Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Reduktorius... https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=100&t=20582 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Dariulis [ 06 Vas 2007, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | Reduktorius... |
Sveiki!Norejau pasiteirauti gal yra kas ardes BMW320 91m reduktoriu.O gal kas turi parts manuala kuriame butu reduktoriaus ne tik isoriniai griauciai bet ir visi dantraciai,guoliai ir kitos detales. |
Autorius: | M Power [ 06 Vas 2007, 20:55 ] |
Pranešimo tema: | |
na tai jei reikia ardyk ir pamatysi issiaiskinsi viska kas ten per sistema, dar kitem papasakosi kaip vyksta wiskas. |
Autorius: | Vidma [ 07 Vas 2007, 21:20 ] |
Pranešimo tema: | |
as ardes, tik nesuprantu, ko tu klausi ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Dariulis [ 07 Vas 2007, 23:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei tingit skaityt, tai neskaitykit. Jei nezinot ka parasyt tai nerasykit. Zodziu, rasykit i tema... ačiū.... Va tame ir reikalas kad realom yra tik reduktoriaus korpusas. Man reikalinga zinot is kur atsiranda kaukimas kai transmisija uzsyla iki darbines normalios temperaturos.Noriu suzinot reduktoriaus sandara kol dar neisardes, nes kai skambinau i KRASTA, tai pasake kad atskirom redukt detalem jie neprekiauja, isskyrus cielais redukt kuriu kaina 4000-5000 LT. O jei kam idomu del uzimo tai jis pasireiskia(kaip jau sakiau) uzkaitus transmisijai.Pvz.: greitis apie 60-70km/h ir ijungi laisva pavara, uzimas jau girdisi, bet kai pabandai ijungti per prievarta begi(pvz 4-a) neismynes sankabos(tiesiog prispaudi svirti), tas uzimas dingsta.Kol transmisija salta viskas lyg ir OK. Gal kas zino kam arteja galas-guoliui kokiam ar dantraciams, ar dar kam. Man dar butu gerai zinot kaip reguliuojasi krumpliaratines poros sukibimas ir guoliu laisvumai. Tai va kam man tas reduktoriaus brezinys ar parts manualas su detaliu isdestymo eskizu. Gal kiek ir issipleciau....... |
Autorius: | Rolandas [ 07 Vas 2007, 23:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei reduktorius ūžia - susidėvėja dantračiai. Jei nori reguliuoti dantračius ![]() |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 08 Vas 2007, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | |
reduktoriaus nuotraukas rasi skyrelyje pasidaryk pats... o brezhinuka http://www.realoem.com reduktoriaus uzhima geriausiai girdisi, kai mini gaza, laisva pavara riedant jo praktishkai neigirdi... vienu zhdodzhiu uzhia, kai gauna apkrovos... gal pas tave dezhe uzhia, o ne reduktorius... |
Autorius: | PrakalejaS [ 08 Vas 2007, 09:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Visu pirma pradekime nuo to ar tikrinai tepalo lygi, labai patartina pasikeisti nauju. Reduktoriaus "mesinejimo" kaina yra gerokai didesne nei deveto pirkimas. Turint omeny, kad auto 320, tai reduktoriu bus sociai. Kaina gali rasti ir uz 50-100lt + tepaliukas koki 50lt (neblokuotam)... Viso pasikeitimas gautusi grubiai 100+50+darbas. Dabar primesk kiek tau reiketu investuoti ardant... Jeigu butu blokuotas tai dar dar is bedos kazka vertetu gimdyti, bet ir tai finansiskai neapsimoka... |
Autorius: | Dariulis [ 08 Vas 2007, 09:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip tepala tai pries kokius 9000-10000 km keiciau ir dezej ir reduktoriuje.Reduktorius neblokuotas.O del to kad uzia reduktorius ar deze as irgi nesu isitikines 100%, bet garsas lygtai eina is galo.Gal kas gali patarti kaip isitikinti kuris cia.As nemanau kad kainuotu ypatingai brangiai, jei tai darysiu pats.Tik tiek kad nesinori pradet jo draskyti kol neturiu kokios nors literaturos.Man paciam idomu kas ten tokio stebuklingo viduj jei net neparodyta ''realoem''. GENA, uzimas pas mane kaiptik girdisi tik ant laisvo begio(greitis apie 60-70km/h), o kai duodi apkrovos nutyla. Na kolkas ačiū jums uz pasisakymus.... |
Autorius: | tankas [ 11 Vas 2007, 02:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: deivis |
samsung rašė: kaip stabdy paspaudi iki galo kad sustotum lb kerta per pedala.atrodo kaip drostu koki diska.kas yra?nesijaucia kad butu abs o tik kazkoks keistas karsas su drozimu
Kaladeles pasitikrink, gal ant kurios nuplyso ferodo... |
Autorius: | Bonza [ 11 Vas 2007, 09:59 ] |
Pranešimo tema: | |
autoriui: pasikeli mašiną visą arba tik galą (ant pakelėjo arba ant duobės su domkratais) apžiūri ar nėra apsibuzoje t.y. ar neapsitepalavę nei reduktorius nei pavarų dėžė, tada ijungi 5tą pavarą ir klausai palindęs po mašiną kur ūžia jei ūžia dėžė tai imi iš šroto kitą arba taip ir toliau važinėji nekreipdamas dėmesio nes jos remontas labai brangus ( guolis apie 200-300 litų + darbas ir t.t. pigiau kita bet ir nežinai ką nupirksi), jei ūžia reduktorius tai irgi nelabai ką padarysi pigiai, jei neblokuotas tai perki kitą bet su sąlygą kad jei ūš grąžinsi, jei blokuotas ir nesudrožtas tai galima kažką galvot t.y. pirma išsiaiškint kas ūžia ( greičiausiai guoliai) ir bandyt keist juos, jie pigesni nei rutuliniai bet kainų nežinau, bet nepamiršk kad turėsi keist ir salnikus (šoniniai po 50-80 litų, priekinis pigesnis gal 40-60 litų) + tepalas ( jei neblokuotas tai gali ir už 20 litų susipilt, jei blokuotas tai litras apie 80 litų) vienu žodžiu išlaidos nemenkos gal geriau tu išsiaiškink kas tau ištikro ūžiai ir jei niekur tepalo netrūksta tai važinėk ir toliau kol pradės kaukt tada iš šroto kitą nusiperki ir tiek reduktoriuas vidurių foto čia viewtopic.php?t=19821 |
Autorius: | Vidma [ 11 Vas 2007, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | |
man atrodo kad tikrai kazkas bus su tepalu negerai ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Bonza [ 11 Vas 2007, 12:57 ] |
Pranešimo tema: | |
dar turiu autoriu patarimą: jei ūžia reduktorius ir jis neblokuotas, gali pabandyt susipilt Lukoilo mineralinę transmisinę alyvą ji ten po 6 litus už litrą kainuoja bet tiršta kaip kisielius tai turėtų sumažint ūžimą |
Autorius: | Vidma [ 11 Vas 2007, 13:10 ] |
Pranešimo tema: | |
bet tai jei jis ji nori tvarkyti, ar tai apsimoka? ![]() |
Autorius: | Annoucements [ 11 Vas 2007, 13:13 ] |
Pranešimo tema: | |
jau sake kad nelabai ![]() ![]() |
Autorius: | Vidma [ 11 Vas 2007, 13:16 ] |
Pranešimo tema: | |
tikrai taip ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |