Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 19:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 18:12 
  
 
 
Sveiki gal galit kas aprasyti kaip reik sankaba pakeist? ta prasme kaip nuimt greiciu dezhe gal turi ten kokia schema ar aprasyma tikslu> dekuj.. :)


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
ar turi reikalingu irankiu? ar turi garaza su duobe (boksa su keltuvu)? antra zmogu (vienam neitin didelis malonumas)?

Jei visa sita turi tai pirmyn:
uzsivarai ant duobes, palendi pasiziuri kas maiso prieiti prie dezes (ar reik nuimti duslintuva, o gal uztenka ji tik atkabint ir siek tiek patraukt), nusukineji viska kas maiso, tame tarpe kardanini velena. Apsiziuri pav dezes montavimo vietas (pagalves), atlaisvini jas. Susirandi sankabos cilindriuka, issisuki ji. Atjungi visas svirteles nuo begiu rychiago. Atjungi atbulinio dachika. Ir puoli atsukinet pacios pav deze nuo variklio bloko. Kai juos issuksi (pirmai apsiziurek ar tikrai sugebesi visus atsukti, bo kai kurie turi toooooooooooooki fantastiska priejima, kad geriau nereik...), bandyk traukti pavaru deze nuo variklio link auto galo (geriausi tai atlikti dviems asmenims)

P.S. cia mechaninei pav. dezei. Jei pats manai , kad gali nesugebet - ruosk 150lt ir nujims tau :roll:

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 28 Kov 2007, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.24
Amžius:
43
Pranešimai:
31
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36/2 325 M50 92'
Jei randi kas pakeicia uz 150-200 lietuvisku, tai tikrai nerekomenduoju keisti paciam.
Man teko tas malonumas, tai ryzausi pats, bet tai uz tokius pinigus tai dar karta neimciau.
Juk reikia gan retai (gal vieninteli karta) naudojamu galvuciu Torx tipo E10, E12, E14 (po apie 11 Lt) dezei atsukti, paprastos (Hex) 18mm galvos (5 Lt) kardanui atsukti. Dar reik prailgintuvu (po 5 Lt, reik 2) gera pusmetri, kad varztus pasiekti, varatokas reik manyti jau turimas, kaip ir visoki 10, 13 paprasti rakteliai ar galvutes. Kardaniukas nepamaisytu...
Bent man tai teko ir duslintuva nuimti, apsauga paleisti, kad paleisti kardano pakabinama guoli, nes kitaip kardanas is dezes galo nenorejo islyst.
Atsukant starteri reikia prilaikyti verzles (16mm galvute), o jau prieit prie jo is variklio puses kaip patogu - ne tas zodis (as nuemiau generuokli, dar kazka...)
Diskatoriui atsukti reikia ikisamo 6kampio raktelio (6 ar 8 lyg - nepamenu).
Centravimo guoliuka but gerai pakeist prie to paties, o cia jau nesinori spec irankio pirkt... (o su pirstu neistrauksi)
Smagraciui atsukt lyg 16mm galvos reikejo.
Gal ka uzmirsau, bet mintis, manau, aiski.
O as dar sugalvojau pakeisti galini alkuninio rieboksli...
Tai zinok jau turiu visa varikli paberes garaze :evil:

_________________
BOS136


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery