeta apie lemda zondus |
Autorius: | riegers [ 12 Lie 2007, 11:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Kashmir rašė: riegers rašė: O kiek kainuotu LZ keitimas Vilniuj? paieskoj paziurek buvo daug cia kalbeta apie lemda zondus Daug, bet nieko konkretaus, pvz.:kainas |
Autorius: | .:Pashka:. [ 12 Lie 2007, 14:59 ] |
Pranešimo tema: | |
riegers rašė: Kashmir rašė: riegers rašė: O kiek kainuotu LZ keitimas Vilniuj? paieskoj paziurek buvo daug cia kalbeta apie lemda zondus Daug, bet nieko konkretaus, pvz.:kainas nauju liambda zondu kainos, priklausoma nuo modelio ir gamintojo svyruoja nuo 200 iki 500 lt ( NGK, BOCSH... firmu) universalu gali rasti uz 150 lietuviskiu |
Autorius: | mamahit [ 12 Lie 2007, 18:12 ] |
Pranešimo tema: | |
jkas yra LEV'as? |
Autorius: | M-artin [ 12 Lie 2007, 18:22 ] |
Pranešimo tema: | |
mamahit rašė: jkas yra LEV'as?
Laisvos eigos vožtuvas. |
Autorius: | riegers [ 12 Lie 2007, 18:34 ] |
Pranešimo tema: | |
manau bus LZ,nes kuras eina gerai- su 10.8ltr. tik 75km |
Autorius: | Airis [ 15 Lie 2007, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu ka buvau isemes kompa kaip zadejau , isardziau ir pradziovinau. apsukos kaip sokinejo taip ir sokinejo. siandien nuvaziavau pas drauga ir kaip keista nesuspejo apsukos sokinet. nuemiau fiske liamda zondo ir pamaciau kad oksidavesis vienas kontaktas, supurksiau WD ir uzsukau atgal. Atvazinejau puse dienos, apsukos normalizavosi, trauka normali, tai gal pas daugeli po tokios liuties problema buvo ne paciame LZ o kontaktuose? . |
Autorius: | efkav [ 15 Lie 2007, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | |
LZ galima isukti ir nudeginti gala,kad isbirtu visi sodziai.Sita info ne seip,o zmones parveze is usenio,kur stazavosi,mokinosi.LZ jei bosch tai gali ir nauja nupirkti,bet jei siemens tai...tada vaziuoji i audi vw daliu parda ir prasai siemens LZ.As i E36 dejau audi 98m.LZ naujas jis kainavo 230lt.siemensas,o BMW tai daug daugiau. |
Autorius: | Airis [ 15 Lie 2007, 20:55 ] |
Pranešimo tema: | |
as truputi straipsni imesiu: MECHANIKO PATARIMAI Klinikinė “liambda zondo” mirtis Vilius Alekna Deguonies daviklis, kaip ir panaudotų dujų neutralizatorius, – skaudus klausimas automobilininkams. Per ankstyvas jo gedimas dažniausiai siejamas su bloga benzino kokybe. Dar ne mirtis Tačiau būna atvejų, kai daviklio “mirtis” būna “klinikinė”, nes jo darbingumą nesunku atkurti. Pavyzdžiui, daugelis vakarietiškų automobilių turi pašildomą “liambda zondą”. Tokios konstrukcijos reikia daviklio darbinei temperatūrai (apie 300 laipsnių C) sukurti, įjungiant šaltą variklį ir jam šylant. Pašildomas daviklis jau po minutės pradeda efektyviai veikti, nors įprasti analogai laukia, kol įšildys panaudotosios dujos (tam sugaištama 2 minutės ir ilgiau). Sugedus šildikliui (pavyzdžiui, nutrūkus grandinei ar kontaktų oksidacijos atveju), kompiuteris nustato, kad neveikia “liambda zondas”, todėl perjungia variklį į rezervinį maitinimo šaltinį. Į cilindrus patenkantis degalų mišinys tampa per riebus, todėl padidėja išmetalų toksiškumas ir suodžių kiekis juose. Patekę į išmetimo sistemą, suodžiai nusėda ant daviklio darbinio paviršiaus ir trukdo normaliam jo darbui. Net po to, kai bus atstatyta šildymo grandinė, daviklis vis tiek negalės įvertinti mišinio būklės. “Pavarinėsime”? Deguonies daviklio darbingumą galima atkurti išdeginant ant jo susidariusį suodžių sluoksnį. Tam reikia keletui minučių paleisti variklį didelėmis apsukomis, o dar geriau – tuščiu keliu nesustojant nuvažiuoti 50-60 km. Po tokio reanimacijos kurso “liambda zondas” dažniausiai atsistato. Tačiau nepavyks to patikrinti savarankiškai – reikia kreiptis į specialistus, turinčius variklio testerį arba oscilografą. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |