Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2005, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
kas galetu buti, kad norint imesti trecia begi po antro sunku pataikyt, lyg kazkur kliutu, per jega isimeta, bet nelabai malojus jausmas,kartais ir lengvai isimeta jei ispolengvo imetineji, is ketvirto metant i trecia kuo puikiausiai metas lyg niekur nieko. gal zinot kas kame kampas gali but? kiti begiai metos normaliai.

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 16 Geg 2005, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
na manau, kad gali tekti pavarų dėžę keisti. o kaip reikalai su tepalu? pakanka jo?

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 16 Geg 2005, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
dar pasizhiurek ar kilimas netrukdo begiu rankenai


StandartinėParašytas: 16 Geg 2005, 15:43 
  
 
 
Treciai neturetu teoriskai kilimas trukdyti... Dazniausiai mechaniniai trukdymai buna vaziuot atgal (raketa :) ir 5 pavaros... nes jos kaip ir galines svirties eigoje.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2005, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
kilimas tai tikrai negali trukdyt nes buvau isardes viska ten ties ricagu ir vazinejau, tas pats, ten kaip ir mechaninis gedimas atrodo, tik kodel is ketvirto metas lengvai. is antro isimeta gan neblogai jei svelniai labai meti, o del tepalo nesu tikras ar pakanka jo, nes nepavyko atsukti varzto pazet, labai jau jis ten prikepes, sakiau i servisiuka reiks gal pamegint nulekti, pazes jie gal ka.

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 17 Geg 2005, 11:56 
  
 
 
Tai nulek....
Uz pavaru svelnu isijungima atsako sinchronizatoriai.
Kiekviena pavara turi savo atskirus. Jei viena ju pora padilus arba nepakankamai tepasi - gali buti problemu.

Ka daryciau as.
1. Pabandyciau ispilti senus tepalus ir pripilti naujus.
2. Su mechanine deze - pasikeisciau deze.
2. Su automatine deze - vezciau perrinkti.


StandartinėParašytas: 17 Geg 2005, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
man ir minejo katais draugai apie tuos sinchronizatorius, o jei pakeitus tepalus tas pat liktu ir vazineciau taip kaip dabar yra, gali subiret visai greiciu deze ar nelabai, ar tik sunkiau bus imest kaip daba i viskas?

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 17 Geg 2005, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
o gal imanoma pakeist tik tuos padilusius sinchronizatorius, kad visos dezes nereiktu keisti, jei paaisketu tokia priezastis gedimo. jei ka pas mane tai mechanine deze.

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 17 Geg 2005, 20:21 
  
 
 
Sinchronizatorius pakeist bus brangiau nei deze greiciausiai.
Deze - daiktas paprastas ir sudetingas. paprastumas ten kad yra kruva krumpliu bei sinchronizatoriu sumautu ant velenu.

Sudetingumas yra visa ta uki sustyguot, kad veiktu taip kaip reikia... truputi patirties reikia cia. Tas kas moka - ima atitinkamus pinigus.

Jie pakeitus tepalus nepageres is esmes galima bandyt vaziuot... Na kaip.. pabloget neturetu niekas. O ilgai vazinejant uzsilenks deze ir viskas. Gausi situacija kad nebeisijunks kokia pavara.

Bent jau E30 deze taip apie 200 litu kainuoja... Tai sinchronizatoriu pakeitimas (darbas) plius detales (sinchronizatoriai, dar paaiskes koks krumplis dantim nubrauktais) kainuos tikrai daugiau.

Na dar pakeitimas. Ai nezinau kiek, as jei man reiktu pats pasikeisciau greiciausia, nera ten sudetinga, tik sveria ji smagiai. Nors gal ir tingeciau jau :) Priklausytu nuo nuotaikos.


StandartinėParašytas: 17 Geg 2005, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
nu as dar nesu antiek igudes kad meginciau pas ka ten tvarkyt :]] bet gal kada su laiku, ka gali zinot. Kol negenda tai nelabai i gilinuos, geriau kad ir negestu niekas aisku :] o koki tepala reiketu pilt i deze, ar ten nera daug jo rusiu, ir kokia kaina vid litro, ir keik jo telpa ten :] neteko susidurt dar niekad ir su tepalu dezei keitimu keitimu.

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 18 Geg 2005, 08:32 
  
 
 
Galeciau pasakyt kiek kokiu skysciu telpa...
Bet reiketu kebulo numerio paskutiniu 7 skaiciu.
Be sios info kazkodel ETK nerodo Filling capacities duomenu. :(
Nors gal ir gerai kad nerodo... Reik zinot i ka pilt, kad zinot kiek :)


StandartinėParašytas: 18 Geg 2005, 17:48 
  
 
 
Wilkaz rašė:
nu as dar nesu antiek igudes kad meginciau pas ka ten tvarkyt :]] bet gal kada su laiku, ka gali zinot. Kol negenda tai nelabai i gilinuos, geriau kad ir negestu niekas aisku :] o koki tepala reiketu pilt i deze, ar ten nera daug jo rusiu, ir kokia kaina vid litro, ir keik jo telpa ten :] neteko susidurt dar niekad ir su tepalu dezei keitimu keitimu.


va cia gali pasiziuret:

http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... odelid=120
http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... delid=7067

abiem modeliam (320i 1991-1995 ir 320i 1995-1999) rodo ATF Dexron 2-D, 1.10 l
Lygiai ta pati kai ir man ant 318is '93.

Beje pas mane panašūs simptomai kaip tavo, tik sunkiau mėtosi visi pirmi trys bėgiai, bet tik po šaltos nakties :) jei nuo ryto šilta arba jei dėžė sušilus po poros km važiavimo -- viskas liuks.

tai bandysiu prie progos tepalą pasikeist.


bet geriau aisku pagal BMW ETK.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2005, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.21
Amžius:
42
Pranešimai:
48
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52
ex E36 320 M52
ex E38 728 M52
nu va susiskambinau su vienu servisiuku tai kita sav sake priims, bus matyt ka jie gero pasakys, tikiuosi nesubiresiu iki to laiko :]]

_________________
Bavarian Murder Weapon


StandartinėParašytas: 20 Geg 2005, 14:38 
  
 
 
Wilkaz rašė:
nu va susiskambinau su vienu servisiuku tai kita sav sake priims, bus matyt ka jie gero pasakys, tikiuosi nesubiresiu iki to laiko :]]


o kodel nepabandzius tau i Dagri nuvaziuot, Zukausko gatvej, netoli Savanoriu pr?

Jie Kroon oil prekiauja ir pakeicia uz 10 Lt greiciu dezej tepala. o litras dextrono 2d berods 13 litu pas juos.

gal greiciau nei iki kitos savaites.

Nebent tu ne del tepalo keitimo susitarei.


StandartinėParašytas: 20 Geg 2005, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.03
Amžius:
50
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Keisk sinchronizatoiu, isardzius deze reiktu patikrinti kitu nusidevejima. jei yra nudyle geriau kita deze keist. pigiau bus


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery